2013-08-02, 12:30
Medlem
ndyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Har jag markerat rätt plats på kartan? http://goo.gl/maps/ePioB

Ja, fast mitt emot. Alltså mot land, inte mot ön.
Citera
2013-08-02, 12:31
Medlem
ndyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grotrocken
Är det här?
https://anonfiles.com/file/db00503db8069a2ba0916ea968369e22

Exakt!
Citera
2013-08-02, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ndyz
Ja, fast mitt emot. Alltså mot land, inte mot ön.

Uppdatera om det händer något. Eller om dem lämnar platsen.
Citera
2013-08-02, 12:32
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ndyz
Exakt!

Är de kvar där och letar?
Citera
2013-08-02, 12:35
Medlem
Finns det inga fåglar som såg vilka kläder AJ hade på dig den aktuella vistelsen i Trollhättan ?
Boken kanske bara togs med i all hast som fnöske till brasan, eller så hade GM lånat boken av BO för att imponera lite och kom på detta efter dådet och ville bli av med prylar tillhörande BO
Citera
Medlem
silbersky007s avatar
Kan någon visa igen bilden när AJ var med sin mamma på torget i Trollhättan förra månaden dagen innan mordet . Vi kan se vilka kläder han hade på fredag när han var ute på torget i Trollhättan .
Citera
Medlem
ndyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yosuki
Uppdatera om det händer något. Eller om dem lämnar platsen.

Jag är tyvärr inte på plats längre.
Citera
2013-08-02, 12:36
Medlem
0-0-0-0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allakantralla
Det är också så att AJ har synts på bild med nämnda jacka, EFTER mordet på IF. Vet den som läser tråden.

Okej då har jag gjort bort mig kanske! Tycker jag följt och va med att ta fram vilken jacka det var även om jag får tacka min dotter för det.
Men högst troligt har AJ mer än en sån jacka med tanke på hur mycket att verkar gilla Barcelona fc.

Vad tror ni andra om skorna. La upp en bild med mina teorier kring det i går.

Edit: Här har ni det jag menar med skorna: https://anonfiles.com/file/a7b05d6c3c57f213623adc01d7cd91f6

'Skulle gärna se bilderna på AJ med jackan efter mordet som just nämndes för mig!
Senast redigerad av 0-0-0-0 2013-08-02 kl. 12:40.
Citera
2013-08-02, 12:37
Medlem
Sista inlägget om boken från mig,jag lovar

RDY hittade flera fynd i skogen och la upp bilder här i tråden.många satt och spånade i flera timmar ang.det som början tycktes vara en liten tvättlapp och kom sedan fram till att det var en text i en jacka.sedan hittades bilder på A.J i en sådan jacka.vi vet ju ännu inte om dessa brända fynd har något med detta fallet att göra.

Men jag spånade bara lite om boken,precis som vi gjorde om "tvättlappen" i början.
Vi har alla olika synsätt på olika saker,någon tänker si,en annan tänker så.till slut kan någon komma väldigt nära sanningen.
Citera
2013-08-02, 12:39
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0-0-0-0
Okej då har jag gjort bort mig kanske! Tycker jag följt och va med att ta fram vilken jacka det var även om jag får tacka min dotter för det.
Men högst troligt har AJ mer än en sån jacka med tanke på hur mycket att verkar gilla Barcelona fc.

Vad tror ni andra om skorna. La upp en bild med mina teorier kring det i går.
Det var väl en helt annan jacka han synts i, som åsyftas.
Så du har helt rätt.
Citera
2013-08-02, 12:41
Medlem
trapthems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analstocken
Är det bara jag som råkat bli hög, eller är det fullt av blod på tygbiten på bild nr 1? https://anonfiles.com/file/98c5932e8121adfcdfc2add62391abd3

Massor av röda nyanser, ju! Borde man inte kunna testa tyget? Eller är det försent? Jag kan inte sådant där.
Det är inte bara du. Jag har ända sedan bilderna dök upp tänkt att det rödbruna är torkat blod och inte missfärgning av eld och värme som verkar vedertaget som sanning i tråden. Detta grundar jag på att jag en gång blodat ner en mörkblå tröja som såg ganska likadan ut när blodet torkat.
Citera
2013-08-02, 12:41
Medlem
Funnyfarms avatar
Tycker bara jag att det är märkligt att kläderna hittades nu, 4v efter försvinnandet? Tycker många här har vart ute runt hus, brunnar och bilar mm (nu har jag inte en susning om var detta hittades exakt)
Skulle inte kunna vara så att en knippe morötter åkt dit när han var fri och dom andra satt?

Kanske tom tagit DB's kläder eller kanske har han gett nån en tusing för att bränna kläderna där för att missleda polis?

Sen kanske de va tre tonårskillar som snott kläder i en UFF kontainer och sen luntat lite, som nu är skit rädda för att dom ska bli misstänkta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in