2013-07-30, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MbmA
Den ena som sitter häktad, jobbar han i bilverkstad?

FH alltså. Luskat fram lite info om pizzeria besök i Grästorp. Vem och vilka.
Citera
2013-07-30, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Det är viktigt för alla i vänskapskretsen att läsa detta och tro att gänget håller sams. Det finns ju t.ex. flickvänner som kanske vill rädda hem den stackars ponken... Lättare att någon börjar prata om gruppen framstår som splittrad.

Ja men det är ju en sak att försöka hålla skenet uppe inför sina facebook-vänner men något helt annat att kunna hålla en enad fasad inför förhörsledarna!

Det har ju redan framgått i media att de häktades historier skiljer sig åt och nu tillkommer dessutom snart en tredje person som kommer att köra med sin historia! Och den kommer nog inte heller att överensstämma med de andra två! Sannolikheten att någon försäger sig om någon liten detalj är ju ganska uppenbar!

Jag tror det bästa för den här trion nu faktiskt vore att lägga alla korten på bordet och berätta sanningen!
Citera
2013-07-30, 01:15
Medlem
Citat:

Kan du utveckla det där lite?
Citera
2013-07-30, 01:19
Medlem
Beatass avatar
Citat:
Av det jag minns från tråden så har det bara pratats om personlig assistent tror jag.
Citera
2013-07-30, 01:22
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
AJs dravel om ambassaden kanske helt enkelt gäller en biljett hem, killen är black helt enkelt.

Väl använda pengar om ni frågar mig.

Om han varit i landet jag bor i (inte sverige) så hade Ambassaden inte brytt sig ett dugg. Det vet jag då jag hakat på en person till Ambassaden i Ankara som var lyst i Sverige. Han fick ingen hjälp med para till biljett och inte ringde dom polisen heller. Han fick rådet att ringa anhöriga och låna ihop pengar
Citera
2013-07-30, 01:24
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Det är ingen som vet, men om jag får sticka ut hakan å gissa så normalt 2-3 dagar, men Polen har inte fattat ännu att de är med i EU så lägg på två dagar för sedvanlig kommunistisk byråkrati. Till helgen ?
Det verkar kunna ta 2 månader. Kanske de hottat upp byråkratiska nätverket de sista 5 åren och klarar det på 3-4 veckor?
Naturligtvis under förutsättning att AJ inte motsätter sig utlämningen, men det gör han säkert inte efter ett par nätter där nere

http://www.hogstaforvaltningsdomstolen.se/Domstolar/regeringsratten/Avg%C3%B6randen/2010/April/1553-09.pdf
http://www.aklagare.se/Media/Nyheter/Fakta-om-europeisk-arresteringsorder1/
Citera
2013-07-30, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William.H.Grant
Kan du utveckla det där lite?

Jag är ute efter motivet. Svartsjuka eller kvinnohat?
Citera
2013-07-30, 01:27
Medlem
lilltoes avatar
Citat:

Sätt ett + mellan orden.
Citera
2013-07-30, 01:27
Medlem
Citat:
Skulle tro att hon försvarade sitt ex som hon har ett barn ihop med, och herrn kunde inte tugga i sig detta. Så enkelt och så lite tror jag krävdes för att hennes liv skulle avslutas brutalt.
Citera
2013-07-30, 01:31
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Failet
Skulle tro att hon försvarade sitt ex som hon har ett barn ihop med, och herrn kunde inte tugga i sig detta. Så enkelt och så lite tror jag krävdes för att hennes liv skulle avslutas brutalt.
Undrar vad han och advokaten har för korkad plan med att hävda att AJ och Id@ endast var kompisar, när hennes föräldrar påstår de var ett par?
Citera
2013-07-30, 01:33
Medlem
purplegirl78s avatar
Citat:

Ser bara "Posten" på FH's sida. Men de mekar väl mycket med bilar?
Citera
2013-07-30, 01:35
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindhsky
Ja, det inlägget är det jag stört mig mest på. En fin gest egentligen men som han slog sig själv på bröstet i det inlägget och visade minsann hur bra han var i jämförelse med alla andra som bara beklagade sorgen. Det kändes så malplacerat och man fick känslan att han ville bara vinna poäng på det. Kanske är det så man får hållhakar på sina vänner. Skulle vännen svika honom i framtiden så vet ju alla andra hur bra han minsann var mot DB när DB hade det tungt.

Skulle jag göra samma sak till en vän hade jag tagit det med min vän så att inte andra kunde se det och sen om den personen hade velat göra en uppdatering på facebook om det så hade jag inte hindrat honom men jag hade verkligen inte kört självreklam deluxe om mig själv.

Vet inte varför jag störde mig så mycket på det inlägget, men det kändes så... äckligt på något vis.

Ja, jag instämmer!

Att skriva det där om bjussandet av resa, gör att man blir trängd i ett hörn, för vad ska man säga annat än åååh, tack vad snällt och gud, vad du är bra och gullig och oj, vilken gest??
Ett inlägg som alla vännerna kan se, kan det bemötas med ett tack, men jag orkar inte, jag pallar inte?
Hur reagerar AJ på ett nej? Jepp, det vet vi hur han reagerar så man blir en sån gång helt enkelt tvungen att tacka lika översvallande som inlägget var översvallande....
Genom detta, säkrar AJ hur han står i förhållande till andra och nu när detta har hänt Id*, vet alla redan.
Alla vet och därmed är ställningen intakt bland de som är kvar som vänner medan de 32 svikarna han nämner, antagligen har insett det som många andra också har insett, människan är inte rätt ihopskruvad helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in