2013-07-29, 16:27
Medlem
gxflybabys avatar
Lite allmänna frågor, har dock inte läst tidigare här i tråden.
:
Var kan man förhandsboka spelet, hur mycket kostar den?

Får man med bonus så som microsoft points o.s.v.?

Tacksam för svar.
Citera
2013-07-29, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gxflybaby
Lite allmänna frågor, har dock inte läst tidigare här i tråden.
:
Var kan man förhandsboka spelet, hur mycket kostar den?

Får man med bonus så som microsoft points o.s.v.?

Tacksam för svar.

- På många ställen. Siba, Game, Elgiganten m.fl.
- Vet inte hur mycket det kommer kosta. Kan variera från 450:- till 700:-. Beror mycket på var du köper det. Game är dyrast, Elgiganten brukar vara billigast.

- Tror inte det, men är inte 100%, så jag passar.

För övrigt kommer vi inte få se fysmonstret Christian Benitez i FIFA 14 då han avled idag. R.I.P.
Citera
2013-07-29, 22:04
Medlem
Ultimate Edition är det mest onödiga jag sett någonsin. Ett guldpaket i veckan, so what? Efter 3-4 veckor så gör ett paket noll skillnad ändå. Om man fick alla guldpaket på en gång då hade det varit annorlunda..
Citera
2013-07-29, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trancedanne
Ultimate Edition är det mest onödiga jag sett någonsin. Ett guldpaket i veckan, so what? Efter 3-4 veckor så gör ett paket noll skillnad ändå. Om man fick alla guldpaket på en gång då hade det varit annorlunda..

Indeed. 10x mer värt att skippa Ultimate Edition och lägga pengarna på packs första dagen.
Citera
2013-07-30, 00:12
Medlem
galeloss avatar
Okej jag tänker inte köpa fifa 2 gånger så jag köper det bara till ONE. Kan jag använda web appen utan att ha köpt spelet. Jag är nästan helt hundra på att när väl spelet är ute måste jag in på xboxet först. Tänkte bara höra om någon vet exakt.
Citera
2013-07-30, 13:30
Medlem
Har en fråga. Om man köper Ultimate Edition till PS3 så får man ju ett pack i veckan. Får man det även när man går över till PS4 eller måste man köpa det igen?
Citera
2013-07-30, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barcalope
Har en fråga. Om man köper Ultimate Edition till PS3 så får man ju ett pack i veckan. Får man det även när man går över till PS4 eller måste man köpa det igen?
TROR att man får det på PS4 också, men är långt från 100.
Citat:
Ursprungligen postat av galelos
Okej jag tänker inte köpa fifa 2 gånger så jag köper det bara till ONE. Kan jag använda web appen utan att ha köpt spelet. Jag är nästan helt hundra på att när väl spelet är ute måste jag in på xboxet först. Tänkte bara höra om någon vet exakt.

Svåra frågor grabbar...

Om ingen annan här kan svara på era frågor så kan ni alltid kontakta EA;s kundtjänst eller liknande. Vet att servicen allt som oftast är kass, men det är värt ett försök!
Citera
2013-07-30, 19:10
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Lutar åt att jag gör samma sak, dvs köper det endast till ps4, om jag nu köper det öht Alltid kul att lira med polarna, men UT är jag inte speciellt tänd på längre :/

Hur känner ni andra som lagt av med FUT, ska ni köra igång igen med FUT14?
Jag la ju av för ett tag sedan. Jag kommer börja spela när jag köpt ps4 så jag slipper köpa spelet 2 gånger.
Citera
2013-07-31, 14:48
Medlem
Mycket möjligt att detta är en retardfråga, men men:

Kommer PS4-folket och PS3-Folket sitta på samma server? Alltså, om Nisse Persson på PS4 säljer Ronaldo kan då Sven Eriksson på PS3 köpa honom?
Citera
2013-07-31, 15:06
Medlem
galeloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intejjoohhaann9
Mycket möjligt att detta är en retardfråga, men men:

Kommer PS4-folket och PS3-Folket sitta på samma server? Alltså, om Nisse Persson på PS4 säljer Ronaldo kan då Sven Eriksson på PS3 köpa honom?
Detta var inte en retard fråga. EA släppte nyheten förra veckan att ps4 och ps3 kommer dela marknad och xbox 360 och one kommer ha sin marknad
Citera
2013-07-31, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av markokask
Några punkter här då

* Kunna göra ytterskruv på frisparkar (Att dom inte fixat detta tidigare är ju hemskt)

* Något nytt med positionerna, vet inte riktigt vad men att man kan sätta Zlatan som CDM men inte sätta Lavezzi som RW är helt makalöst.

* Workrates-kort ska kunna köpas i alla varianter.

* Söka på Namn i AH (roligt när man ska köpa Aguero, Thiago Silva eller Zanetti så kommer det upp massa Tevez, Alex och Cambiasso

* Det ska räcka att 1 trycker på all typ av repriser osv.

* Målvakten ska kunna få Rött är ju givet!

* Nån/några nya formationer. Ex 4-2-1-3, 5-2-3, 4-2-1-2-1

Det är dessa saker jag kommer på just nu.

Målvakten kan ju för i helvete inte få rött, om man ska ha EA till att fixa nånting nytt så fackar de ju i nio fall av tio upp det. Man vill ju se va man gjorde knas när d blev mål, så d borde va två A på att hoppa repriser.
Citera
2013-07-31, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av markokask
Haha så korkade idioter som jobbar på EA Kollar man på fotboll ser man ju att det sällan är problem för en vänsteryttrer att dra till högerkanten, eller en offensiv mittfältare som går ut på en kant. Men man kommer ju fan aldrig att se en topp glida ner till en defensiv mittfältare

Som sagt Messi och Ibra som CDM, men inte Neymar på högerkanten...
Det som jag tycker är tjusningen med FUT är just att knåpa ihop spännande hybrider, jag fattar inte riktigt er som säger t.ex Bale borde kunna spela LB och HM. Man kommer ju kunna flytta spelare huller om buller isåfall, hur kul blir det? Jag tycker det är bra som det är nu med positionsändringarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in