2013-08-03, 05:29
Medlem
Slutatbrymigs avatar
Hej

Något jag märkt under sommaren är att nästan alla snygga/intressanta människor jag stött på mår väldigt dåligt.

Frågan är egentligen ganska klar, jag behöver inte utveckla. Har ni sett samma samband eller är det jag som yrar?
Citera
2013-08-03, 06:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slutatbrymig
Hej

Något jag märkt under sommaren är att nästan alla snygga/intressanta människor jag stött på mår väldigt dåligt.

Frågan är egentligen ganska klar, jag behöver inte utveckla. Har ni sett samma samband eller är det jag som yrar?
Jag tror nog att de flesta kan bli deprimerade lite när som helst på året. Det beror ju helt på om det kanske är någon nära anhörig eller bekant som kanske har gått ur tiden. Kan ju även vara att man känner ångest över att semestern är slut och att det snart är höst.
Citera
2013-08-03, 06:59
Medlem
yoloswagetcs avatar
Citat:
Hej

Nä, jag har sett samma samband, men kanske inte snygga. Men intressanta, absolut.
Citera
2013-08-03, 07:55
Medlem
De tänker för analytiskt hela tiden.
Citera
2013-08-03, 08:07
Medlem
Kanske har något att göra med att man generellt lägger märke till/tar intressanta personer seriöst när dem säger att dem mår dåligt eller när det verkar som att dem mår dåligt. Kanske också har något med att deras självförtroende är högre än andras vilket gör det lättare för dem att faktiskt dela med sig om dessa saker?

Bara lite gissningar...
Citera
2013-08-03, 08:44
Medlem
-vaas-s avatar
Du kanske tycker människor som upplevt negativa saker som gett dem djup är mer attraktiva eller något - så du filtrerar ut dem och uppfattar det därför som att snygga människor oftast är synonymt med att de är människor som mår dåligt.
Citera
2013-08-03, 08:49
Medlem
batman4evers avatar
Citat:
Hej

Detta stämmer inte helt,jag mår t.e.x utmärkt efter 5 veckors sol och bad!
Citera
2013-08-03, 10:33
Medlem
Malkos avatar
Citat:
Hej

Ignorance is bliss.
Citera
2013-08-03, 13:49
Medlem
Jag har fått höra att jag är snygg från båda könen och jag är hyfsat annorlunda..Och jag mår skit för folk är så jävla stela och tråkiga. Alla killar ska alltid hävda sig o bara snacka skit. Inget seriöst snack med tankar som utgår från dem själva, det ska alltid vara taget från något. Folk är så jävla otrevliga och trista.
O gör jag något annorlunda kollar alla o ska kommentera och man tänker vad i helvete vill dem? Ni sitter där i ert lilla hörn o har bajstråkigt men när jag försöker prata med dem bjuder dem inte på sig själva. Som om det kostar något dem att vara trevlig liksom? Alla med deras jävla fördomar. Så jävla trött på skiten. Osociala fittor. O sen ska dem komma med en fitt tråkig bajs kommentar - Kaxar du eller? Vad är det med dig?, deras sätt att skämta.

Det var lite från mitt perspektiv.
Citera
2013-08-03, 14:22
Medlem
JBugsters avatar
Jag ser mig själv som relativt intressant, och det beror till stor del på att jag tänker lika mycket på en dag som en vanlig människa gör på ett halvår. Det leder förstås till komplikationer, jag har endel strul med depressioner och liknande som nog beror på överflödet av tankar.

Hade gärna varit en mindre tänkande, kanske tillochmed en såndär korkat ytlig, människa. Men det är ju inget jag själv kan styra över.
Senast redigerad av JBugster 2013-08-03 kl. 14:25.
Citera
2013-08-03, 15:38
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malko
Ignorance is bliss.
Beati pauperes spiritu - Blessed are the poor in spirit

Tapatalk iOS βeta
Senast redigerad av StyleWars 2013-08-03 kl. 15:44.
Citera
2013-08-03, 15:42
Medlem
BadkarsfilosofeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrick Bateman
Jag har fått höra att jag är snygg från båda könen och jag är hyfsat annorlunda..Och jag mår skit för folk är så jävla stela och tråkiga. Alla killar ska alltid hävda sig o bara snacka skit. Inget seriöst snack med tankar som utgår från dem själva, det ska alltid vara taget från något. Folk är så jävla otrevliga och trista.
O gör jag något annorlunda kollar alla o ska kommentera och man tänker vad i helvete vill dem? Ni sitter där i ert lilla hörn o har bajstråkigt men när jag försöker prata med dem bjuder dem inte på sig själva. Som om det kostar något dem att vara trevlig liksom? Alla med deras jävla fördomar. Så jävla trött på skiten. Osociala fittor. O sen ska dem komma med en fitt tråkig bajs kommentar - Kaxar du eller? Vad är det med dig?, deras sätt att skämta.

Det var lite från mitt perspektiv.

Är du säker på att det är ett skämt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här