2013-08-02, 12:50
Medlem
http://xhamster.com/movies/1000930/amateur_slut_spanked_hard.html

Ok, jag gillar mer dominanta filmer och dominata kvinnor generellt, men den här tänder mig..

Gillar ni denna sortens bdsm (bälte, piskor, m.m.)..

Antar att om man sköter det rätt är det väl inte farligt för hennes könsorgan när det träffas, eller?
Citera
2013-08-02, 23:53
Medlem
mufflarns avatar
Bara man inte tar i för mycket så är det nog ingen fara men ja jämför det med en pungspark.
Citera
2013-08-03, 00:40
Medlem
MrsAs avatar
Jag brukar bli ganska avdomnad i fittan ett par dagar efter ett hårt fittpisk. Smärtkänslig men ändå avdomnad.
Citera
2013-08-03, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsA
Jag brukar bli ganska avdomnad i fittan ett par dagar efter ett hårt fittpisk. Smärtkänslig men ändå avdomnad.

kul som kinky grej?
Citera
2013-08-03, 15:50
Medlem
Det finns sällan något som är helt ofarligt, saker kan alltid gå snett oavsett hur välförberedd och duktig man är. Men ja, det går att göra på ett "ok" sätt som i de flesta fall inte gör någon skada.

Nu har jag ju ingen pung, men om man är en sådan som blir sexuellt stimulerad av smärta är det inte någon spy och vrålsmärta, snarare förlösande och härlig.
Citera
2013-08-03, 16:04
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Bälten är ganska ofarliga. De är för breda och påverkas för mycket av luftmotstånd för att kunna skapa några mer permanenta skador.

För att orsaka sådant måste piskan vara mer cylinderformad och tunnare så att den åtminstone är kapabel att få någon att börja blöda av piskrappen.
Citera
2013-08-03, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Bälten är ganska ofarliga. De är för breda och påverkas för mycket av luftmotstånd för att kunna skapa några mer permanenta skador.

För att orsaka sådant måste piskan vara mer cylinderformad och tunnare så att den åtminstone är kapabel att få någon att börja blöda av piskrappen.

Instämmer, det "värsta" man kan förvänta sig av (vanliga släta) bälten är blåmärken och svullnader även om man håller på länge.
Citera
2013-08-05, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mariasub
Instämmer, det "värsta" man kan förvänta sig av (vanliga släta) bälten är blåmärken och svullnader även om man håller på länge.

Citera
2013-08-07, 19:14
Medlem
tjejens fitta kan vara en aning blå/lila dagen efter typ... men inget värre än så. Använder oftast piska av leder (ca 35 cm långa lederremmar) men belte går åxå å nu på senare tid har jag piskat med handen å det ger åxå önskad effekt
Citera
2013-08-12, 20:41
Medlem
Ljumskarna tycker jag gör mer ont än på fittan. Visst det blir en aning svullet och så men det är borta till dagen därpå! Men jag har faktiskt fått fittan söndersmiskad också och det var inget trevligt alls, tacka gudarna för Xylocain!
Citera
2013-08-12, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissNathalie
Ljumskarna tycker jag gör mer ont än på fittan. Visst det blir en aning svullet och så men det är borta till dagen därpå! Men jag har faktiskt fått fittan söndersmiskad också och det var inget trevligt alls, tacka gudarna för Xylocain!

Ok, hör hur hon gnyr när det träffar ljumskarna och tja endel muskler som kanske spänns där (thaimassörer, ja ÄVEN de om INTE erbjuder extra är rätt noga där)...

Sönderpiskad fitta, hmm.
Låter intressant vill ni berätta vidare om detta?
Citera
2013-08-13, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangan74orebro
Ok, hör hur hon gnyr när det träffar ljumskarna och tja endel muskler som kanske spänns där (thaimassörer, ja ÄVEN de om INTE erbjuder extra är rätt noga där)...

Sönderpiskad fitta, hmm.
Låter intressant vill ni berätta vidare om detta?

Jag tror mest det är det att huden är så tunn där. Det blir ju VÄLDIGT röda märken fast de försvinner ju efter någon timme (eller så är det jag som är känslig och inte får så hård pisk trots allt, haha).

Ja, efter kanske lite väl mycket fittpisk så blev det en liten bristning på ena blygdläppen och det svullnade upp som fasen! Det var ingen vacker syn alls faktiskt och det kändes ännu mindre vackert. Men vafan det var ju skönt fram tills det inte var det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in