2013-08-03, 11:23
Medlem
Ragathas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolk
Om det är bilåtervinningen du tänker på så arbetar ju en annan av AJ's aktiva facebookbeundrarinnor där.

ANA har ju iofs också en massa skrotbilar ståendes i ett hägn i samma område.

Inne bland alls byggnader finns ett stort kyl eller frysskåp också med dörren ställd mot en husvägg och ett stort glappigt brunnslock i marken som inte är som andra brunnslock utan större i diameter. Kanske värt att leta där då det även är rätt nära från i*a's bostad.
Citera
2013-08-03, 11:25
Medlem
det fanns hu ett fall för några år sen där Mikael Andersson 19 för Lidköping försvan spårlöst
http://www.expressen.se/gt/mikael-anderssons-kropp-hittad/ det var ju effter tips dom fattade att han låg i en gödselbrunn .hade dom inte fått det tipset hade dom nog aldrig hittat mikael.

nån som vet om det finns nån gödselbrunn i närheten av D.B bostad eller i närheten av fyndplatsen dom kan ju ha gjort nått liknande med henne. då finns det nog inte mycket kvar av henne
Citera
2013-08-03, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Hon tjänade 202600 enligt 2012 års taxering.
Vet du vad hon hade för arbete eller varifrån kom pengarna? Företag, kommun?
Citera
2013-08-03, 11:38
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Inte en aning, jag kollade bara taxeringsuppgifterna
Citera
2013-08-03, 11:40
Medlem
IroniskJags avatar
Citat:
Jag tror försäkringskassan
Citera
2013-08-03, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Jag skulle vilja att det kunde tas bort detta "golare har inga polare" som känns som att det ligger som ett stort hinder framför lösningen om vart Id* kan vara.
*
Respekten känner jag ligger i att folk inser vad mantrat faktiskt betyder och innebär, vad det faktiskt omöjliggör och så länge tråden ser ut sån, kan man komma med luddiga okända tips hur mycket man vill eller raljera över inlägg man finner raljera-vänliga. Inget av det gör att en lösning kommer.

Det är väldigt enkelt. Vet man så borde man berätta för polisen, om man har något som helst empati och samvete för vad som hände med Id.

Berättar man inget så är man skyldig, anser jag. Fega jävlar som vet vad som hänt men inte vågar göra något... Skäms på er!
Citera
2013-08-03, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av followudream
Lr så är det ett sätt att göra för att folk ska lägga ner sina teorier. Dom kanske inte alls är tillsammans. Hon kanske bara vill få folk att tro de.

Och styvmamman gillar deras förhållande status. Kanske är jag som e vilsen lr knäpp. Men skulle min styvdotter blivit mördad. Skulle jag ju inte direkt gilla förhållandet med en tjej som försvarar den misstänkte mördaren för mordet på min styvdotter . Men som sagt de är jag . Alla är vi olika :-P
Citera
2013-08-03, 11:55
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Och styvmamman gillar deras förhållande status. Kanske är jag som e vilsen lr knäpp. Men skulle min styvdotter blivit mördad. Skulle jag ju inte direkt gilla förhållandet med en tjej som försvarar den misstänkte mördaren för mordet på min styvdotter . Men som sagt de är jag . Alla är vi olika :-P
Undrar om mamman känner killen eller TB?
Citera
2013-08-03, 11:59
Medlem
IroniskJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Undrar om mamman känner killen eller TB?
Hon har känt killen sedan 80-talet.. Då var TB inte ens född
Citera
2013-08-03, 11:59
Medlem
Citat:
Lr så är det ett sätt att göra för att folk ska lägga ner sina teorier. Dom kanske inte alls är tillsammans. Hon kanske bara vill få folk att tro de.

TB kanske vill få bort fokus på henne och AJ, och kanske för att denne JN är lätt att utnyttja? Vissa människor är jävligt duktiga på att manipulera andra till att bli kära i dom. :P
Citera
2013-08-03, 12:01
Medlem
vad tror ni om gödsel brunn då??
Citera
2013-08-03, 12:02
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Vi vet väldigt lite om Ida öht. Var jobbar hon, vad har hon för fritidsintressen? Är hon nazist?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in