Citat:
Ursprungligen postat av
SAR-skrift
Trevligt att du svarar rationellt. Min avsikt var inte att dissa ditt nic, utan att försöka hålla den långa tråden någorlunda ren från de mest befängda hypoteserna. Jag misstänker att du inte är medveten om hur genomträngande och kväljande liklukt är. Det händer exempelvis att någon begår självmord genom att gasa ihjäl sig i sin bil, i garaget, och vilket sedan inte upptäcks på ett par veckor. Sådana bilar är i praktiken omöjliga att doftsanera.
Det är alltså mycket svårt att förmå någon —även nazister— till att närma sig och att hantera ett treveckors rötmånadslik.
Tillägg: Hur lätt tror du f.ö. att det kan ha varit för AJ att förklara för en polack exakt var dumpningsplatsen är belägen. GPS-koordinater? I så fall borde väl AJ:s "smart"-phone ha varit 'på' vid tillfället...
Åja.
Den dag då Id@ hittas kommer hon att flyttas. Detta oavsett hur stark odören är.
Och det finns garanterat alltid människor som utför div arbeten mot en större/mindre peng än de människor som har det som yrke. Oavsett yrkeskategori.
En slarvigt gömd Id@ kan ha behövts flyttas, och har kanske så gjorts ?
Att finna dumpningsplatsen för en ev Polack går alldeles ypperligt.
Det finns ju fortfarande ngt som heter kartor.
Och vem vet....Kanske skedde polack kontakten redan i THN ??
Hur kan du utesluta att någon ev flyttat Id@s lik.
När hon inte ens hittats ?
(tills den dagen då hon hittas är jag öppen för allt)