2013-07-29, 07:00
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Andréas Amore Johansson
32 Fantastiska vänner har jag "förlorat" genom att bli utpekad som en gärningsman i media. 32 idioter som valt att köpa medias bild. Kan ni ingenting utav juridik? Jag kommer förakta er som budbärare utav häxkonster, precis som man gjorde i Dalarna runt 16-talet. Ni idioter utav häxkonst, snälla, tala aldrig till mig igen......
Resten utav er, ni som kanske förstår er på juridik, imorgon måndag 29/7 kommer jag att inställa mig på en svensk ambassad i en europeisk huvudstad för att få mitt namn rentvått.
IN HOC SIGNO VINCES!!!
Dela · för 43 minuter sedan ·
Han skulle ta sig hem så snart det gick att lösa transporten, men nu ha vännernas svek gjort att han väljer att låta bli. Återigen är det nån annans fel.

Och han får sympatier, uppgjort eller ej, de är iaf beredda att skylta med sina namn. TB förstår jag, hon står i skuld iom avslöjandet i inlägg nummer 13, men resten då?

Hans utspel är inte direkt till hans fördel, men då han ser sig som ett offer i sammanhanget så känner han sig nog ganska nöjd med natten.
Citera
2013-07-29, 07:17
Medlem
drdracula141s avatar
[quote=fiskarna|44522643]
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han blir hemskickad - oavsett brott när han är häktad. Nej, man kan inte mantalsskriva sig på en svensk ambassad för att söka asyl från Sverige. Svenska ambassader är "svensk mark".
Vilka länder i Europa är inte med i EU som man kan tänka sig söka asyl i eller gömma sig i som inte är anslutna till Schengenavtalet?
Citera
2013-07-29, 07:21
Avslutad
För er som pratar styckning, om man bara behöver dela i två delar för att göra det smidigare finns ett lätt alternativ. Man tar en trådsåg (en sån granmördaren använder) leder den under kroppen på mitten å ställer sig gränsle över å sågar. Dock borde detta ge rätt blodiga fötter... sen går delarna lätt ner i ikeakassar. Enmansjobb så att säga..
Fast jag tror alla tre e skylldiga å alla borde dömmas för mord å inte skyddande..
Citera
2013-07-29, 07:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rammzi
Andréas Amore Johansson
32 Fantastiska vänner har jag "förlorat" genom att bli utpekad som en gärningsman i media. 32 idioter som valt att köpa medias bild. Kan ni ingenting utav juridik? Jag kommer förakta er som budbärare utav häxkonster, precis som man gjorde i Dalarna runt 16-talet. Ni idioter utav häxkonst, snälla, tala aldrig till mig igen......
Resten utav er, ni som kanske förstår er på juridik, imorgon måndag 29/7 kommer jag att inställa mig på en svensk ambassad i en europeisk huvudstad för att få mitt namn rentvått.
IN HOC SIGNO VINCES!!!

Men AJ då !

Du blir ju komiskt förutsägbar:

- Du är ett offer
- anklagar sina bekanta för häxkonst och utdelar hot
- Du skall rentvå ditt namn

Men ännu inte ett ord om Id@, eller hur illa det är att hon är död

Ambassaderna har öppet dygnet runt, så det är bara att knacka på...
Citera
2013-07-29, 07:35
Avslutad
Han borde väl vara i spanien. Om man går in på hans facebook så har vilka språk han talar uppdaterats till ( Sueco, inglais ) detta sker väl automatiskt när man är i det landet. En facebookbugg avslöjar dig A.J!
Citera
2013-07-29, 07:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Menar han att han är i Rom? Är pengarna slut? Varför först stänga ner facebook för att sedan öppna den igen?

Aftonbladet vill nog inte tala med, eller publicera, honom mer...

IN HOC SIGNO VINCES!!! - är det en ny tatuering på gång ?
Citera
2013-07-29, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammzi
Andréas Amore Johansson
IN HOC SIGNO VINCES!!!
. Andreas Johansson äntligen får jag tillfälle att säga ett par ord till dej som jag har väntat. Det här är CARMA. Vet du! Ditt liv kunde ha blivit riktigt bra. Du är en "smart kille" kunde haft en bra utbildning. En familj och ett mycket bra liv. Du har UNDERBART FANTASTISKA BARN. Tyvärr hjälpte ju inte detta för dej( vi vet ju alla att du är mycket SJUK) du ville tydligen något helt annat. Må du hamna på PSYKET och där brytas ner sakta. Det viktigaste just nu är att du glöms av så fort som möjligt för dina barns skull. Låt dessa oskyldiga barn kunna växa upp utan att höra talas om vilket SVIN deras far är. Till dina "vänner" hur i helvete kan ni låta er styras av denna PSYKOPAT det är just det han är å inget annat. Må CARMA slå mot er med. Försvara någon som misshandlar sina barns mödrar. Andreas må du brinna i helvetet. Klarar du dig igenom detta ska jag lova dej, att du alltid ska behöva titta bakom din axel FÖR JAG FINNS DÄR! Världen och livet är härligt men tyvärr har DEN INTE PLATS FÖR SÅDANA SOM DEJ.
Citera
2013-07-29, 07:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av id
Han borde väl vara i spanien. Om man går in på hans facebook så har vilka språk han talar uppdaterats till ( Sueco, inglais ) detta sker väl automatiskt när man är i det landet. En facebookbugg avslöjar dig A.J!

Tipsa Polisen.
Citera
2013-07-29, 07:58
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Tipsa Polisen.
Jag tror faktiskt att polisen vet om att han är i Spanien. Hur är utlämingsavtalet med Spanien? Edit Hur är det med utlämmningsavtal med Andorra som inte är med i Eu men har Euro?
Senast redigerad av drdracula141 2013-07-29 kl. 08:14.
Citera
2013-07-29, 08:02
Medlem
kirugumis avatar
Tic tac tic tac.. Det är måndag morgon och mitt huvud känns så tungt.
Jo ja sa just de att det är måndag morgon
och mitt huvud känns så tungt.
Varför skulle inte AJ kunnat ta med sig kroppen på sin lilla semestertripp?
Id@ kan väl ligga varsomhelst efter vägen?
Citera
2013-07-29, 08:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Jag tror faktiskt att polisen vet om att han är i Spanien. Hur är utlämingsavtalet med Spanien?

Går han in på ambassaden så är han på svensk mark och bara att hämta.

Tror inte Spanien är ett problem att hämta hem efterlysta från, men allt beror på landets administrativa välvilja hur lång tid det tar.
Citera
2013-07-29, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noppe45
Det känns nästan som det är Bj*rn bj*rkvist som har hjälp honom att skriva sin status, han var ju propaganda "minister" i nsf

Behöver man verkligen hjälp att skriva ett så dåligt meddelande?
Fick ont i huvudet utav (touché) alla utav, utav, utav och utav
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in