Citat:
Om jag förstår denna redan väl omfattade tråd så ska finnas brända persedlar i närheten i en av hans vänners bostad? Vem är så dum så att han eldar i ett område där det råder enl SMHI Eldningsförbud?
Att elda en bil efter ett snabbt bryt kan jag förstå men att elda persedlar i skogen är bara idiotiskt! Det är knappast Bodenmördaren vi snackar om som spred likdelar som en gödselspridare?
Han är förmodligen inte som man ska vara?
Och får inte ens fängelse snarare "rättspsyk" gissar jag.
Det räcker ju med t.ex en eller 2 Willys påsar i närmaste hyres bostadsområdes soptunna. Så är skiten borta. Gud ska veta hur mkt som slängs i dessa tunnor som aldrig kollas. Kvarstår är fortfarande kroppen inte ens detta gänget kan väl vara dumma nog att gräva ner något i närheten av en eldningsplats
Att elda en bil efter ett snabbt bryt kan jag förstå men att elda persedlar i skogen är bara idiotiskt! Det är knappast Bodenmördaren vi snackar om som spred likdelar som en gödselspridare?
Han är förmodligen inte som man ska vara?
Och får inte ens fängelse snarare "rättspsyk" gissar jag.
Det räcker ju med t.ex en eller 2 Willys påsar i närmaste hyres bostadsområdes soptunna. Så är skiten borta. Gud ska veta hur mkt som slängs i dessa tunnor som aldrig kollas. Kvarstår är fortfarande kroppen inte ens detta gänget kan väl vara dumma nog att gräva ner något i närheten av en eldningsplats

Du begår ett liten tankevurpa. Du tänker så här att det är dumt alltså kan de inte ha gjort det. Men om du tänker efter så är det inte ovanligt att folk tar till eld för att dölja sina spår. Folk är inte hundra procent logiska och det finns inte alltid en 100 procent bästa lösning på saker och ting. Man måste vara öppen för att en gärningsman värderar saker annorlunda än man själv. Jag skulle till exempel aldrig lägga kläder med mitt DNA och borttsoffrets DNA i en soptunna. Jag föredrar att veta att DNA är väck genom min åtgärd snarare än hoppas att renhållningen skall fixa saken innan Farbror Blå upptäcker en miss jag gjort och rensat min soptunna eller annan soptunna. Jag vill vara säker när jag lämnar sakerna ur min kontroll.