2013-07-31, 16:57
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxOn123
Givetvis... det enda som återstår är att se vilket land det blir denna gången

Haha, din jävel. Ser fram emot det!
Citera
2013-07-31, 17:11
Medlem
ketchupflaskans avatar
Hm värt att köra 400mg prim ew uppdelat på 2stick i 12v istället för 250mg e5d Test-e?

PCT beståendes av GNRH Och Nolva

Rent spontant känns det jävligt dyrt med prim, men å andra sidan är det vad jag förstått ett jäkligt safe-prepp?

Några funderingar?
Citera
2013-07-31, 19:03
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ketchupflaskan
Hm värt att köra 400mg prim ew uppdelat på 2stick i 12v istället för 250mg e5d Test-e?

PCT beståendes av GNRH Och Nolva

Rent spontant känns det jävligt dyrt med prim, men å andra sidan är det vad jag förstått ett jäkligt safe-prepp?

Några funderingar?

Vad menar du med safe? Florerar en jävla massa fakes på primo, det är äckligt dyrt och det behöver högre dos.

Testo hade jag valt alla dagar i veckan.

Skit i GNRH och lägg stålarna på HCG istället.
Citera
2013-07-31, 20:10
Medlem
ketchupflaskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Vad menar du med safe? Florerar en jävla massa fakes på primo, det är äckligt dyrt och det behöver högre dos.

Testo hade jag valt alla dagar i veckan.

Skit i GNRH och lägg stålarna på HCG istället.

Med safe menar jag man kanske inte exploderar på det, måttliga sides och ett prepp som lämpar sig för newbies att känna på. (stänger inte ner HPTA så hårt t.ex)

Ja, det är dyrt, dubbelt så dyrt som Test-e.

Men om jag kör Test-e 16v 250mg e5d istället för 12, slänger in HCG i mitten och i slutet av kuren samt kör Nolva 2v efter sista stick med en front på 160mg första dagen och 20mg pct ut så kan jag ha GNRH som extra backup, då jag fick höra att hcg knappast skulle behövas på en så "mild" kur.

- Har nämligen en vial gnrh liggandes.

edit: Kanske fronta 500mg 2 första stick för att hitta "steady-state" snabbare? / ligga på 500mg e5d hela kuren?

Postade här i tråden för ett tag sen men fick uppmaningen att köra på rent lite mer och läsa lite till så nu snubblade jag över primo... Jag är bara i Funderings / Planerings-stadiet och vill suga upp så mycket kunskap och fakta som möjligt.
Citera
2013-07-31, 20:13
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Med safe menar jag man kanske inte exploderar på det, måttliga sides och ett prepp som lämpar sig för newbies att känna på. (stänger inte ner HPTA så hårt t.ex)

Ja, det är dyrt, dubbelt så dyrt som Test-e.

Men om jag kör Test-e 16v 250mg e5d istället för 12, slänger in HCG i mitten och i slutet av kuren samt kör Nolva 2v efter sista stick med en front på 160mg första dagen och 20mg pct ut så kan jag ha GNRH som extra backup, då jag fick höra att hcg knappast skulle behövas på en så "mild" kur.

- Har nämligen en vial gnrh liggandes.

edit: Kanske fronta 500mg 2 första stick för att hitta "steady-state" snabbare? / ligga på 500mg e5d hela kuren?

Postade här i tråden för ett tag sen men fick uppmaningen att köra på rent lite mer och läsa lite till så nu snubblade jag över primo... Jag är bara i Funderings / Planerings-stadiet och vill suga upp så mycket kunskap och fakta som möjligt.

Testo 250mg har knappt några bieffekt (om du inte har otroligt otur) om allt sköts rätt.

HCG behövs inte men det underlättar din pct.

Skit i att fronta och börja med 250 om det är din första kur.
Citera
2013-07-31, 20:24
Medlem
ketchupflaskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Testo 250mg har knappt några bieffekt (om du inte har otroligt otur) om allt sköts rätt.

HCG behövs inte men det underlättar din pct.

Skit i att fronta och börja med 250 om det är din första kur.

Okej, tackar för svar!

Längd och pct upplägg ser för övrigt bra ut ? 16v-tänker jag främst på då estern är lång.

Nån mer som kanske har lite input?

Mvh
Citera
2013-07-31, 21:55
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Okej, tackar för svar!

Längd och pct upplägg ser för övrigt bra ut ? 16v-tänker jag främst på då estern är lång.

Nån mer som kanske har lite input?

Mvh
2veckor efter sista injektionen så kan du köra, clomid 70/35/35/35 & nolva 40/20/20/20.
Senast redigerad av Lhukinen 2013-07-31 kl. 22:02.
Citera
2013-07-31, 21:57
Medlem
Tjena, ska hoppa på testo e kur #2 snart. Tänkte först köra 400mg men nu blir det 500.
Har 4 vialer, tänkte väl köra 12-13 veckor vilket blir 18 stick ungefär.

Nu till frågan: tror ni det räcker med 4 vialer? Antar att man kanske brukar suga upp mer än vad som behövs. Tror ni det behövs en till av egna erfarenheter?
Citera
2013-07-31, 22:18
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Tjena, ska hoppa på testo e kur #2 snart. Tänkte först köra 400mg men nu blir det 500.
Har 4 vialer, tänkte väl köra 12-13 veckor vilket blir 18 stick ungefär.

Nu till frågan: tror ni det räcker med 4 vialer? Antar att man kanske brukar suga upp mer än vad som behövs. Tror ni det behövs en till av egna erfarenheter?
Man suger upp precis så mycket som skall in i kroppen och får också ut allt ur sprutan om man lämnar lite luft längst upp i kanylen och har det bakom oljan.
Citera
2013-07-31, 22:28
Medlem
BigLuciphers avatar
Ska snart kicka igång min första kur, förberedelserna är klara.

Kommer köra inject och den enda frågan som kvarstår är: vad ska jag ha för nål(ar)?

Ser att det finns uppsugningsnål och sen två till, behöver man en uppsugningsnål per gång+annan nål?
Vad ska injectnålen vara för någon och varför?
Citera
2013-07-31, 22:31
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigLucipher
Ska snart kicka igång min första kur, förberedelserna är klara.

Kommer köra inject och den enda frågan som kvarstår är: vad ska jag ha för nål(ar)?

Ser att det finns uppsugningsnål och sen två till, behöver man en uppsugningsnål per gång+annan nål?
Vad ska injectnålen vara för någon och varför?
Står på sidan 109 hur många nålar du behöver och varför. Själv gillar jag att köra 0.8 eller 0.9 som uppsug (beroende på hur tjock oljan är) och 0.6x3 som injiceringsnål. I axlarna får du ha lite mindre om du inte vill gå runt och ha ont.
Citera
2013-07-31, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Man suger upp precis så mycket som skall in i kroppen och får också ut allt ur sprutan om man lämnar lite luft längst upp i kanylen och har det bakom oljan.

Ja men vad jag läst av andra brukar det ofta vara så att vialen räcker till något stick mindre än vad man tänkt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in