Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-07-30, 21:05
Bannlyst
Nya klistermärken släpps lagom till Nordisk Vision.
Texterna är följande:

Sverige åt svenskarna
Stolt svensk nationalist
Rör inte våra kvinnor
samt Svenska jobb till svenska arbetare.

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1095040_620639987967060_929734381_n.jpg
Citera
2013-07-30, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Nya klistermärken släpps lagom till Nordisk Vision.
Texterna är följande:

Sverige åt svenskarna
Stolt svensk nationalist
Rör inte våra kvinnor
samt Svenska jobb till svenska arbetare.

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1095040_620639987967060_929734381_n.jpg
Äges kvinnan som i ett kollektiv? Har ni sexslavar? Går det flera män på en kvinna?
Mycket underlig formulering må jag säga.
Citera
2013-07-30, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Äges kvinnan som i ett kollektiv? Har ni sexslavar? Går det flera män på en kvinna?
Som jag ser det är den svenska kvinnan den kanske absolut viktigaste resursen vi har, utan svenska kvinnor som föder svenska barn så går folket och rasen under. Det är en helt oersättlig resurs och det handlar inte om att "äga" någon, utan om att kvinnorna behövs för att säkra vårt folks överlevnad, och att dessa inte ska besudlas av icke-vita främlingar från jordens alla hörn eftersom detta är dåligt för folk och nation.

Kvinnor är alltså en essentiell del av det svenska kollektivet och som vi ska vårda och det finns naturligtvis ett egenvärde i att deklarera att dessa inte ska agera spermahinkar åt allehanda rasfrämlingar. Är det konstigt tycker du?
Senast redigerad av Straybullet 2013-07-30 kl. 21:35.
Citera
2013-07-30, 21:34
Medlem
Citat:
Som jag ser det är den svenska kvinnan den kanske absolut viktigaste resursen vi har, utan svenska kvinnor som föder svenska barn så går folket och rasen under. Det är en helt oersättlig resurs och det handlar inte om att "äga" någon, utan om att kvinnorna behövs för att säkra vårt folks överlevnad, och att dessa inte ska besudlas av icke-vita främlingar från jordens alla hörn eftersom detta är dåligt för folk och nation.

Ni skriver ju inte "rör ej kvinnora" eller "rör ej svenska kvinnor"...

Ni klart och tydligt skriver "rör ej våra kvinnor"..
Citera
2013-07-30, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Ni klart och tydligt skriver "rör ej våra kvinnor"..
De svenska kvinnorna är våra kvinnor naturligtvis på så sätt att de tillhör vårt folk och vårt gemensamma rasliga kollektiv. Konstigheter? Är man någon slags judekommunist där icke-vita från jordens alla hörn har rätt till allt som den vite mannen har så förstår jag om det blir lite krångligt och svårbegripligt. Nu är dock budskapet riktat till nationalister.
Senast redigerad av Straybullet 2013-07-30 kl. 21:41.
Citera
2013-07-30, 21:40
Medlem
Citat:
De svenska kvinnorna är våra kvinnor naturligtvis på så sätt att de tillhör vårt folk och vårt gemensamma rasliga kollektiv. Konstigheter?
En vit man äger alltså sin vita kvinna? Om en vit kvinna inte vill ha en vit man av olika anledningar. Ska hon straffas?
Citera
2013-07-30, 21:41
Medlem
Citat:
De svenska kvinnorna är våra kvinnor naturligtvis på så sätt att de tillhör vårt folk och vårt gemensamma rasliga kollektiv. Konstigheter?

Jag har svårt att se kvinnliga aktivister använda sig av dessa klibbor. Skaffa er mera kvinnor inom rörelsen och sedan gå och "försvara de svenska kvinnorna".
Citera
2013-07-30, 21:43
Medlem
Citat:
Nu är dock budskapet riktat till nationalister.
Nationalister ska alltså lära sig att kvinnan tillhör den vita mannen? "Rör inte våra kvinnor" låter snarare som något man sätter upp på en vägg för att försöka lära invandrare att inte våldta svenska kvinnor.
Citera
2013-07-30, 21:44
Medlem
Det är väl ingen konstigare formulering än exempelvis:
"Rör ej vårt folk!"
"Rör ej vårt land!"
Citera
2013-07-30, 21:45
Bannlyst
Citat:
En vit man äger alltså sin vita kvinna?
Äger? Nej? En vit man äger väl inte ett vitt barn heller, likväl är de svenska barnen som grupp just våra barn. Samma sak är det förstås med kvinnorna och en rad andra saker. Jag förklarade ju min inställning i frågan här. Haltar den på något sätt?

Citat:

Kvinnor är alltså en essentiell del av det svenska kollektivet och som vi ska vårda och det finns naturligtvis ett egenvärde i att deklarera att dessa inte ska agera spermahinkar åt allehanda rasfrämlingar. Är det konstigt tycker du?

Citat:
Om en vit kvinna inte vill ha en vit man av olika anledningar. Ska hon straffas?
Det är ingen som behöver straffas mer än på så sätt att icke-vita inte ska få uppehålla sig permanent i landet. Det kommer inte finnas några negrer bosatta i Sverige, och inga araber eller zigenare eller bergaturkar heller, och suktar svenska kvinnor efter sådana så får de helt enkelt pröva lyckan i dessa främlingars hemländer istället.

Varför ska det svenska folket som rasligt kollektiv och folkgrupp och deras genpool och samhälle straffas och lida för att enstaka vita svenska kvinnor vill skaffa icke-vita partners och avla barn med dessa? Varför bör vi degenerera vårt folk såväl fysiskt som mentalt för någons köttsliga lustars skull? Hur kan det vara överordnat?

Citat:
Nationalister ska alltså lära sig att kvinnan tillhör den vita mannen?
Denna frågeställning har blivit besvarad ovan. Vill du inte ta in det som skrivs så är det ditt problem, inte mitt. Svenska kvinnor är en omistlig och essentiell del av det svenska folket och den kanske viktigaste resurs vi har för att säkra vår överlevnad och bevarande. Det innebär inte att någon äger någon annan.

Men ja, svenska kvinnor tillhör det svenska folket, naturligtvis är det så. Allt annat vore ju ytterst märkligt och vansinnigt.
Senast redigerad av Straybullet 2013-07-30 kl. 21:48.
Citera
2013-07-30, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlltidGorilla
Det är väl ingen konstigare formulering än exempelvis:
"Rör ej vårt folk!"
"Rör ej vårt land!"
Precis. Inga konstigheter alls. Att svenska kvinnor dessutom är oerhört utsatta av främlingarna genom våldtäkter och sexuella trakasserier hör naturligtvis också till saken och är ytterst relevant i sammanhanget.
Citera
2013-07-30, 21:51
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Min spontana tolkning av klistermärket var att rasfrämlingar ska ge fan i att hota, kränka, misshandla, våldta och gruppvåldta våra kvinnor. Men dom funkar ju bra angående rasblandning också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in