Citat:
Ursprungligen postat av
LooRy
Är det bara jag som tycker att dominion verkar vara ett bra sätt att införskaffa sig ip? Med tanke på hur länge ett game varar. Någon som kan ge mig lite synpunkter. Eller tipsa om bättre sätt, som inte inbegriper att jag måste införskaffa rp.
Hade en period för något år sen då jag bara spelade dominion. Jag tyckte det var hur bra som helst av ett par anledningar, bra mechanics-träning, snabba games, hyfsat med ip och du kan carrya själv relativt enkelt. Just att du kan, med lite förståelse av hur dominion funkar då förstås, carrya ditt lag till vinst gör ju att du får rätt bra med ip. Sen finns det vissa gubbar som är direkt op i dominion, finns en gammal tierlista
här som väll fortfarande stämmer rätt bra.
Nackdelar är väll långa kötider.