2013-08-02, 00:54
Medlem
Peaceans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Jadu skulle man fråga folk som är i krokarna detta, så får du reda på att fler bränner. Det är spännande och så vidare. Fråga RMY om han inte tror att ganska många bränner lite på sommaren.

Tror du har sniffat för mycket på brända skor. Vad är din relation med DB? KK?
Citera
2013-08-02, 00:56
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peacean
Tror du har sniffat för mycket på brända skor. Vad är din relation med DB? KK?

Vem är KK? Har missat detta med att sniffa skivor, har du tips så hör gärna av dej!
Citera
2013-08-02, 00:56
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
"Åk" bevis är att de misstänkta vart där "för tiden", det ÅK kalla "för tiden" skulle hon gråta om hon visste vad det innebär- DB och FH komdit tillsammans, i s40. Här börjar de intressanta, AJ kan tänkas ställa upp i mamma morots bil, bara han inte behöver grisa ner sig. Det finns å andra sidan en grön golf med ST som chaffis. Tror dock inte hon behövde rycka up just nu.

Tvivlar på att åklagaren inte vet vad "för tiden" innebär. Så pass rutinerad är hon nog. Resten du skriver, hoppas jag att du tipsat polisen om.
Om man kommer dit tillsammans stämplar man väl in tillsammans?
Citera
2013-08-02, 00:57
Medlem
Citat:
Någon känsla för någon viss ort? Som Thn? gräs? Berget?

Nu börjar det bli väldigt konstiga inlägg och svar här,fler än jag som sett det?
Citera
2013-08-02, 00:59
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Tvivlar på att åklagaren inte vet vad "för tiden" innebär. Så pass rutinerad är hon nog. Resten du skriver, hoppas jag att du tipsat polisen om.

Jag tror som RDY att det kan funnits ett vitne, som sagt sig se s:40, men jag tror inte denna pojke kunde rapportera detta utan att röka konstig tobak, vi hoppas nog att det stryks.

Hå¨ller med om "för tiden" i mitt antagande åker de både dit och ej har stängt av mobiler.
Citera
2013-08-02, 01:00
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Någon känsla för någon viss ort? Som Thn? gräs? Berget?

nä, tyvärr du
Citera
2013-08-02, 01:00
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m036
Nu börjar det bli väldigt konstiga inlägg och svar här,fler än jag som sett det?

Det skulle vara till meegamind
Citera
2013-08-02, 01:02
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Bubba vet vad som har hänt och så vidare, men kommer aldrig säga något. Men varför inte gå in på DB och FH som är så rediga i sina celler.

Så han vet vad som har hänt? Och det sitter du och skriver på ett väldigt offentligt forum som detta? Golare och polare, eller?
Citera
2013-08-02, 01:03
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Så han vet vad som har hänt? Och det sitter du och skriver på ett väldigt offentligt forum som detta? Golare och polare, eller?

Jag skiter fullständigt om jag är en golare, sistter i en sådan position så det spelar ingenroll! Bubba vet inte allt, men han vet hur han skall reagera om press frågar.
Citera
2013-08-02, 01:04
Medlem
Peaceans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chuck-Finley
Det var ju snack om blåa kläder innan- en viss TB har en förkärlek till blått och i synnerhet siden, kollar man hennes bilder så har hon allting i blått, alltifrån nagellack till sidenklänning!!

Kanske är inne på helt fel spår. RDY har hittat TB och AJs kärleksnäste, dom börjar med att bränna sina kläder och sedan älskar dom hela natten i röken och lukten av brända skor. På morgonkvisten springer dom nakna över fälten hem till DB och tar ett dopp i hans badkar. TB filmar medans AJ tar den där bak. Hellre en polare i röven än en rövare i Polen.... ååååhhhh en film till min blogg...
Citera
2013-08-02, 01:05
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Självklart har jag det. Jag börjar min storsemester i morgon, då väntar ett besök i Strömstad! Någon som har tips på det så kör PM, vi vet ju dem har sommarstuga där-

Du vill ha tips och PM? Nånting säger mig att du vet så pass mycket att nån här i tråden knappast har nåt att PM:a som du inte redan vet om....
Citera
2013-08-02, 01:06
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Du vill ha tips och PM? Nånting säger mig att du vet så pass mycket att nån här i tråden knappast har nåt att PM:a som du inte redan vet om....

Jag skall till Stömstad i morgon, de skulle ha ett sommarhus där. Det är det jag frågar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in