2013-08-03, 02:07
Medlem
Peaceans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolk
Om det är bilåtervinningen du tänker på så arbetar ju en annan av AJ's aktiva facebookbeundrarinnor där.

AJ också? Samma fruntimmer? Har samma åsikter vet jag. Om jag inte minns fel så har db haft en mycket nära relation med henne som resulterade.. behöver inte fortsätta för det är offtopic men kopplingen finns till skroten och området runt om...
Citera
2013-08-03, 02:07
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ab12
Har tyvärr bara katt. Han trivs inget vidare i koppel och reagerar bara på Whiskas-lukt. Däremot har jag bekanta som har hund. Kan man verkligen använda vilken hund som helst till sånt här? Känns som det bara blir ett jäkla springade efter den när den flaxar runt mellan buskar och snår. Nej jag satsar nog på att försöka tänka logiskt, jag har ganska stor vana av att röra mig i terräng så ett litet område borde man kunna svepa igenom och hålla utkik efter konstigheter.

Hade jag kunnat gå där så som du tänker gå där, hade jag tagit med mig hunden kopplad och gått sakta, sakta och hela tiden tittat på hundens kroppsspråk och signaler. En otränad hund för såna här situationer har ju ingen vana eller utbildning i det som likhundar har men den har en nos i alla fall och jag hade (jag är hundvan) gått med den i koppel och bara varit lyhörd för hur den reagerar och kanske vittrar i luften och kanske gått lite runt om från olika håll beroende på vinden.

Man vet ju aldrig.
Citera
2013-08-03, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ab12
Han kan väl inte ha levererat sprit om bilen var stulen den natten? Eller tänker jag fel nu?

Verkar som om de här killarna har haft fullt upp! Jobbat dubbla pass har dom säkert också hunnit med!
Citera
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Jag fick backning på det. Ingen mamma har alkohol i vällingen, de bestämde en användare här

/Trollet

Okej okej. Men du skrev ju att AJ hade blandat välling och sprit till barnet... Hur vet du att barnet sov till klockan tio på söndagen?
Citera
Medlem
Kan någon bättre vetande snälla länka till JN? Finns alldeles för många på fejjan. Tack
Citera
2013-08-03, 02:10
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolk
N*berg är en annan lokalkändis i samma division som Morot och Cl*ff.
Hur hittar alla dessa WT människor varandra?

JN bor för övrigt inte mer än en 800m från BO. Förmodligen vet han som alla andra i stan vem morot är men tror inte att han känner någon av de häktade annars. Fast WT folket har en förmåga att hitta och lära känna varandra.

I ett förhållande med TB:

http://www.facebook.com/jh*nny.n*berg?fref=ts (*=oy)
Citera
2013-08-03, 02:11
Medlem
Peaceans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peacean
Finns många ruffiga byggnader och jag vet att några i bekantskapskretsen runt I*a har bott i Ferros gamla kontor som är omgjord till lägenheter. Personer med liknande åsikter som AJ och är i samma ålder. Bråkstakar, säkert kända av polisen. Förmodligen varit med i NSF på den gamla goda tiden.

En av I*as bästa kompisars pojkvänn...
Citera
2013-08-03, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peacean
AJ också? Samma fruntimmer? Har samma åsikter vet jag. Om jag inte minns fel så har db haft en mycket nära relation med henne som resulterade.. behöver inte fortsätta för det är offtopic men kopplingen finns till skroten och området runt om...

Kan inte svara på huruvida hon jag tänker på har haft ihop det med DB, blond korthårig tjej mer vill jag inte skriva och hoppas hon inte blir uthängd.
Citera
2013-08-03, 02:50
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Förlåt om jag tar upp något som redan varit uppe i tråden, men jag undrar lite... Att Id* var smal förstår man på fotona men hur lång var hon egentligen?
Citera
2013-08-03, 02:55
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Förlåt om jag tar upp något som redan varit uppe i tråden, men jag undrar lite... Att Id* var smal förstår man på fotona men hur lång var hon egentligen?

166cm ca.
Citera
2013-08-03, 03:30
Medlem
T-E-Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mleh
Eller ta dit dom häktade för vallning,då kanske ångesten kryper fram...

Var ju typ så dom gjorde med th*mas qv*ck.
vallade runt han på brottsplasterna. han erkände ju oxå.
dock pga att han var nerdrogad och hade nog inte en sketen aning om var han var eller varför.

men hos en icke drogad person tor jag nog att det kan funka. annars är man ju iskall
Citera
2013-08-03, 03:39
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
166cm ca.

OK Bra att veta när man är ute och letar... Onda Hålor på Halleberg på 20 meters djup och 2 meter i bredd och kanske 20-30 meter i längd förefaller överdimensionerade, i synnerhet som geocacharen den 7 juli tyckte stället var trevligt och inte hade något att anmärka på. Men det är alltid bäst att kolla upp vikt och längd så att man inte letar på för små ställen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in