2013-08-03, 14:34
Medlem
Lazyboness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaryBell
Nej va faen?

Sen tenk om han går sönder eller dör då? D får man väl en ny? Om han utvecklar impotens har man krav på omlevering. Annars ska jag ha ennu mer skor och tid på spa.
No deal. Om du har sönder din tilldelade partner får du stå ditt kast.

Tänk bara vilken humor världen skulle bjuda på när staten parar ihop nazister med rödingar, dvärgar med skitlånga, homosexuella med heterosexuella, intellektuella med utvecklingsstörda osv. Det blir ett lotteri där alla har samma möjlighet att förlora. Jag vill leva i en sådan värld.
Citera
2013-08-03, 14:34
Medlem
adventualthorizons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RatosPipa
Herregud, ännu en sån här losertråd...

Sluta gnäll på internet och far ut och skaffa lite fett på sylen! Om du nu också är en sån där Flashback-gnällare som ska ojja om hur orättvist livet är så har jag några väl valda ord åt dig:

Bort från datorn, kamma dig, ut och ligg! Går det inte i Sverige så iväg med dig till Thailand, och i värsta fall köper du en hora. Svårare än så är det inte!
Dagens killar behöver någon som håller dem i handen och tar dem till tjejen och även är kvar som stöd under samlaget.
Citera
2013-08-03, 14:40
Medlem
MaryBells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazybones

Tänk bara vilken humor världen skulle bjuda på när staten parar ihop nazister med rödingar, dvärgar med skitlånga, homosexuella med heterosexuella, intellektuella med utvecklingsstörda osv. Det blir ett lotteri där alla har samma möjlighet att förlora. Jag vill leva i en sådan värld.

Jag måste faktiskt medge at det har ett visst humorpotensial i makroperspektiv. Sen på individnivå blir du ju tråkigt om man får en gay person utdelad, eller difrensieras det efter sexuell lägning i förhand?
Citera
2013-08-03, 14:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MaryBell
Nej va faen?

Sen tenk om han går sönder eller dör då? D får man väl en ny? Om han utvecklar impotens har man krav på omlevering. Annars ska jag ha ennu mer skor och tid på spa.
Nej, det är bara män som får nya, du kan möjligtvis köpas in i ett nytt par som kan använda dig som slav.
Citera
2013-08-03, 15:28
Medlem
mrjockezs avatar
Hah kul idé men troligtvis inte så hållbar. Synd om man drar svartepetter och hamnar med en zigenare
Citera
2013-08-03, 15:46
Medlem
Adriadnes avatar
Nej, jag tycker inte att alla förtjänar en partner. De som inte kan hitta någon på egen hand ska inte ha någon.
Citera
2013-08-03, 17:03
Medlem
Finans.killens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ickerokare
Är du extremkapitalist? Du resonerar som extremhögern i USA (Republikaner, Tea party etc.).

Vad då? Planekonomi handlar ju att staten tar hand om konsumtionen åt dig.
Har inget med Republikanerna att göra detta skrev Marx på 1800-talet redan.
Citera
2013-08-03, 20:06
Medlem
MaryBells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MysBalle
Nej, det är bara män som får nya, du kan möjligtvis köpas in i ett nytt par som kan använda dig som slav.

My ass. Jag ska revoltera hela systemet och hålla mej med 5 18åriga slavpojkar med jättek**ar
Citera
2013-08-03, 20:11
Medlem
Night-Trains avatar
Nä jag vill helt ärligt inte ha nån, vill ha äkta kärlek även om det är osannolikt. Är hellre ensam och tycker synd om mig själv. Men det är ju bara periodvis då och då gör man ju nåt vettigt iaf.
Citera
2013-08-03, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lazybones

Det sätter färg på tillvaron minst sagt.Gör en film av det och jag är först i kön.Oscar direkt.
Citera
2013-08-03, 20:30
Medlem
MaryBells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adriadne
Nej, jag tycker inte att alla förtjänar en partner. De som inte kan hitta någon på egen hand ska inte ha någon.

Men det är ju synd om dvärgar och folk som sitter i rullstol etc. som inte fixar nått. Da är det vel bättre at dom får nån av staten?
Citera
2013-08-03, 20:41
Medlem
Lazyboness avatar
Jag vill ha en dvärg som sitter i rullstol. Det tycker jag att staten är skyldig mig för jag betalar faktiskt skatt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in