Citat:
Ursprungligen postat av
LightCloud
Jag bara älskar Pyrazolam. Grymt bra substans i medicinskt syfte för mig som är förhållandevis ovan vid bensodiazepiner och inte har någon tolerans överhuvudtaget. En räcker för att jag ska bli lugnt, två ifall jag vill somna gott och fyra, fem stycken blandat med lite alkohol om jag vill bli flummig och det har faktiskt redan vid de doserna slutat i minnesförlust på någon timme vissa helger.
Tummen upp för Pyrazolam!
Även jag börjar älska denna substans. Blir till att ge bort mina resterande mängder till en kompis så att detta inte går över styr.
Dagens rapport från min första gång med benz i ångest/oro/mild depressionssyfte som numer har kukat ur till ett mer flummigt syfte.
2 på morgonen när jag vaknar: Detta resulterar i att alla de problem och bekymmer som jag har dragits med de senaste månaderna försvann. Istället kunde jag(tro det eller ej) fokusera på mina studier(universitetsnivå). Just ordet "fokusera" kanske är att ta i, ska se imorgon hur mycket jag verkligen kommer ihåg, men en sak är i alla fall säker --> Jag har fått en hel del gjort nu!
2 stycken till ca 3 timmar senare. Går igenom den sista delen av plugget innan "nästa kapitel" börjar. Sätter mig och spelar poker ca en timme vilket slutar på ungefär +/- noll. Trodde verkligen här att det skulle gå sämre men det fungerade helt okej!
Under denna pokersession pillar jag i mig ytterliggare
en pyra.
Börjar plugga lite till på det nya kapitlet och ja.. vad ska man säga, återigen --> Det går bra/framåt. Jag känner motivation som jag inte brukar att göra men återigen får vi se hur mycket jag kommer ihåg i morgon. För att det ska bli lättare för er att förstå vilken "typ" av plugg jag gör är den att jag läser igenom föreläsningar från kursen och sedan skriver ner viktiga saker jag tror kommer att bli aktuella på tentan.
Efter detta ska jag gå och göra mat, slänger då i mig ytterliggare
2 stycken under tiden jag lagar till detta.
Efter maten börjar jag diska och rör mig sedan hit till datorn och skrivbordet
där min för tillfället senaste pyra åkte ner.
Så totalt har jag då slängt i mig 8 stycken nu om jag inte räknat fel.
----------------------
Jag känner mig i ett lättare flummstadie, vilket jag uppskattar. Har innan bara provat att köra lite benz med alkohol, detta var dock för flera månader sedan så min benztollerans bör var ungefär lika med "noll".
--------------------------
Nu till
FRÅGOR
-Detta kommer att bli min sista "knarkdag". Med det menar jag att jag kommer att lägga all CS, gräsrökning benzknaprande och så vidare på hyllan på grund av att jag nyligen fått ett extremt bra extrajobb(för ca 1 månad sedan var intervjun) inom det jag utbildar mig till. Så jag undrar egentligen om det går att slänga i sig kanske 2 stycken till innan jag säger adjö till mitt hobbyknarkande. Eller hade detta endast resulterat i minnesförluster?
-Jag som inte har någon som helst benzotollerans, hur pass farligt är det att slänga i sig mer utav dessa orangea mysiga piller? Bör påpekas att jag inte har för avsikt att blanda med alkohol, det har jag redan gjort och det var heller inget som jag uppskattade alls, till skillnad från det här!
Happy knarking!
//wotoo
EDIT: NU efter att de sista har börjat verkar känner jag mig mer än "lättare flummig" ^^ SÅ jag kommer nog att stanna vid denna dos idag!
EDIT2: Finns det något roligt man kan göra när man är flummad? Tips uppskattas