2013-07-31, 23:59
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SAR-skrift
Hur passar ÅK uttalande om att FH och DB kan bindas till BP in i den ovanstående varianten?

Inte så bra. Men kommer ÅK att upprepa sitt påstående någon gång mer?
Citera
2013-07-31, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Någon som kan kolla upp det ovan och lägga ut länk om inget misstag har begåtts?
Utgår vi från att polisen läser även detta? Om han har en sån jacka på ett foto är det ju verkligen intressant för dem.
Citera
2013-08-01, 00:00
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nutte59
Tror nog att hon skulle släppa in Pt.
Varför tror du det? Var det inte honom som hon ansökt om besöksförbud för? (eller vad det nu heter?)

Det verkar som PT har alibi för natten. Någon i tråden har ifrågasatt alibit eftersom det var släktingar som gav honom det. Men om polisen har vetskap om IFs ansökan så borde de kollat PT extra noga. Eller tänker jag fel?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fisetroll
Nä, det är piketen som finns i de städer du uppgav. NI finns endast i Stockholm.

Helt rätt det finns en piketpolis i de här städerna och några till.
Sen finns tre insatsstyrkor som ska serva resp. område. Skillnaden är att manskapet hämtas från hela regionen samt annan utrustning.
NI finns i Stockholm och ska serva hela landet. Hittills är det samma folk fast de plockas från ett större geografiskt område. De kan dock inte finnas på plats på tre röda.
Samtliga kallas dock ibland för nationell insatsstyrka.
Citera
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av id
A.J:s morsa kanske hade smak för sådana här böcker? Och äckligt blåa satinörngott.....
Hennes bil kan vart inblandad mer än vad man trott.. dock säger ju åklagaren att de tre vart på mordplatsen.
En teori från mig..
A.j dödar Id* sticker hem till morsan sin å lånar kärringens bil. Åker till D.B å de tar å åker till Id* i s40 + A.J morsa bil. De lastar s40 å drar å dumpar liket sen bränner de s40 å åker hem till D.B å gaybadar! Kanske en trekant denna gången. Sen bränner de paltorna de haft på sig. Örngottet kanske bara varit som påse åt andra klädesplagg eller nått.

Den teorin kräver att mammans bil kollas upp för inte hade AJ i så fall rengjort sig när han lämnade lägenheten för att hämta mammans bil? Den är nog spår i i så fall.
Citera
Medlem
Citat:
A.J:s morsa kanske hade smak för sådana här böcker? Och äckligt blåa satinörngott.....
Hennes bil kan vart inblandad mer än vad man trott.. dock säger ju åklagaren att de tre vart på mordplatsen.
En teori från mig..
A.j dödar Id* sticker hem till morsan sin å lånar kärringens bil. Åker till D.B å de tar å åker till Id* i s40 + A.J morsa bil. De lastar s40 å drar å dumpar liket sen bränner de s40 å åker hem till D.B å gaybadar! Kanske en trekant denna gången. Sen bränner de paltorna de haft på sig. Örngottet kanske bara varit som påse åt andra klädesplagg eller nått.

det du kallar det äckligt blåa satin/sidenörngottet köper många tjejer 1 ex av.

många färgar ju håret lite för ofta och de sliter som attan,på bloggar tipsas det ofta om dessa sidenörngott dom skonsammare för håret.
Citera
2013-08-01, 00:01
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindhsky
Utgår vi från att polisen läser även detta? Om han har en sån jacka på ett foto är det ju verkligen intressant för dem.

Jupp och det påstods ju finnas på KP:s Bubba foto. Jag har inte facebook så jag kan inte kontrollera. Kanske bäst att någon är snabb och skaffar fram det innan det försvinner....
Citera
2013-08-01, 00:03
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SAR-skrift
Hur passar ÅK uttalande om att FH och DB kan bindas till BP in i den ovanstående varianten?

Däremot passar det bättre in med din angivna tid för bilbranden...
Citera
2013-08-01, 00:03
Avslutad
Bokfodral.
Det har du rätt i. Dock kan den ju åkt på en helrekond i jönköping
Citera
2013-08-01, 00:06
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Bokfodral.
Det har du rätt i. Dock kan den ju åkt på en helrekond i jönköping

Jisses ja, det är många bilar i omlopp i denna tråden
Citera
2013-08-01, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Jupp och det påstods ju finnas på KP:s Bubba foto. Jag har inte facebook så jag kan inte kontrollera. Kanske bäst att någon är snabb och skaffar fram det innan det försvinner....

Jag har och gick in på hans facebook och man ser hans profilbilder men måste vara vän för att se övriga bilder. Så jag kunde inte hitta det tyvärr och ta en screendump.
Citera
2013-08-01, 00:13
Medlem
gioves avatar
Jag kom heller inte åt. Snälla KalleApan, ta en skärmdump! Lägg upp på anonfiles eller så!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in