2013-07-29, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beatas
Är du säker på att de var från MPS?

Säker kan man aldrig vara.

Men hur många i civila kläder är ute och söker i ett känt område.

Fågeln trodde absolut att det var MPS.

Och varför är dom inte ute och söker officiellt
borde finnas en massa områden att söka över
Tex.Längs med Nossan, runt FH:s hus, mm mm
Citera
2013-07-29, 23:12
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigint
Är det någon som vet vad Mp har för sig?

Dom har legat lågt nån vecka nu, men en fågel viskade att det finns nåt "elit gäng" från MP som är ute och söker .
Har tydligen varit synliga under eftermiddagen idag!
Trodde alla sökningar anonserades på fejjan?

aahh de tar hand om alla tre lik som hittades i Velanda i veckan.
Citera
2013-07-29, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Även om moroten går fri från detta så hoppas jag att han ändå blir såpass ökänd att han tvingas till att civilisera sig för att kunna ha ett drägligt liv. Det hade underlättat om en sådan som TB hade avstånd till tidigare domar o fall, men det stör mig lite att TB verkar gilla AJ så mkt att det kvittar liksom. Nästan helt säker på att om att AJ blivit fälld så hade TB fortsatt skicka brev till fängelset med puss o kjamiz. Totalt blåögd för faktumet att personen i fråga gillar massdöd av folk av en viss etnicitet och står för ihjälgasning av dessa.

Hade TB varit smart hade hon tidigt i tråden markerat att hon tar avstånd för allt vad nazism heter och att hon föraktar det AJ gjort innan men väljer att ge honom en chans till fortsatt bra liv blabla. Det hade fått TB att framstå som vettig, human och kanske lite naiv men ändå med en god målbild.

Förstår hur du tänker men ibland kan rädsla få en att hellre offra sitt rykte än att bli ovän med ett svin som misshandlar och dödar kvinnor.
Citera
2013-07-29, 23:14
Medlem
Citat:
Även om moroten går fri från detta så hoppas jag att han ändå blir såpass ökänd att han tvingas till att civilisera sig för att kunna ha ett drägligt liv. Det hade underlättat om en sådan som TB hade avstånd till tidigare domar o fall, men det stör mig lite att TB verkar gilla AJ så mkt att det kvittar liksom. Nästan helt säker på att om att AJ blivit fälld så hade TB fortsatt skicka brev till fängelset med puss o kjamiz. Totalt blåögd för faktumet att personen i fråga gillar massdöd av folk av en viss etnicitet och står för ihjälgasning av dessa.

Hade TB varit smart hade hon tidigt i tråden markerat att hon tar avstånd för allt vad nazism heter och att hon föraktar det AJ gjort innan men väljer att ge honom en chans till fortsatt bra liv blabla. Det hade fått TB att framstå som vettig, human och kanske lite naiv men ändå med en god målbild.
Håller med! och med tanke på alla tjejer han har misshandlat och suttit inne för! Hon kan ju inte va frisk bara!
Citera
Medlem
Citat:
aahh de tar hand om alla tre lik som hittades i Velanda i veckan.

Så måste det ju vara! att jag inte tänkte på det :-)
Citera
Medlem
purplegirl78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
Vore jag Anders "rödtott" hade jag läst Svenskt media från Polen och vetat att det finns ingen kropp.

Bara att neka. Trist men sant .

Som jag sagt förut USA där räknar man ut hur mkt blod som finns därefter kan man döma någon.

Nu bor vi i Sverige, vännerna släppta och inga nya ögon vittnen polisen hoppas på att knäcka Anders.

Andre*s. Vad menar du med vännerna släppta? Det är väl inte någon som är släppt. Eller menar du ett framtida scenario?
Citera
2013-07-29, 23:18
Medlem
Beatass avatar
Citat:

Någon skrev ju här i tråden om att hen skulle ut och leta idag t ex. Personen ville ha pm om bra sökplatser.
Citera
2013-07-29, 23:22
Bannlyst
Menar längre fram har dom golat det har inte jag läst någonstans? Det tror inte jag.

I dessa fall brukar det finnas en viss självsanering någon som ledsnar på GM, klen tröst men sant.

http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2270068-haktade-uppges-ma-mycket-daligt
Citera
2013-07-29, 23:32
Medlem
Citat:

I vilket område har fågeln sett MPS?
Citera
2013-07-29, 23:35
Medlem
Då var Kungen av trollhättan inlåst.

Kan funderas på hur denne arme stackare tänker.
Ville inte flyga för att han var rädd för uppståndele på flyglatsen. Vadå för uppståndelse?
Hade han förväntat sig en musikkår i avgångshallen eller vad?
Varför ambassaden? Trodde han i sin enfald att de fixa ett femstjärnigt hotell, i väntan på hemresa?

Hade han tänk ett varv till, så hade han tagit färjan till Sverige och anmält sig på närmaste polsstation.

Nu sitter han i Polskt häkte på grund av sin egen enfald.
Citera
2013-07-29, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det är fantastiskt hur vissa försöker tolka allt som de vill. En person har svårt att uttrycka sig i skrift, gör det honom till mördare?

Jag säger inte att det inte finns mycket som pekar mot honom, men hans skrivsätt och motorcykel hör inte dit.

Instämmer helt!

Sen tror jag inte att den där bilden med kommentaren är särskilt ny heller? Har för mig jag har sett den förut men jag hittar den inte på hans facebook nu i alla fall!
Citera
2013-07-29, 23:39
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det är fantastiskt hur vissa försöker tolka allt som de vill. En person har svårt att uttrycka sig i skrift, gör det honom till mördare?

Jag säger inte att det inte finns mycket som pekar mot honom, men hans skrivsätt och motorcykel hör inte dit.
Shitt Påmm Fritt!
Då finns det en hel radda potentiella mördare i den här tråden.

Men skämt åsido och OT, men det spekulerades om bögtendenser, åtminstone hos DB, för länge sen.

Det är faktiskt ganska typiskt att det killar lite extra på de killar som hatar killar som gillar killar, det killar alltså när de ser killar eller när de tittar på killar som är med killar. Men utåt så gillar de bara tjejer.

Kika bara på den här killen.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17100440.ab?teaser=true
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in