2013-07-29, 02:39
Medlem
Beatass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammzi
Andréas Amore Johansson
32 Fantastiska vänner har jag "förlorat" genom att bli utpekad som en gärningsman i media. 32 idioter som valt att köpa medias bild. Kan ni ingenting utav juridik? Jag kommer förakta er som budbärare utav häxkonster, precis som man gjorde i Dalarna runt 16-talet. Ni idioter utav häxkonst, snälla, tala aldrig till mig igen......
Resten utav er, ni som kanske förstår er på juridik, imorgon måndag 29/7 kommer jag att inställa mig på en svensk ambassad i en europeisk huvudstad för att få mitt namn rentvått.
IN HOC SIGNO VINCES!!!
Dela · för 43 minuter sedan ·

Ok. Så vi får betala hans hemresa med.
En verklig parasit som sväller över av självgodhet.
Citera
2013-07-29, 02:42
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammzi
Andréas Amore Johansson
32 Fantastiska vänner har jag "förlorat" genom att bli utpekad som en gärningsman i media. 32 idioter som valt att köpa medias bild. Kan ni ingenting utav juridik? Jag kommer förakta er som budbärare utav häxkonster, precis som man gjorde i Dalarna runt 16-talet. Ni idioter utav häxkonst, snälla, tala aldrig till mig igen......
Resten utav er, ni som kanske förstår er på juridik, imorgon måndag 29/7 kommer jag att inställa mig på en svensk ambassad i en europeisk huvudstad för att få mitt namn rentvått.
IN HOC SIGNO VINCES!!!
Dela · för 43 minuter sedan ·
Menar han att han är i Rom? Är pengarna slut? Varför först stänga ner facebook för att sedan öppna den igen?
Senast redigerad av drdracula141 2013-07-29 kl. 02:45.
Citera
2013-07-29, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Vad är det egentligen de har gjort? Slagit in en kropp i plastpåsar eller dylikt och kört kroppen i bil. Är det något märkvärdigt? Sedan har de en historik av att diskutera bra lösningar på sådana här situationer. Om bilen har körts från DB till Margaretavägen har AJ haft 25 minuter på sig att tänka ut bra plan. Det räcker för honom.

Jo, men det är ju det jag säger. Jag diskuterar bara när de skulle kunna ha hämtat upp andra bilen. Sen vad som hänt exakt och hur bra planen blivit med tiden har jag ingen åsikt om. Jag försöker tänka mig in i situationen själv och hur jag hade haft för panik/känslor. Och då tror jag att man först och främst haft två saker man vill ha avklarat först och främst och det är 1. ut med kroppen utan att det syns. 2. Dumpa kroppen.

Sen har jag aldrig tänkt tanken innan hur jag skulle göra om jag "råkade" mörda en människa eller diskuterat det innan och du har helt rätt om de har gjort det så påverkar det ju hur man tänker när det väl händer. Likaså när man redan har en brottslig bakgrund, vilket inte jag har, då kanske man också kan hantera denna typ av situationer på ett kallare och mer metodiskt sätt än jag inbillar mig att de gjort.

Men kroppen är inte hittat ännu så deras plan har kanske varit fullständigt magiskt bra. Vi får se med tiden.
Citera
2013-07-29, 02:45
Medlem
https://www.facebook.com/andre*s.a.joh*nsson.35?fref=ts (a,a)

Och facebook-sidan ligger uppe igen!
Citera
2013-07-29, 02:46
Medlem
Beatass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Menar han att han är i Rom? Är pengarna slut? Varför först stänga ner facebook för att sedan öppna den igen.
Lite väl optimistiskt att kunna rentvå sitt namn med.

Snälla AJ. Har du glömt de domar du redan har. Ditt namn kommer aldrig att klinga bra.
Citera
2013-07-29, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beatas
Ok. Så vi får betala hans hemresa med.
En verklig parasit som sväller över av självgodhet.

Jupp! Han är så självgod så jag mår illa. Kanske för att jag redan har dömt honom som häxa i mitt huvud. Sådan fin slutkläm också för att verka smart med att slänga in lite latin. Nästa gång tycker jag att han ska tänka på att ljuga in en rad eller två om att han tycker synd om Id@s anhöriga och att han hoppas att man finner de skyldiga. Men det tar väl emot när man är skyldig att skriva sånt. Men då kanske fler av hans vänner hade trott på honom.
Citera
2013-07-29, 02:51
Medlem
Citat:
Menar han att han är i Rom? Är pengarna slut? Varför först stänga ner facebook för att sedan öppna den igen?

För nu är han väl både färdigtaggad och har förberett sitt storartade försvarstal!
Citera
2013-07-29, 02:53
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindhsky
Jupp! Han är så självgod så jag mår illa. Kanske för att jag redan har dömt honom som häxa i mitt huvud. Sådan fin slutkläm också för att verka smart med att slänga in lite latin. Nästa gång tycker jag att han ska tänka på att ljuga in en rad eller två om att han tycker synd om Id@s anhöriga och att han hoppas att man finner de skyldiga. Men det tar väl emot när man är skyldig att skriva sånt. Men då kanske fler av hans vänner hade trott på honom.
Vad vill han mena med IN HOC SIGNO VINCES!!! översättning till Svenska. Och i denna vinst. Tror han att han har vunnit eller vill han psyka oss? AJ är det inte bättre att prata med polisen i stället för ambassaden?
Citera
2013-07-29, 02:58
Medlem
Citat:
Vad vill han mena med IN HOC SIGNO VINCES!!! översättning till Svenska. Och i denna vinst. Tror han att han har vunnit eller vill han psyka oss? AJ är det inte bättre att prata med polisen i stället för ambassaden?

Han vill bara spela smart. Tror inte på något annat. Han rullade upp GOOGLE och letade upp en latinsk historisk mening som passar in någorlunda. Troligtvis vill han skrämma sina övriga vänner att han har koll på om de också lämnar med sitt lilla inlägg.
Citera
2013-07-29, 03:01
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Han vill bara spela smart. Tror inte på något annat. Han rullade upp GOOGLE och letade upp en latinsk historisk mening som passar in någorlunda. Troligtvis vill han skrämma sina övriga vänner att han har koll på om de också lämnar med sitt lilla inlägg.
Men att sitta och kalla folk för just häxkonst låter i mina ögon som att han är fly förbannad och desperat. Nu kommer han hävda att han är ett offer för Svenskfientligheten.
Citera
2013-07-29, 03:03
Medlem
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=evvJNce-ZEQ&bpctr=1375061637 eller så lyssnade han bara på den låten.
Citera
2013-07-29, 03:07
Medlem
Citat:

Egendomligt att grovt kriminella tror att de "vinner" om de blir frikända i en rättegång (om de är skyldiga). Anledningen till ett rättssystem är att folk inte ska ta lagen i egna händer. Risken att en gärningsman blir friad och överlever i detta fallet är nog inte stor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in