Citat:
När man ser pojkarna leka vid sjön är det svårt att tro att någon av dom skulle fixa det perfekta brottet?
Det ända jag kan förstå är att AJ inte har lätt att fixa unga kvinnor som Id@ och det kan säkert kännas svårt att mista en sådan.
Bara en reflektion som inte behöver betyda någon ting alls !
Det ända jag kan förstå är att AJ inte har lätt att fixa unga kvinnor som Id@ och det kan säkert kännas svårt att mista en sådan.
Bara en reflektion som inte behöver betyda någon ting alls !
Kan försäkra dig om att AJ kan leka loss på charmigaste sätt, älskar kvinnor, särskilt unga och starka, åtrådda, så länge han kan kontrollera dem, lägga ner sitt byte. Låt dig inte luras av det käre Bejrut. Det här är inte the average "bad guy", grabben är farlig och skadad på riktigt och har bevisat det mer än en gång under sin sorgliga existens. Killen är möjligtvis helt utan empati (EQ) vilket kan sänka den totala intelligensen (som vi ser den i modern tid, i kombination med IQ), men hans IQ är det inget fel på. Vad som kommer fälla honom inte bara i detta fall, utan i livet, är att han inte kan reagera känslomässigt "normalt" på vedertagen nivå. Det urholkar hans totala intelligens och förmåga till lång överlevnad. Många ser och beskriver honom som en dum, osäker och feg korkskalle. Jag tror det kan vara ett misstag att göra det, då hans enda obalans i framgång ligger i avsaknaden av empati. Han kan känna känslor som rör honom, dvs, kärlek, ilska, hat, glädje och faktiskt, empati, men bara så länge han kan relatera dessa till sig själv. Tro dock inte för en sekund att han är "korkad". Faller han, så blir det på eget grepp, för att han handlar på et sätt en emotionellt fungerande människa inte skulle göra (vilket han redan visat goda prov på).

och tro att man inte skulle bli misstänkt när man känner AJ som varit hos BO hela kvällen. DBs gärningar känns väldigt ogenomtänkta och korkade. Och rimligtvis borde kläderna vara dumpade efter kroppen. Då borde kroppen finnas i närheten....?