Citat:
Ursprungligen postat av
April62
Du får gärna andas hur mycket du vill om mig som psykopat. Jag tycker det bara är trevligt att få en reaktion. Samtidigt vill jag att säga att det kanske inte bara ska tänkas i en bana. Om du spräcker din bubbla hur tänker du då?
Man ska inte låsa sig vig ett scenario, utan försöka skapa en tankegång utifrån sig själv.
Jag vill att alla i länken ska tänka, vad hade jag gjort om jag varit GM?
Jag gjorde ju det, dock med förbehållet att AJ är gm, kan inte tänka ut någon annan än honom ens utanför bubblan.
"Om hon inte är dumpad i vatten med sänke (dels för svårigheten att hitta henne och för att undvika liklukt) så är det "bästa" jag kan tänka ut att dumpa henne vid en väg där det inte är promenadstråk. Om jag kommer körande med en bil och ser ett gäng fåglar kalasa på något så tänker jag inte att det är en människa, utan en grävling eller något annat djur. Problemet här är ju att andra bilar också kan komma farandes och se vad du håller på med (menar då en större väg där man aboslut inte promenerar i vägkanten) så risken är större än vid något dolt område intill vatten. Jag vill tro att de hittills bara haft en enorm tur vad gäller gömmandet av I*a, annars blir det nog svårt att hitta henne."
Men var? Nej, alla förslag som redan finns i tråden är tänkbara. Där kan jag inte bidra med något som slår det som redan skrivits. Som jag skrev så hoppas jag att de hittills bara haft tur. Har svårt att förstå om de inte haft j-ligt bråttom och i panik gjort sig av med allt, men det är ju jag det.
Kan du komma med vad du själv tror om du tänker dig in i detta inifrån? Eller har jag missat att du redan gjort det?