Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-08-01, 23:00
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megapixel
"Sverige åt svenskarna" - Ja, hur fan är det idag då din tomte? Så vitt jag vet så är det väl 99% av alla här svenskar. Ingen har väl yppat på att Sverige är någon annans?

"Stolt svensk nationalist" - Idiotförklaring av er. Om ni någonsin skall komma någonstans borde ni kanske droppa det där mer att vara Nationalister och rasister.

"Rör inte våra kvinnor" - Ursäkta, men denna formulering är ju det dummaste ni gjort. För det första undrar jag vilka "våra" kvinnor är? För det andra, vilka vill du skydda dem mot? För det tredje, kan du inte ta en kamera med dig på stan och fråga 10st vanliga kvinnor om de vill ha ert skydd, de flesta vill nog inte ta i er med tång.

"samt Svenska jobb till svenska arbetare." - Tanken är god, och denna tanke är ju redan verkligehet idag. Eller är du mot när det kommer proffesorer från andra länder och föreläser på Uppsala eller Chalmers?

Jaaaaaa snääääääääälla SvP, kan ni inte trycka upp klistermärken med "Rör inte våra kvinnor" , och sen en bild på Dan Eriksson, Magnus Söderman och Jonas de Geer där dom ser skitförbannade ut.
Jag lovar er, trycker ni upp såna klistermärken och sätter upp på varenda lyktstolpe så kommer SvP att sitta i riksdagen 2014.

Garanterat.
Citera
2013-08-01, 23:13
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Jaaaaaa snääääääääälla SvP, kan ni inte trycka upp klistermärken med "Rör inte våra kvinnor" , och sen en bild på Dan Eriksson, Magnus Söderman och Jonas de Geer där dom ser skitförbannade ut.
Jag lovar er, trycker ni upp såna klistermärken och sätter upp på varenda lyktstolpe så kommer SvP att sitta i riksdagen 2014.

Garanterat.
Du röstar på SD å hoppas på vad?

EDIT: sedan vad är felet me stolt japanskt nationell? Eller
är det skillnader mellan folkgrupper?
Senast redigerad av vonmanstein 2013-08-01 kl. 23:22.
Citera
2013-08-01, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Ponera att endast 10% av dagens kvinnor vill skaffa barn och försöka sig med vita svenska män. Det kommer alltså bli en otroligt skev och farlig befolkningskurva/pyramid. Som i slutändan kommer leda till undergång. Kommer de 90% som inte vill ha barn att bestraffas? Det är trots allt deras beslut som leder till undergången.

Det är ju naturligtvis ett helt hypotetiskt och orealistiskt scenario men om det blev så då borde de svenska männen helt enkelt ta kontrollen över dessa 90% svenska kvinnor med tvång. Många stammar och folk har gjort liknande saker genom historien. Vissa hybridfolk har ju t.o.m. mer eller mindre kommit till efter att främmande erövrande män systematiskt våldtog och/eller gifte sig med det besegrade folkets kvinnor.
Senast redigerad av Varnagel 2013-08-01 kl. 23:24.
Citera
2013-08-01, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
De svenska kvinnorna är våra kvinnor naturligtvis på så sätt att de tillhör vårt folk och vårt gemensamma rasliga kollektiv. Konstigheter? Är man någon slags judekommunist där icke-vita från jordens alla hörn har rätt till allt som den vite mannen har så förstår jag om det blir lite krångligt och svårbegripligt. Nu är dock budskapet riktat till nationalister.

Tja, eller till svenskar helt enkelt? Det är ju trots allt ändå svenskarnas parti som är avsändaren.

"Rör inte våra kvinnor" är ett bra och enkelt budskap. Det är bara positivt om det blir massa förvirrat och förnärmat bräkande från fåren om "vadå era kvinnor? bla, bla, bla". Det väcker uppmärksamhet, skapar debatt och sår frön i folks sinnen.

Sverige åt svenskarna och Rör inte våra kvinnor är bra budskap.
Citera
2013-08-01, 23:26
Medlem
TheAwesomeboy1993s avatar
Har någon annan än jag tänkt på att Stefan Jacobsson är väldigt lik Rudolf Hess!?!?
Citera
2013-08-01, 23:26
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Tja, eller till svenskar helt enkelt? Det är ju trots allt ändå svenskarnas parti som är avsändaren.

"Rör inte våra kvinnor" är ett bra och enkelt budskap. Det är bara positivt om det blir massa förvirrat och förnärmat bräkande från fåren om "vadå era kvinnor? bla, bla, bla". Det väcker uppmärksamhet, skapar debatt och sår frön i folks sinnen.

Sverige åt svenskarna och Rör inte våra kvinnor är bra budskap.
Starta dessa trådar vidare, annars blir detta en klubb för inbördes beundran. Det är inte som så att alla dessa trådar hamnar här. Skriv överallt ffa skriv inte här!
Citera
2013-08-02, 00:01
Medlem
baggebo1s avatar
Svenskarnas Parti har nu en egen tråd på amerikanska VNN:

http://vnnforum.com/showthread.php?t=157914

Gör SvP nåt som bör förmedlas till omvärlden så bör man posta det i nämnda tråd. Alex Linder godkänner:

Citat:
Good stuff! Much appreciated, Sols.

Tack till Solskeniskyn som sprider ordet globalt!
Citera
2013-08-02, 00:31
Medlem
Jo , jag var i dag i Rättvik på "Classic car cruise", tittade på dom fantastiska bilarna, vimlade runt och njöt av den gemytliga stämningen.

Vad som slog mig när jag stod beskådade spektaklet var vilken vit företeelse detta med veteran-bilintresse verkar vara.
Blev dock smått chockad då ett gäng gamla tanter dyker upp och ger min dotter en ballong, tanterna var från Centerpartiet Nåväl, efter att ha förklarat lugnt och stillsamt för tanterna att vi håller Centerpartiets åsikter för knäppa så slog det mig att här borde ju Svp: att ha närvarat!

Vad tror ni? Borde det inte vara av stor propagandistisk vinst att möta allmänheten öga mot öga så att dom kan se att vi Svp:are är vanliga människor och inte dom monster som media så gärna utmålar oss som!

Hur kan vi attrahera folk från olika svenskdominerade "subkulturer", bikers, raggare, skatare, punkare, tågnördar, miljö flower power folk, med mera. Special riktade budskap??

Typ klibor med
Varen svensk varen raggare!

Tänk på den svenska miljön, bevara den svenska faunan!

HD kulturen är hotad! Det krävs svenska barn för att det skall fortsätta finnas svenska bikers!

Vi kanske borde bli bättre på att se tjusningen i olika vita företeelser: typ Håkan hellström karlm måste ju göra någonting rätt att döma av publiken som han drar! (typ bara vita svenskar)

Själv tror jag nog ändå mest på taktiken att genom fysisk närvaro visa på att: Ni är viktiga för oss, vi ser tjusningen i ert intresse och vi värdesätter den kunskap/kultur ni skapar, vi förstår att utan er så kan inte dessa mångfacetterade vita företeelser fortsätta!

(Jag är inte full, jag blev bara lite inspirerad av den chockerande vithet som jag mött i dag Visst mycket drägg - men vafan det är ju våra drägg )
Citera
2013-08-02, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vhaftresfhvcvbse
Men blir det inte lite konstigt om finländare, ungrare osv inte tillåts bli svenska medborgare?
Vi kommer inte vilja massimportera nya, om man säger så. De som finns här idag kan bli medborgare, och de är hyfsat få. Långsiktigt kan man också anta att eftersom Europa blir mer och mer nationalistiskt så kommer många välja att åka hem - det är trots allt bättre både för dem själva och vår genpool att de skaffar familj med personer med samma genetik, hybridbarn - särskilt generation 2 och framåt - har stora problem.
Citera
2013-08-02, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danne90
Hur fan vill du ha mitt bästa? Jag gifter mig snart med en kinesiska och enligt SVP så är jag landsförrädare eftersom jag vill inte gifta mig med en svensk slyna. Ni kan dra åt helvete, jag skiter fullständigt i svenskhet och gener och allt trams som ni spottar ur er. Jag lever en gång och vill njuta av livet och vara lycklig. Jag skiter fullständigt i generationer som kommer efter mig.
Varför gifter du dig med en kinesiska och kallar svenska kvinnor för slynor? För det första skulle vår politik bidra till att driva bort det marxistiska gift som gör att svenska kvinnor i dina ögon uppfattas som slynor - genom att i media lyfta fram alla de 95% av kvinnorna som INTE är slynor och visa att de negativa beteendena inte är norm och inte ska få bli det. Då hade du kunnat få en svensk kvinna, som faktiskt kan föra vidare ditt arv. Att skaffa barn med en kinesiska kommer aldrig föra vidare ditt arv utan generera en olycklig rotlös slavavkomma som kommer ty sig till hatet och marxismen som enda tröst. Kattmördaren i Högsbo var rasblandad, liksom de senaste 5 pedofilerna som arresterades. Rasblandade individer är överrepresenterade i såväl att begå våldtäkter och misshandel som att bli offer för dem. Din "njutning" av livet är ett patetiskt självbedrägeri, det är en kapitulation inte en seger.

Den verkliga njutningen ligger inte i berusning eller ytliga rus, utan i kampen för det som är rätt, och ett rent samvete. Ingenting höjer självförtroendet och renar känslorna av skam och undertryckthet som att kämpa. Den som kämpar är fri. Om du inte kunde få en svensk tjej, så har du försakat din plikt - för det föds 6% fler män än kvinnor och det är dessa 6% av männens plikt att visa mod och offra sig för de övriga - endast den som kämpat och vunnit gör sig förtjänt av kvinnornas gunst. Tänk på att din import också orsakar problem i andra änden där kineser berövats en av sina kvinnor. Karma kommer alltid tillbaka - förmodligen kommer din karma drabba dig redan under ditt korta liv, det liv du så gärna vill ska vara "bekvämt" och därför fått dig att strunta i plikt, ansvar och glädjen i att kämpa för det egna folket. Vad är en rotlös främling som du aldrig kommer ha annat än en distanserad falsk relation till, mot ditt folks överlevnad? Det egna folket är den dyrbaraste ägodel vi har på jorden.

Citat:
Ursprungligen postat av 25December
Snälla tryck flera Varning för mångkultur klistermärken. De är så jävla bra.

https://www.realisten.se/wp-content/uploads/mangkultur-klistermarken.jpg

Det är den till höger jag menar.
Hade gärna också sett nytryck av "Vem ska ta fighten mot mångkulturen - du eller dina barn".
Senast redigerad av truth1337 2013-08-02 kl. 08:26.
Citera
2013-08-02, 09:19
Medlem
beerklunkers avatar
http://www.youtube.com/watch?v=kc6qra3NIbk
"Går socialdemokraterna ut med det!? Går moderaterna ut med det!? Nej det gör dom inte!"
Ehm, jo senast jag kollade så går dom ut med medlemsantal din jävla obildade värmlänning
Citera
2013-08-02, 11:13
Medlem
megapixels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av videosvar
Vad har detta med blattekvinnor i Sverige att göra?

Ingenting..

Det är ju hela din problem, så fort inte något har med en invandrare att göra så skiter du i det. Du trivs i offerkoftan ganska bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in