2013-08-02, 00:44
Medlem
Peaceans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Säger väl inte så mycker, men det hade brunnit i dessa dagar, det vet jag helt säkert. Det enda som jag inte får ihop var att det var så städat nu på brandplatsen. Kan det vara så att min systerson på 2 år var inne å lekte med det som var där?

Ehhh.. vad skall man tro om det? Luktar ju nästan Troll med byxorna nere...

Om det är sant, varför bränner man kläder i skogen? Nära DBs hus? Dölja ett annat brott....? Dessutom "märkeskläder"... ?? Låter förbannat konstigt... men det klart, det verkar bo lite korkat folk i dom krokarna..

Låter dessutom inte som en lämplig lekplats för en 2-åring.

Jaja, teknisk undersökning ger säkert svaret. DNA går inte bort så lätt om det inte är brännt.
Citera
2013-08-02, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dbds
OK, skrev fel, fakta var det jag efterfrågade.

Har jobbat på ett Svenskt, stort, mobiltillverkar företag och i specen finns inget sådant
som jag har fått ta del av och som utvecklare så känner jag mig lite lurad just nu...

Måste vara någotsom har tillkommit på Smartfånarna, att program ligger i bakgrunden
och lever ett "tyst" liv.

MEN då borde flygbolagen varnat för det och förbjudet telefoner som iPhone och
de läsplattor där batterien inte går att ta ur?
Och vad har då "fligth mode" för funktion?

För, skall du kunna nå en telefon så måste DEN HA REGISTRERAT SIG, annars finns den inte!
Den måste sända.
Typ, har du ingen mailadress så kan jag inte maila dig...

Har svårt att tro på detta, men jag provade bara på min privata Sony-Ericsson, dumtelefon,
så jag skall testa på min Samsung som är en smartfån som är jobb-telefon och som jag
ogärna har på, på semestern.

Läs det här, jag har gjort ett inlägg tidigare om detta:
https://www.flashback.org/leave.php?u=http%3A%2F%2Fwww.dailymail.co.uk%2Fsci encetech%2Farticle-1378973%2FiPhone-tracking-funct ion-secretly-track-love-cheats.html

iPhone plottar alltså longitud och latitud plus tidsangivelse i sekundintervall.
Den filen finns i telefonen. Är det en iPhone 4 eller senare, så finns allt registrerat från det du köpte telefonen. Det blev ett stort rabalder när detta upptäcktes.
Citera
2013-08-02, 00:45
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid
Nej, inte tröja - sko!

Ser du den vita puma-loggan, eller vad man ska kalla det där som sitter på sidan av alla pumaskor?

Ser ingen puma logga, då hade jag ju inte ifrågsatt.
Citera
2013-08-02, 00:47
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peacean
Ehhh.. vad skall man tro om det? Luktar ju nästan Troll med byxorna nere...

Om det är sant, varför bränner man kläder i skogen? Nära DBs hus? Dölja ett annat brott....? Dessutom "märkeskläder"... ?? Låter förbannat konstigt... men det klart, det verkar bo lite korkat folk i dom krokarna..

Låter dessutom inte som en lämplig lekplats för en 2-åring.

Jaja, teknisk undersökning ger säkert svaret. DNA går inte bort så lätt om det inte är brännt.

Jadu skulle man fråga folk som är i krokarna detta, så får du reda på att fler bränner. Det är spännande och så vidare. Fråga RMY om han inte tror att ganska många bränner lite på sommaren.
Citera
2013-08-02, 00:47
Medlem
Citat:
Jag börjar min plan i morgon efter min semster börjar då. Jag kommer åka i vikingarnas-spår

låter mkt spännande,du har en egen plan alltså???
Citera
2013-08-02, 00:48
Medlem
Byxan81s avatar
Jag bara undra rakt av vart du tror kroppen ligger? meegamind
Citera
2013-08-02, 00:48
Medlem
Peaceans avatar
Citat:
Bra du har sett det. Men du kan glömma det. Gratta TB till hennes dagsfärska nya relation istället.

Bubba?
Citera
2013-08-02, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ragatha
Är det ingen som förundras över varför PT tagit bort sin bild från Facebook där han är mörkhårig och hur kommer det sig att ingen yttrar sig om att han INTE SKRIVER något om IF??? Den enda jag sett skriva om IF är styvmamman, det borde väl vara några nära henne som saknar henne i alla fall

ja mycket märkligt att inte PT skriver ett enda ord om
ja styvmamman lägger ut statusar emellan åt, hon brydde sig om ida.
hennes pappa orkar nog inte så mycket mer och det kan jag förstå så han orkar nog inte sätta statusar o sen gillar han inte fb men så klart han älskar genne och näår de hittar henne så kommer han att rasa i hop ordentligt :/
Citera
2013-08-02, 00:50
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peacean
Bubba?

Bubba vet vad som har hänt och så vidare, men kommer aldrig säga något. Men varför inte gå in på DB och FH som är så rediga i sina celler.
Citera
2013-08-02, 00:51
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Jag bara undra rakt av vart du tror kroppen ligger? meegamind

Ingen aning
Citera
2013-08-02, 00:53
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m036
låter mkt spännande,du har en egen plan alltså???

Självklart har jag det. Jag börjar min storsemester i morgon, då väntar ett besök i Strömstad! Någon som har tips på det så kör PM, vi vet ju dem har sommarstuga där-
Citera
2013-08-02, 00:54
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meegamind
Ingen aning

Någon känsla för någon viss ort? Som Thn? gräs? Berget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in