2013-08-02, 01:37
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Jaha? Vart åkte han då? Menar du att FH och DB åt ett håll fixade med kropp och bränna bil men vart tog då AJ vägen??

Han är FURER, han drog vidare till Jönköping. De enda jag inte vet är om han stanna hos mamma morot innan
Citera
2013-08-02, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Svar JA. De har suttit och pratat om detta förr. Speciellt efter DB:S allla tråkiga grejer, men pappa, border som gått bort och allt. Dom har kallat det revanch

Detta hör du alltså hört?var då nånstans?du skrev att du inte hade några vänner?
har du smyglyssnat i buskarna?
Citera
2013-08-02, 01:38
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Vill gärna sticka in här också- Dessa gossar har i säkert minst 5år fantiserat om att göra sig av med en död.

Dock är reglerna som de skalll vara AJ är furer och de andra gör 1oo& som han säger. Så är det idag också, de kommer aldrig säga något

Om man kan fantisera om sånt här i minst fem års tid, så är det ju långt före alla dödsfall som drabbat DB:s familj, så vadå revansch?
Om man fantiserat om detta så pass länge, borde de ju fångats upp som nåt sorts knäppon som konsekvent fantiserat och inte bara sagt nåt bara nån gång utan under fem år?
Citera
2013-08-02, 01:39
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Amäääh, för fan? Revansch? En småbarnsmamma?

På riktigt, du menar allvar med detta? Revansch....... hon har två små barn

Jag menar inte att den undanliggande orsaken i sog är vettig för det andra. Men han tog bara hand om kroppen.. "Bara"
Citera
2013-08-02, 01:40
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m036
Detta hör du alltså hört?var då nånstans?du skrev att du inte hade några vänner?
har du smyglyssnat i buskarna?

En fågel? Japp, Läppen kvittra!
Citera
2013-08-02, 01:40
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Han är FURER, han drog vidare till Jönköping. De enda jag inte vet är om han stanna hos mamma morot innan

Så hans roadtrip stämmer då?
Citera
2013-08-02, 01:41
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peacean
Ni är kollegor menar du? Partners in crime???? Om du inte orkar längre kanske du skall byta karriär? Du har ju ett gyllende tillfälle med dina polare bakom lås och bom.... du vet ju mer än dom flesta här. Berätta gärna. Vi är här för dig

Tack för ditt stöd, det betyder mycke skall du veta! Jag har inte på deras sida, men har jobbar på andra sidan i ca 12 år. Fråga AJ hur det gick förragånegn han skulle göra en lätt greg, hade han pistol då? nämen hade han de?
Citera
2013-08-02, 01:42
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Så hans roadtrip stämmer då?

Det kommenterar jag inte. Men jag skall göra en, är det någon som vet något om huset i strömstad?
Citera
2013-08-02, 01:45
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Om man kan fantisera om sånt här i minst fem års tid, så är det ju långt före alla dödsfall som drabbat DB:s familj, så vadå revansch?
Om man fantiserat om detta så pass länge, borde de ju fångats upp som nåt sorts knäppon som konsekvent fantiserat och inte bara sagt nåt bara nån gång utan under fem år?

Du kan säkert också inte vara överens med alla, men måste du döda dem ändå? Nej. Har man precis begravt några nära så kan man vara litgiltig. Det är en grej man inte skall glömma
Citera
2013-08-02, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dbds
Mycket prat om detta och som elektronkingenjör så började jag fundera och labba.

Polisen kan ju inte hitta telefonen om den inte är registrerad i en viss "mast", nål
i höstack annars och det är många master jorden runt att fråga tillhörande
många operatörer...

Stängde av min mobil och scannade den både innan och under avsängning med
en spektrumanalysator och den var knäpptyst som avstängd under 1 timma.

Nu kunde jag visserligen inte avgöra om den lyssnade och först medelade sin
position när den förflyttades till annan position/mast.

Men hur skulle det då bli på ett flyg där du måste ha din telefon avstängd eller
i flight mode, då hade ju typ +300 mobiler chattat väldigt ofta under start och
upp tills dom inte "hörde" sändaren längre.

Undanber mig frågor på hur långt mobilens 2 Watt når då det inte driver diskutionen
framåt och allra helst av folk som inte vet att av frekvensens 8 kanaler som i praktiken
blir 7 då den åttonde är kontrollkanal för dom andra 7 och "Round Trip Delay" ändå
göra att en telefon inte kan genomföra en meninsgfull kommunikation då den är
tidsmultiplexad.

Sedan, Falkvinge har sedan länge skjutet sig själv i vingen och jag lägger ingen
vikt i vad han påstår.

Men, huvudfrågan är ändå värd att analysera djupare av andra, jag låter mig gärna överbevisas.

Ja men SNÄLLA 'dbds', du svarar hela tiden mekaniskt: "Referens på detta tack!" Det är inte möjligt att ge den fulla specen för odokumenterade funktioner i diverse elektronik. Det har exempelvis funnits en 'kill switch' i alla burkar som kan användas till att fjärrutlösa bomber sedan MiniCall. Vad tror du skulle hända om specen för sådana funktioner kom ut på hackermarknaden?

Konferens på detta tack!
Citera
2013-08-02, 01:47
Medlem
Disasterbators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid
Kan inte släppa Pumaspåret. Förlåt världens sämsta skiss...

https://anonfiles.com/file/21bd501bdcb2fccf6773b85785d85757

(Håller på att somna skyller jag på och imorgon bitti är det grottekvarnen som gäller.)

Skulle det inte kunna vara en MC handske? Handflatan uppåt och fingrarna till vänster på bilden. Stämmer nog ganska bra storleksmässigt och materialmässigt.

Någon som vet om AJ hade MC handskar? Foto på AJ i sin MC rustning någon?
Citera
2013-08-02, 01:48
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Du kan säkert också inte vara överens med alla, men måste du döda dem ändå? Nej. Har man precis begravt några nära så kan man vara litgiltig. Det är en grej man inte skall glömma

Jag tänker så här. AJ var hos henne, de åt middag, pappan ringde, hon ringde PT och sen bröt antagligen helvetet löst i lägenheten.
Den revansch DB menade, var han ju just då inte medveten om om han var på fest med FH eller var han medveten om detta, var det planerat??
För annars serverades han ju revanschen då AJ har ihjäl henne, en revansch han ville ha fick han ju i så fall serverad?

Edit: Hade hon kommit i klinsch med nån? Det kanske inte var viktigt men minns det där om att hon ropat på Varg och att det inte var så poppis. Hade hon gjort nåt, sagt nåt, som hon nu fick betala för?
Senast redigerad av bokfodral 2013-08-02 kl. 01:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in