2013-08-01, 23:02
  #9661
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Tyvärr så är det en gamebreaking bugg som inte blivit fixad ännu. Tenecity stackar just nu, och Zac kan få hela 87% Tenecity. För att få det köper du SoAG & Merc Threads & uppgraderar dem till en enchanment. MEN, det går INTE att ha homeguard då homeguards inte är aktiva hela tiden. Tråd på reddit; http://www.reddit.com/r/leagueoflegends/comments/1jhzkq/tenacity_stacks_best_bug_this_patch/

En annan ny sak som kommit är att Bear Caverly Sejauni har släppts nu!


Haha jag körde irelia med tenacity masteries, merc tread/alacrity ich zephyr. Testade mot bots så kom aldrig närmare än en fiende för jag skulle käka, fick 77 % tenacity.

Dock märkte jag att tenacityn scaelade sämre ju mer man har. Hade 75 procent som standard och fick 77 när jag kom nära en fiende. Kul var det iaf
Citera
2013-08-01, 23:07
  #9662
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Tyvärr så är det en gamebreaking bugg som inte blivit fixad ännu. Tenecity stackar just nu, och Zac kan få hela 87% Tenecity. För att få det köper du SoAG, Merc Threads & Zephyr och uppgraderar dem till en enchanment. MEN, det går INTE att ha homeguard då homeguards inte är aktiva hela tiden. Tråd på reddit; http://www.reddit.com/r/leagueoflegends/comments/1jhzkq/tenacity_stacks_best_bug_this_patch/

En annan ny sak som kommit är att Bear Caverly Sejauni har släppts nu!
Riktigt fult skin f.ö.
Citera
2013-08-01, 23:16
  #9663
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adava
Riktigt fult skin f.ö.
Jag gillar det, snyggare än hennes gamla skins iaf.. SÅ, jag har köpt det.
Citera
2013-08-01, 23:22
  #9664
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Jag gillar det, snyggare än hennes gamla skins iaf.. SÅ, jag har köpt det.
Kanske lite hårt dömt men detaljerna vid huvudet hade dom kunnat göra mycket bättre. Som vanligt är artworken tusen gånger bättre.
Citera
2013-08-02, 01:33
  #9665
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gxflybaby
Du verkar kunna detta med runor. Jag ska bygga denna, men funkar den bra med Lee sin och Wukong?

Sen så behöver jag bra runor för en jungler samt adc.

Junglar ofta med Lee Sin, Zac, Nasus o.s.v.

Visst funkar den till de gubbarna. Hmm Jag har aldrig direkt lirat Zac eller Nasus i jungeln så nu skulle jag bara säga vad jag skulle kört till dem.

ADC kör du helst: Lifesteal Quint, ad marks, armor seals, mres glyphs
Nasus jungle skulle jag kört: Movementspeed quints, ad marks eller atkspeed, armor seals, mres/lvl glyphs (Eller flat, spelar inte så jättestor roll)

Till Zac har jag inte direkt en aning om vad man ska köra då jag aldrig kört gubben men enligt Xspecial ska man köra:
Movementspeed quints, magic pen marks, armor seals, flat mres glyphs.
Citera
2013-08-02, 01:36
  #9666
Medlem
Vafan? Jag köpte RP för 10 Euro och jag fick dom inte. Vet någon var deras support sida är? Har det hänt er förut? Hur lång tid tog det innan ni fock dom?
Citera
2013-08-02, 01:37
  #9667
Medlem
LFCYNWAs avatar
Fyfan började spela igår efter ett långt uppehåll och det började bra. Vann mina två först ranked enkelt. Sen i den tredje matchen så kommer jag men en rolig spelare som bestämmer sig för att picka adc men spela ap. Kan ju säga direkt att vi fick pisk. Fick mig en påminnelse om varför jag tog ett uppehåll.
Citera
2013-08-02, 01:43
  #9668
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Groven85
Vafan? Jag köpte RP för 10 Euro och jag fick dom inte. Vet någon var deras support sida är? Har det hänt er förut? Hur lång tid tog det innan ni fock dom?


Gå ini shopen och köp tryck på unlock på en champ. Du behöver inte köpa den utan kan trycka på krysset direkt, rp ska nu ha rättat till sig.
Citera
2013-08-02, 01:51
  #9669
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theknug
Gå ini shopen och köp tryck på unlock på en champ. Du behöver inte köpa den utan kan trycka på krysset direkt, rp ska nu ha rättat till sig.

Har provat det. Ingen skilland. Pengarna drogs från banken det såg jag.
Citera
2013-08-02, 01:51
  #9670
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Fyfan började spela igår efter ett långt uppehåll och det började bra. Vann mina två först ranked enkelt. Sen i den tredje matchen så kommer jag men en rolig spelare som bestämmer sig för att picka adc men spela ap. Kan ju säga direkt att vi fick pisk. Fick mig en påminnelse om varför jag tog ett uppehåll.

Också tagit ett uppehåll, iallafall från ranked. Nu skrattar jag bara när trollen vill gå ap quinn mid i en normal, och det känns skönt att lyssna på mina polare som rage-ar på soloQ när det för en gångs skull inte är jag som blir sur
Citera
2013-08-02, 01:53
  #9671
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ph4TH4xx0r
Också tagit ett uppehåll, iallafall från ranked. Nu skrattar jag bara när trollen vill gå ap quinn mid i en normal, och det känns skönt att lyssna på mina polare som rage-ar på soloQ när det för en gångs skull inte är jag som blir sur
AD quinn med tri-force fungerar faktiskt riktigt bra midlane, hennes ulti ger henne riktigt bra MS så hon roamar mycket bra och kan slåendes counter-ganka relativt fort och lätt. Hennes Passiv ger henne riktigt bra earlygamedamage och hennes W gör att man oftast är säker.
Citera
2013-08-02, 02:01
  #9672
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
AD quinn med tri-force fungerar faktiskt riktigt bra midlane, hennes ulti ger henne riktigt bra MS så hon roamar mycket bra och kan slåendes counter-ganka relativt fort och lätt. Hennes Passiv ger henne riktigt bra earlygamedamage och hennes W gör att man oftast är säker.

Försökte mer komma på något troll-aktigt, inte att ap quinn inte funkade.
Men soft, det får man prova nån gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in