2013-07-29, 20:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
Dessutom borde AJ och även de andra två ha varit oroliga för vad som hade hänt sin vän och sitt ex (om nu DB och I*a tidigare varit ihop). Det skriker "skyldiga" om dem alla tre.

Finns det rädsla eller någon annan orsak OM dom vistse något till att dom håller tyst?

Menar den som gjort detta med bra vittne sitter 10- 12 år
Citera
2013-07-29, 20:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Etnisal
I en väl ljudisolerad lägenhet. Högt upp i huset utan vidare insyn. Mitt i natten.
Ett slag kan vara allt som krävs för att göra henne medvetslös.

Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
Så klart polisen är rätt ute för en gångsskull, detta är klantarslen men dom kniper tjäft och kroppen är gömd.

Motivet som vi brukar söka är lyx , Någon slog henne så det blev blod överallt men var är ögonvittnena? HUr kan man göra detta utan ljud och ögon vittnen? Klappar jag till någon hemma hos mig kommer snuten inom 15 min

Läs tråden...
AB:
Citat:
Bevisningen som hittills finns mot 36-åringen är bland annat vittnesmål om skrik och duns från lägenheten och en brottsplatsanalys som säger att kvinnan utsatts för kraftigt våld.
Citera
2013-07-29, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Läs tråden...
AB:

Frågan är ju i vilken utsträckning dunsarna och skriken har varit. Har det pågått under 30 min eller 2 min? Ögonvittnen till själva mordet lär det ju knappast finnas, om nu inte DB/FH var på plats, vilket jag starkt tvivlar på.
Dessutom var det ju vanligt med en del liv i lägenheten, då kanske man inte reagerar på samma sätt.

Hade nämligen själv ett par grannar förr i tiden som bråkade en hel del, ringde själv polisen en gång och vet att grannarna gjorde det samma eftersom att polisen var där titt som tätt när det blev livat.
Till slut var det ingen som reagerade längre och ringde polisen då det fortsatte, trots besök från farbror blå X antal gånger.
Vad som hände senare har jag ingen aning om då jag flyttade därifrån så småningom :-)
Senast redigerad av Etnisal 2013-07-29 kl. 20:55.
Citera
2013-07-29, 20:51
Bannlyst
OK bråk och stök finns det någon som sett GM avskaffat kroppen ?

Han var bara anhållen typ ett dygn. Och i så fall varför? Tror knappast att det var något strategiskt?
Citera
2013-07-29, 20:53
Medlem
Se på fan, AJ är inte känslokall trots allt! <3

http://imageshack.us/f/28/uue.png/
Citera
2013-07-29, 20:56
Bannlyst
Om han inte varit straffad tidigare kanske dom inte har hans DNA har dom det och dom inte har någon kropp är det lika illa. bevisen räcker inte i Sverige.

I USA kan man döma någon på mängden blod som finns.
Citera
2013-07-29, 20:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Etnisal
Frågan är ju i vilken utsträckning dunsarna och skriken har varit. Har det pågått under 30 min eller 2 min? Ögonvittnen till själva mordet lär det ju knappast finnas, om nu inte DB/FH var på plats, vilket jag starkt tvivlar på.
Dessutom var det ju vanligt med en del liv i lägenheten, då kanske man inte reagerar på samma sätt.

Citat:

Han var bara anhållen typ ett dygn. Och i så fall varför? Tror knappast att det var något strategiskt?

Ber om ursäkt för mitt korta svar, men helt ärligt så har detta diskuterats otaliga gånger, och tråden blir oändlig & tråkig om all information skall ges till varje "ny" som dyker upp.

Sök först & fråga sen är en vänskaplig uppmaning, lycka till.
Citera
2013-07-29, 20:58
Medlem
Tomatos avatar
Citat:

Nej. Han var anhållen sina tre, 3-5/6. Andra vändan häktades han väl i sin frånvaro?
Citera
2013-07-29, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Failet
Se på fan, AJ är inte känslokall trots allt! <3

http://imageshack.us/f/28/uue.png/

Är det inte lite bögvibbar över det hela?
Var det inte den här duon som badade tillsammans i ett badkar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Eller smart. Det fick ju mer fokus på AJ. Samt om han inte berättat det hade han ju inte kunnat leverera sitt alibi " att de fick hindra honom att åka".
Frågan är om de hade uppsikt på honom hela natten?

Är du seriös????

Menar du att AJ reagerat helt enligt vad en vän/pojkvän borde ha reagerat med??????

I*as styvmamma benämner AJ som hennes pojkvän i sin FB logg dagar efter hennes försvinnande.

AJ tillbringar en natt hemma hos I*a och åker sen på en roadtrip.
Han tar inte kontakt med hennes familj!?
Han dyker inte upp och letar efter henne!?
Han nämner inte ord om henne eller hennes söner på sin FB.

Utan han drar sig undan och beklagar sig över att han blir retad på nätet.....

Ta och fundera en vända till eller försvinn med dina idiotiska inlägg!
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Ber om ursäkt för mitt korta svar, men helt ärligt så har detta diskuterats otaliga gånger, och tråden blir oändlig & tråkig om all information skall ges till varje "ny" som dyker upp.

Sök först & fråga sen är en vänskaplig uppmaning, lycka till.

Jag har varit upptagen med annat, vill inte förlänga tråden. Misstänkte GM ser dum ut knappast farlig.
kan inte se en småbarnsmamma umgås men honom annars.

Är han skyldig krävs Dna mkt blod helt enkelt eller någon som såg GM bära ut flickan.
Citera
2013-07-29, 21:02
Medlem
Kan det funnits bevis i lgh mot AJ typ en klocka som gått sönder som visar en viss tidpunkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in