Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Klart de ljuger båda två. De har kokat ihop en historia, men missat att synkronisera detaljerna.
Dom har något
kriminerande så klart mot dom häktade, med det kan vara så enkelt att dom var i lägh och när dom lämnade AJ och BO levde. Ett exempel bara.
Tråden bygger egentligen på vad de häktade har sagt och vill erkänna? Som jag sade i går utredarna är utbildade på att fråga samma saker igen och igen locka med fördelar om du golar. Har du en Advokat intill dig som säger vad du ska och säga att du inte minns något är målet ganska ihåligt.
Jag brukar säga jag erkänner bara det jag minns jag var borta, det gäller att någon annan är huvudmisstänkt.
Är man själv misstänkt säger man
inget och har man Advokaten med sig och dom inte kan placera mig på en viss plats är det oxå klart. Det är alltid åklagaren som ska lägga fram bevisen.
Sitta helt tyst funkar men det verkar onödigt misstänkt.
Många kriminella klarar sig på att dom inte minns. I England har dom kameror överallt, skulle faan ens våga pissa på gatan där
Tillbaks till Id@s försvinnande bara mängden av blod tyder på att hon nog inte är i livet. Det räcker i USA
men inte i Sverige för att fälla någon utan ögonvittnen, sen kan vi bara spekulera om detta i 5 år.
Kolla i vattendrag om inte hundarna finner något. Nu ska jag köpa lite gott till kvällen.