2013-07-30, 00:35
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William.H.Grant
Jag ser den inte på min facebook men det kan ju ha med hans sekretessinställningar att göra!

För att kunna se den måste man antagligen vara vän med DB eller vara vän till någon av hans vänner!
Jag ser den inte heller, men den är inlagd kort efter det inlägg vi alla kan se.

Varför? För att golare har inga polare?
Citera
2013-07-30, 00:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jo det är klart. Om du eller jag misshandlar en kille i Polen så får vi det inte lätt men nu är det ju inte riktigt så i detta fallet.

Jag tror att han behandlas lite bättre än den vanlige brottsling.

Hur länge dröjer det innan han får beträda svensk mark?

Det är ingen som vet, men om jag får sticka ut hakan å gissa så normalt 2-3 dagar, men Polen har inte fattat ännu att de är med i EU så lägg på två dagar för sedvanlig kommunistisk byråkrati. Till helgen ?
Citera
2013-07-30, 00:38
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Jo det är klart. Om du eller jag misshandlar en kille i Polen så får vi det inte lätt men nu är det ju inte riktigt så i detta fallet.

Jag tror du har rätt, det skulle inte se bra ut om han blir illa behandlad. De kommer og att plocka hem honom ganska kvickt.
Och som du säger, han har inte begått nåt brott i Polen.
Citera
2013-07-30, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaBitch
Det är bara DBs vänners vänner som kan se det. Han har för övrigt låst sida

Japp, har kopplat hur det hängde ihop nu!

Väldigt intressant att AJ gör ett sånt inlägg på DB's facebook nu? Han borde väl fattat att DB inte kommer kunna läsa det ändå så länge dom sitter häktade? Dessutom så stärker väl detta dessutom misstankarna mot honom som gärningsman?

Är det nerverna som börjar spöka på AJ tro? Han känner sig nog rätt så osäker på sin framtid trots allt!
Citera
2013-07-30, 00:50
Medlem
Kan han varit så kall och sjuk att han kört bil till Polen med en kropp i? Bara en tanke om det nu är han som är den skyldige.
För i så fall kommer nog aldrig någon kropp hittas.
Citera
2013-07-30, 00:52
Medlem
Käre "Mr Morot", du uppträder som en sämre variant av Papphammar (må ingen skugga falla över honom).

Hur svårt hade det varit att ta sig från Polen till Sverige? Om du nu verkligen hade haft viljan och ambitionen att klara ut det hela.
Det är ditt naiva ego som ställer till förtret. Du måste hela tiden uppträda som kung, styra och ställa över andra.
Att du genom ditt beteende sätter andra i klistret struntar du fullständigt i. Du vill hela tiden vara ledaren som ger andra order.
Förr eller senare hinner verkligheten ikapp även dig. Du kan inte räkna med massmediauppbåd, röda mattor och gräddfil för evigt.

För alla inblandade i denna histora bör du, den dag du återvänder, tala sanning och förklara din inblandning i detta.

Du får fler vänner och stärkt ego, om du uppträder ödmjukare mot människor.
Senast redigerad av Felix52 2013-07-30 kl. 01:03.
Citera
2013-07-30, 00:53
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William.H.Grant
Japp, har kopplat hur det hängde ihop nu!

Väldigt intressant att AJ gör ett sånt inlägg på DB's facebook nu? Han borde väl fattat att DB inte kommer kunna läsa det ändå så länge dom sitter häktade? Dessutom så stärker väl detta dessutom misstankarna mot honom som gärningsman?

Är det nerverna som börjar spöka på AJ tro? Han känner sig nog rätt så osäker på sin framtid trots allt!

Det är viktigt för alla i vänskapskretsen att läsa detta och tro att gänget håller sams. Det finns ju t.ex. flickvänner som kanske vill rädda hem den stackars ponken... Lättare att någon börjar prata om gruppen framstår som splittrad.
Citera
2013-07-30, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Failet
Se på fan, AJ är inte känslokall trots allt! <3

http://imageshack.us/f/28/uue.png/
Får lite grann en känsla av att AJ vill påminna DB om deras fina vänskap så att han ska hålla käften och inte gola ner honom. Men DB sitter med restriktioner och kommer inte att se det meddelandet förrän restriktionerna/häktningen hävs...
Citera
2013-07-30, 00:55
Medlem
Citat:

Det är samma. Han är intenationellt efterlyst.
Citera
2013-07-30, 00:56
Medlem
Den ena som sitter häktad, jobbar han i bilverkstad?
Citera
2013-07-30, 00:59
Medlem
Grp03s avatar
Lägg märke till de två (enda) profilbilderna som är synliga för utomstående:

Bild 1: ett hänglås med texten "Amore Eterno"
Bild 2: en rygg med texten "SNITCH HUNTING CLUB"

Det skall inte mycket fantasi till för att tolka budskapet...

EDIT: Stavning av trams
Senast redigerad av Grp03 2013-07-30 kl. 01:11.
Citera
2013-07-30, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GJJ
Får lite grann en känsla av att AJ vill påminna DB om deras fina vänskap så att han ska hålla käften och inte gola ner honom. Men DB sitter med restriktioner och kommer inte att se det meddelandet förrän restriktionerna/häktningen hävs...
Om jag ska analysera inlägget så tror jag helt enkelt att han bara försöker framstå som en sympatisk kille, som bryr sig om sin vän och att han behöver honom i detta svåra läge dom befinner sig i.

Med andra ord en massa tomma floskler, till för att lura omgivningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in