2013-07-29, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammzi
Andréas Amore Johansson
32 Fantastiska vänner har jag "förlorat" genom att bli utpekad som en gärningsman i media. 32 idioter som valt att köpa medias bild. Kan ni ingenting utav juridik? Jag kommer förakta er som budbärare utav häxkonster, precis som man gjorde i Dalarna runt 16-talet. Ni idioter utav häxkonst, snälla, tala aldrig till mig igen......
Resten utav er, ni som kanske förstår er på juridik, imorgon måndag 29/7 kommer jag att inställa mig på en svensk ambassad i en europeisk huvudstad för att få mitt namn rentvått.
IN HOC SIGNO VINCES!!!
Dela · för 43 minuter sedan ·
Äh detta e utlagt för alla för han vet att folk e inne och läser på hans sida. Han kör nog någon katt o råtta lek.
Citera
2013-07-29, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konfidentiellt
Behöver man verkligen hjälp att skriva ett så dåligt meddelande?
Fick ont i huvudet utav (touché) alla utav, utav, utav och utav
Jag såg likheterna, med andra tal som bj*rn har skrivit..
Citera
2013-07-29, 08:28
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SAR-skrift
Här kanske du förväntade dig att jag skulle säga något spydigt om foliehattar, men tänker blott påpeka att den ovanligt effektiva bevakningen av Hunneberg började tidigare än älgincidenten.

Var vaken på spridda och pinfärska diabasskärvor ute i markerna när du vandrar omkring.

Jag vet Diabas används i uf*-m*t*rer (o).
Citera
2013-07-29, 08:29
Bannlyst
Låt oss lära lite om PSYKOPATEN från Wiki:

Citat:
Blir lögnen avslöjad är alltid felet andras eller på sin höjd ett minnesfel. Följdlögn blir oftast trodd då den utsägs med all den charm och övertygelse som psykopaten har. Samvete och ånger som styr andra människor saknas ofta helt hos psykopaten, i stället används andras samvetsömhet för att styra andra mot sina egna mål och syften. Andra är verktyg för psykopatens verksamhet.

Känner vi igen något av detta från hans enda Facebook inlägg ?

AJ, du är så jäkla förutsägbar. Det är alltid ens handlingar som avslöjar skulden. Något du kan tatuera i pannan för att komma ihåg.
Citera
2013-07-29, 08:30
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatas
Ok. Så vi får betala hans hemresa med.
En verklig parasit som sväller över av självgodhet.

Inte alls. Min källa förra veckan sa att han skulle komma hem idag lite beroende på hur pengarna räckte. Han har väl bränt alla pengar han kunnat nå...
Citera
2013-07-29, 08:36
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammzi
Andréas Amore Johansson
32 Fantastiska vänner har jag "förlorat" genom att bli utpekad som en gärningsman i media. 32 idioter som valt att köpa medias bild. Kan ni ingenting utav juridik? Jag kommer förakta er som budbärare utav häxkonster, precis som man gjorde i Dalarna runt 16-talet. Ni idioter utav häxkonst, snälla, tala aldrig till mig igen......
Resten utav er, ni som kanske förstår er på juridik, imorgon måndag 29/7 kommer jag att inställa mig på en svensk ambassad i en europeisk huvudstad för att få mitt namn rentvått.
IN HOC SIGNO VINCES!!!
Dela · för 43 minuter sedan ·

Man skulle kunna säga att vad AJ menar är att i korsets tecken skall han segra. Det är exakt vad jag har påstått det senaste dagarna. På grund av en religiös fanatiker som grubblar om foster tar psykisk skada om föräldrarna har sex så finns en uppenbar risk att åtalet och efterforskningen blir helt fel.

Men som det sades i ett PM till mig "vittnesmål går alltid att ta tillbaka". Ja, vet du med dig att du har gått förlångt så ta ett ordentligt snack med polisen nu.
VADE RETRO SATANA!!!
Senast redigerad av ReimerDenYngre 2013-07-29 kl. 08:48. Anledning: VADE RETO > VADE RETRO
Citera
2013-07-29, 08:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Inte alls. Min källa förra veckan sa att han skulle komma hem idag lite beroende på hur pengarna räckte. Han har väl bränt alla pengar han kunnat nå...

Han har väl bränt allt som du säger, och har inte råd, eller tror sig vinna något annat genom att gå via ambassad. Tid kanske.

Oavsett och om det är så att han brände allt i helgen så tycker jag mig ana att han inte fick doppa i hans sista fb-inlägg. En viss bitterhet lyser genom.
Citera
2013-07-29, 08:44
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Ur wikipedia

"The historian Eusebius states that [romerske kejsaren] Constantine was marching with his army (Eusebius does not specify the actual location of the event, but it is clearly not in the camp at Rome), when he looked up to the sun and saw a cross of light above it, and with it the Greek words "ἐν τούτῳ νίκα" ("In this, conquer"), often rendered in Latin as In hoc signo vinces ("in this sign, you will conquer"). "
http://en.wikipedia.org/wiki/In_hoc_signo_vinces
Citera
2013-07-29, 09:00
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Någon som har något annat förslag till varför AJ drar in korset (in hoc signo vinces) annat är som en hänvisning till ett fanatiskt religiöst vittne?
Citera
2013-07-29, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noppe45
Jag såg likheterna, med andra tal som bj*rn har skrivit..
Hänger han med dessa pojkar igen så kan han nog hålla sig undan ett tag.
Citera
2013-07-29, 09:07
Medlem
Citat:
Någon som har något annat förslag till varför AJ drar in korset (in hoc signo vinces) annat är som en hänvisning till ett fanatiskt religiöst vittne?
Det finns en gammal ns låt som heter in hoc signo vinces jag tror han refererar till den eller det berömda hakkorset...
Citera
2013-07-29, 09:08
Medlem
Citat:

Hakkors...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in