2013-08-04, 12:19
Medlem
Jag tycker förspel är fett tråkigt så när jag har lust att ha sex och vi börjar med förspelet blir jag uttråkad och förlorar lusten och jag blir inte det minsta våt eller upphetsad. Helst skulle jag bara vilja stoppa in den men det gör ont.

Jag har försökt läsa mig till ett svar på internet men jag får bara höra att jag ska använda glidmedel. Men eftersom en massa saker händer när en tjej blir upphetsad, man blir våt, fittan blir djupare och utvidgar sig så gör det fortfarande ont även fast det är blött av glid. Den naturliga utvidgningen behövs.

Så hur ska jag kunna ha roligt under förspelet och bli upphetsad?
Citera
2013-08-04, 12:22
Medlem
Du måste träffa den rätte.
Citera
2013-08-04, 12:28
Medlem
Synesiss avatar
Hur är det vid onani då?
Citera
2013-08-04, 12:31
Medlem
Be din partner gå ner på dig och be den ge dig lite hederligt oral sex
Citera
2013-08-04, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synesis
Hur är det vid onani då?

Vid onani så gör det också ont eller är obehagligt om jag inte är upphetsad. Så jag brukar försöka fantisera/se porr/läsa sexnoveller osv... till jag blir våt. Detta brukar ta ungefär en till tre timmar. Oftast misslyckas jag dock.

Citat:
Ursprungligen postat av timpzi
Be din partner gå ner på dig och be den ge dig lite hederligt oral sex

Jo, det har vi också försökt med. Men jag tycker också att bli slickad är tråkigt så när vi börjar ha sex sen gör det fortfarande ont.
Citera
2013-08-04, 12:59
Medlem
avestas avatar
Äter du någon medicin? P-piller? P-stad? Andra hormoner?
Finns MÅNGA som har problem med att bli våta när dom äter P-piller, vissar blir det ingen skillnad på eller tom bättre...
Annars kanske du inte tänder på killar? Kanske ska inrikta dig på kvinnliga sängkamrater?
Citera
2013-08-04, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avesta
Äter du någon medicin? P-piller? P-stad? Andra hormoner?
Finns MÅNGA som har problem med att bli våta när dom äter P-piller, vissar blir det ingen skillnad på eller tom bättre...
Annars kanske du inte tänder på killar? Kanske ska inrikta dig på kvinnliga sängkamrater?

Jag tar inga hormonella preventivmedel och skulle heller aldrig göra det.

Det kan ligga något i det du säger, jag har hittills definierat mig som bi men som fördrar tjejer. Jag tycker det dock är onödigt att definiera mig som något och tänker inte så mycket på det. Det jag är säker på däremot är att jag är så väldigt kär i min pojkvän vilket borde vara ett tecken på att jag är intresserad av det manliga könet, men man kan ju aldrig veta...
Citera
2013-08-04, 13:10
Medlem
DenTrasigaApans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deonie
Jag tycker förspel är fett tråkigt så när jag har lust att ha sex och vi börjar med förspelet blir jag uttråkad och förlorar lusten och jag blir inte det minsta våt eller upphetsad. Helst skulle jag bara vilja stoppa in den men det gör ont.

Jag har försökt läsa mig till ett svar på internet men jag får bara höra att jag ska använda glidmedel. Men eftersom en massa saker händer när en tjej blir upphetsad, man blir våt, fittan blir djupare och utvidgar sig så gör det fortfarande ont även fast det är blött av glid. Den naturliga utvidgningen behövs.

Så hur ska jag kunna ha roligt under förspelet och bli upphetsad?

Prova dig/er fram till vad det är du går igång på. Kanske behöver du något annat än "vanligt" förspel?
Våga leva ut dina fantasier.
Citera
2013-08-04, 14:30
Medlem
Blir du våt när du tänker på tjejer då? kanske en 3kant hade funkat eller varit något?
Citera
2013-08-04, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikher
Blir du våt när du tänker på tjejer då? kanske en 3kant hade funkat eller varit något?

Alltså jag blir inte våt av att tänka på vanilla-sex oavsett kön.
Citera
2013-08-04, 15:38
Medlem
Synesiss avatar
Citat:
Vid onani så gör det också ont eller är obehagligt om jag inte är upphetsad. Så jag brukar försöka fantisera/se porr/läsa sexnoveller osv... till jag blir våt. Detta brukar ta ungefär en till tre timmar. Oftast misslyckas jag dock.
Om du inte ens kan bli våt vid onani så lycka till med en partner :/
Citat:
Alltså jag blir inte våt av att tänka på vanilla-sex oavsett kön.
Men mer förbjudna saker får igång dig eller?
Citera
2013-08-04, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synesis
Om du inte ens kan bli våt vid onani så lycka till med en partner :/
Men mer förbjudna saker får igång dig eller?

Jo jag vet, det är därför jag ber om hjälp. Men jag tackar så mycket för lyckoönskningen

Och ja, jag tänder absolut på "mer förbjudna" saker. Min stackars pojk gör det inte dock. Så som jag har förstått det så kan han gå med på "mer förbjudna" saker men det är inte så upphetsande att bli dominerad av en söt kille som inte tänder på det själv :/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in