2013-07-29, 19:23
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mleh
Måste bara säga RUSKIGT bra skrivet!!om GM är förnuftig så ERKÄNNER han,inte minst för sin egen skull!!
Om, jag säger om, han inser att han är rökt och därför erkänner, så kommer han att ha en snillrik förklaring.
För det första var IFs död inte hans fel/avsikt, nån typ av olycka gjorde att hon avled. Kanske hade hon, medan AJ var ute och köpte korv/gjorde en runda på stan, ramlat/fått besök av en okänd GM och låg skadad/döende/död när han kom tillbaka till lght.
Han skulle köra henne till sjukhuset men då hon avled i bilen så drabbades han av panik och . . . . . .

Hur historien ser ut beror vilka skador IFs kropp har.
Citera
2013-07-29, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Du det är ännu värre i Polskt häkte där är man fyra man i en cell i stället för en man här i Sverige. Maten är värdelöst enligt mina grannar som jag pratat med hur det är att sitta i Polskt häkte kontra Svenskt. Då ena killen har suttit i Polskt häkte maten är inget att hurra över. Det är mkt skabb och lössproblem i ett Polskt häkte.
Så han kan gott även få sitta av sitt fängelsestraff nere i Polen.
http://polscott24.com/wp-content/uploads/2011/07/polskich_wiezieniach_osob_3991665.jpg

Hugaligen, och inte badkar så långt ögat når.

Undrar vad som händer när di ser hans nazzetatueringar, undrar om hans smarta plan att gå till ambassaden blir en hit ? De kanske mest blir hits
Senast redigerad av mypenisatrap 2013-07-29 kl. 19:31.
Citera
2013-07-29, 19:28
Medlem
Powergirls avatar
Angående uppsägning. Kan en arbetsgivare bevisa att hans/hennes tillit till arbetstagaren är skadat och det så allvarligt att det föreligger skäl till uppsägning av personliga skäl allternativt avsked så är det ok. Blotta frånvaron på grund av misstanke om brott är inte att se som skäl för uppsägning/avsked.
Citera
2013-07-29, 19:28
Medlem
Beatass avatar
[quote=drdracula141|44530209]
Citat:
Det är mkt skabb och lössproblem i ett Polskt häkte.
Så han kan gott även få sitta av sitt fängelsestraff nere i Polen
.

Så då kanske han får en väldig massa "vänner" med sig hem till Sverige iaf då. Parasit har han ju levt med hela sitt liv.
Citera
2013-07-29, 19:31
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Dag 1 som frihetsberövad tillåter jag mig som mattesnille att hävda
I alla fall i denna sista ronden.
Nu blir det inga fler uppdateringar på facebook, men han har haft tid på sig att ordna med alibi o d.
Var lugn för att han har smidit planer i poolen, förlåt Polen ska det bara.

Ni får vi hoppas att han inte går sta och hänger sig i den polska finkan.
Citera
2013-07-29, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogge12
Och sedan hålla till hos nazi-kompisar i Polen - av alla ställen på jorden! Det land på jorden som i procent av befolkningen råkade mest illa ut för nazisternas härjningar under andra världskriget.

Nu är han tydligen fast. Skyldig är han med största sannolikhet - frågan är dock om det går att få honom dömd...
Är inte så säker på att någon av dom är skyldiga, är själv inne på ett helt annat spår.
Citera
2013-07-29, 19:40
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nutte59
Är inte så säker på att någon av dom är skyldiga, är själv inne på ett helt annat spår.
Vilket spår då?
Citera
2013-07-29, 19:42
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Hugaligen, och inte badkar så långt ögat når.

Undrar vad som händer när di ser hans nazzetatueringar, undrar om hans smarta plan att gå till ambassaden blir en hit ? De kanske mest blir hits
Undrar hur han kommer tackla sömnen i ett polskt fängelse britsarna är ju ännu värre än våra fina Svenska hotell (häkten). Han kommer nog inte kunna sova gott om nätterna. Häktet där nere lär ta knäcken på honom. Snälla A.j stanna kvar i det polska häktet.
Citera
2013-07-29, 19:45
Medlem
ModerEvas avatar
[quote=Mouchino|44528907]Haha vilken snubbe. En dementi är den bästa bekräftelsen!

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2F%2And reas.a.joh%2Ansson.35%3Ffref%3Dts

32 Fantastiska vänner har jag "förlorat" genom att bli utpekad som en gärningsman i media. 32 idioter som valt att köpa medias bild. Kan ni ingenting utav juridik? Jag kommer förakta er som budbärare utav häxkonster, precis som man gjorde i Dalarna runt 16-talet. Ni idioter utav häxkonst, snälla, tala aldrig till mig igen......
Resten utav er, ni som kanske förstår er på juridik, imorgon måndag 29/7 kommer jag att inställa mig på en svensk ambassad i en europeisk huvudstad för att få mitt namn rentvått.
IN HOC SIGNO VINCES!!![/

Vem såg AJ på Systembolaget i fredags, finns det någon säker källa? Kan han ha blivit hotad här i Sverige och flytt till vänner i Polen? Om sedan pengar och vänner börjar sina så har han inget annat val än att överlämna sig själv. Eftersom pressen inte har publicerat några bilder på honom hade han lätt kunnat ta sig till Trollhättan utan uppmärksamhet. Men om hot finns med i bilden kan jag mer förstå att han valde att gå till ambassaden. Att AJ är ett fegt kräk kan nog de flesta hålla med om.
Citera
2013-07-29, 19:48
Bannlyst
[quote=Beatas|44530400]
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
.

Så då kanske han får en väldig massa "vänner" med sig hem till Sverige iaf då. Parasit har han ju levt med hela sitt liv.

Nu ska han kosta stora slantar per dygn i kanske tio år.
Sedan ska han arbeta och betala skatt.
Citera
2013-07-29, 19:50
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:

Att DB och FH är på sannolika skäl häktade tyder ganska mycket på att iallafall de två är inblandade. Att AJ inte är inblandad överhuvud är också svårt att tro. Men vem vet, det är kanske en scoutkår på älgsafari eller bärplockare som är mördare.
Senast redigerad av ModerEva 2013-07-29 kl. 20:00.
Citera
2013-07-29, 19:50
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Jag är öppen för andra teorier så länge de förklarar varför dessa tre sitter häktade.
En jag har funderat på är att DB och FH hämtade AJ för att ge sig ut på någon kriminell verksamhet, och därefter bränt bilen. Det är ju inte det första de skulle erkänna som alibi.
Men att då detta skulle hända Id@ samtidigt, skulle ju vara en osannolik slump?
Men, visst, hon kan ju ringt PT, efter att AJ velat sätta på efter maten, och de i sin tur blivit osams.
Men vem än GM är förklarar det ju inte det faktum att Id@ inte hittats?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in