Citat:
Ursprungligen postat av
lindhsky
Ja, det inlägget är det jag stört mig mest på. En fin gest egentligen men som han slog sig själv på bröstet i det inlägget och visade minsann hur bra han var i jämförelse med alla andra som bara beklagade sorgen. Det kändes så malplacerat och man fick känslan att han ville bara vinna poäng på det. Kanske är det så man får hållhakar på sina vänner. Skulle vännen svika honom i framtiden så vet ju alla andra hur bra han minsann var mot DB när DB hade det tungt.
Skulle jag göra samma sak till en vän hade jag tagit det med min vän så att inte andra kunde se det och sen om den personen hade velat göra en uppdatering på facebook om det så hade jag inte hindrat honom men jag hade verkligen inte kört självreklam deluxe om mig själv.
Vet inte varför jag störde mig så mycket på det inlägget, men det kändes så... äckligt på något vis.
Ja, jag instämmer!
Att skriva det där om bjussandet av resa, gör att man blir trängd i ett hörn, för vad ska man säga annat än åååh, tack vad snällt och gud, vad du är bra och gullig och oj, vilken gest??
Ett inlägg som alla vännerna kan se, kan det bemötas med ett tack, men jag orkar inte, jag pallar inte?
Hur reagerar AJ på ett nej? Jepp, det vet vi hur han reagerar så man blir en sån gång helt enkelt tvungen att tacka lika översvallande som inlägget var översvallande....
Genom detta, säkrar AJ hur han står i förhållande till andra och nu när detta har hänt Id*, vet alla redan.
Alla vet och därmed är ställningen intakt bland de som är kvar som vänner medan de 32 svikarna han nämner, antagligen har insett det som många andra också har insett, människan är inte rätt ihopskruvad helt enkelt.