2013-08-04, 14:45
Medlem
playmates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Har du varit i solen eller solarium alls då? Och det är inte bara du som inbillar dig att du inte fått färg?

Vissa behöver mer prepp eller sol än andra, baserat på ens pigment. Du får pröva vad som funkar för dig.

Har varit ute men inte solat så och har lite färg sedan tidigare. Det är alltså en bra idé att ta en spruta och direkt efter lägga sig i solarium? Jag är orolig för att bli för gråbrun som man blir av solarium
2013-08-04, 14:49
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playmate
Har varit ute men inte solat så och har lite färg sedan tidigare. Det är alltså en bra idé att ta en spruta och direkt efter lägga sig i solarium? Jag är orolig för att bli för gråbrun som man blir av solarium

Vad fasiken, du får ju sola om du ska köra melanotan.
2013-08-04, 16:10
Medlem
playmates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Vad fasiken, du får ju sola om du ska köra melanotan.

Jag kör ju melanotan för att jag inte ska behöva spendera hundra timmar i solen, klart jag fattar att jag måste sola också men har inte haft den tiden den här veckan.
2013-08-04, 16:49
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Jag kör ju melanotan för att jag inte ska behöva spendera hundra timmar i solen, klart jag fattar att jag måste sola också men har inte haft den tiden den här veckan.

Då får du ta bieffekterna med leverfläckarna och allt annat, därför "vi" förespråkar att bara ta melanotan när man ska sola. Effekten blir så mycket starkare att man ska slippa sola ännu mer för samma effekt.
2013-08-04, 17:29
Medlem
playmates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r0land
Då får du ta bieffekterna med leverfläckarna och allt annat, därför "vi" förespråkar att bara ta melanotan när man ska sola. Effekten blir så mycket starkare att man ska slippa sola ännu mer för samma effekt.

Ahaaa. Då ska jag nog köra på det istället för att ta lite varje dag. Kommer födelsemärkena minska i antal eller i alla fall sluta föröka sig på min kropp då? Såg mig nyss i spegeln och insåg att jag ser ju för fan inte riktigt klok ut.
2013-08-04, 17:41
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ahaaa. Då ska jag nog köra på det istället för att ta lite varje dag. Kommer födelsemärkena minska i antal eller i alla fall sluta föröka sig på min kropp då? Såg mig nyss i spegeln och insåg att jag ser ju för fan inte riktigt klok ut.

Haha, har du fått så många leverfläckar? Du har nog din rejäla överdos att tacka!

Själv kan man inte peka ut en enda leverfläck(vad jag märkt) som uppkommit av melanotanbruk.
2013-08-04, 18:19
Medlem
playmates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Haha, har du fått så många leverfläckar? Du har nog din rejäla överdos att tacka!

Själv kan man inte peka ut en enda leverfläck(vad jag märkt) som uppkommit av melanotanbruk.

Åh, typiskt. Igår var första gången jag märkte att jag hade fått lite i ansiktet och idag tyckte jag att de hade blivit fler Skönt för dig att slippa det, antar att du också bara injicerar innan du ska sola?
2013-08-04, 18:21
Medlem
Citat:
Åh, typiskt. Igår var första gången jag märkte att jag hade fått lite i ansiktet och idag tyckte jag att de hade blivit fler Skönt för dig att slippa det, antar att du också bara injicerar innan du ska sola?

De försvinner med tiden.
Och ja, använd bara det innan soltillfälle. Har gjort det i ett år nu, inte injicerad melanotan på 2månader och färgen är den samma.
2013-08-04, 18:30
Medlem
playmates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
De försvinner med tiden.
Och ja, använd bara det innan soltillfälle. Har gjort det i ett år nu, inte injicerad melanotan på 2månader och färgen är den samma.

Nice, tack för hjälpen
2013-08-04, 18:34
Medlem
Hej! Har använt melanotan 2 i snart ett år, nu har jag fått massa tillsägelser att sluta för att om jag sticker fel, träffar ett blodkärl eller får en luftbubbla i sprutan så kan jag dö på direkten? Är detta sant eller är det bara för att dom inte vill att jag ska använda det? Cancer, blodförgiftning och sånt vet jag redan om, men kan det hända nåt allvarligt av själva injiceringen?
2013-08-04, 19:17
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vendi..
Hej! Har använt melanotan 2 i snart ett år, nu har jag fått massa tillsägelser att sluta för att om jag sticker fel, träffar ett blodkärl eller får en luftbubbla i sprutan så kan jag dö på direkten? Är detta sant eller är det bara för att dom inte vill att jag ska använda det? Cancer, blodförgiftning och sånt vet jag redan om, men kan det hända nåt allvarligt av själva injiceringen?

Vem påstår detta? Det stämmer inte med den lilla mängd mt2 som är nödvändig.

Jag har träffat blodkärl och det blev ett blåmärke samt en liten knuta, still breathing.
En liten luftbubbla dödar dig inte, men du ska alltid göra så gott du kan för att undvika luftbubblor öht.

Angående att "sticka fel" vad menar man då? Klart du inte ska sticka melanotan i ögat, inte heller hacka gurka på polarns strupe.
2013-08-05, 11:04
Medlem
Strawberryns avatar
Tänkte höra med er andra hur ofta ni tar mt2 efter att önskad effekt är uppnådd? Läste nyss att någon hade samma effekt efter 2 mån utan att ha tagit något mt2. Jag trodde att man var tvungen att ta en liten dos typ varje vecka för att behålla effekten? Det kanske är att överdriva då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in