skämtar du eller ?
folk odlar ju purple haze hela tiden och har varit ett mainstream strain för 10 år sen, dessutom så skulle man ju bara kunna korsa strains och återfå ''purple haze'' genom Purple Thai x Haze
och du inte har dem strainen så får du korsa dig till purple haze plantan.
Ett strain dör inte bara ut sådär. http://www.kindgreenbuds.com/marijuana-strains/purple-haze.html
En kväll tidigare i sommar då jag hade lite dödsknark att berusa mig på, så hade jag redan rökt under dagen och var ganska så seg av mig.
Jag vill röka lite till, spela något spel och sedan gå och lägga mig. Problemet var att jag varken orkade rulla och därefter gå ut och röka, eller gå hela vägen till närmaste vattenkran och ordna lite vatten till bubblaren för att röka i min stol.
Det enda alternativet jag jag kunde tänka mig som jag hade kvar och kunde ordna utan att behöva resa mig var att snorta mitt dödsknark, så jag grindade ner lite knark, gjorde ett ganska ostadigt rör av ett kort rullpapper och arrangerade en liten bild för er!
Jag snortade det aldrig, utan det slutade med att jag rullade och rökte, för att sedan sova gott. Trevligt gräs från stockholmsförorten var det också fö., den största av budsena låg på 0,9g och alltihopa var runt fyra (kommer inte ihåg hur mycket som hade gått åt av de fyra och ett halvt gram som jag handlade vid det tillfället).
Senast redigerad av ThingThing 2013-07-30 kl. 19:16.
Edit: Ett av de bästa haschet jag rökt. Luktar weed som fan men smakar som riktigt hasch ska göra, den där riktiga haschsmaken
Ruset kom jävligt smygande också, blev bängare och bängare hela tiden, tänkte typ "wtf?"
Är det kletiga från SR? Gud vad jag vart sugen på det ett tag nu, är det dock värt 650 SEK? Kan ju få hyfsad kvalité 5/5 liksom, jävligt bra ändå.
Men ibland vill man ju ha det där "extra fina"
Otroligt sugen blev man! Har funderat på att köpa en påse snart, då har man haft cirka en månads paus. Kan inte direkt säga att jag blev mindre sugen genom att gå in i denna tråd..
Förövrigt en rolig bild på ditt pineapple chunk. Fint hjärtformat!