2013-07-29, 00:37
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purplegirl78
Är han hos henne?

Nej. Men annat som inte är så bra för hennes skull/inblandning har dykt upp. Självklart inget jag vet till 100% än men forskar i det.
Citera
2013-07-29, 00:38
Medlem
purplegirl78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SAR-skrift
Det är jag naturligtvis medveten om. Personen som anmälde bilbranden hade dock förmodligen inte tillfälle att kolla något chassinummer. Det var säkert för varmt för att krypa ner under motorhuven...

Jag utgår alltså ifrån att polisen redan vid bilbrandens anmälan kunde avgöra att bilen var intressant för en teknisk analys.

Jag vill bara poängtera att vi hade en stulen bil som brann och polisens arbete där bestod av att ringa oss och meddela vart bilen var sen lämnade de platsen och vi fick se till att bilen bärgades. Att DB's bil försvann på teknisk analys får i alla fall mig att tro att polisen misstänkte något.
Citera
2013-07-29, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Nu är det huxflux jag som fått lite fågelkvitter:

AJ sitter på sin youtube-sida o laddar hem musik för glatta livet. Njuter av sommaren och ägnar inte en tanke på Id@. Och inte fan är han utomlands. Dumma jävlar som hjälper till att gömma honom. Och TB: du är genomskådad och efter en källkontroll ska jag ta den info jag fått om dig och ringa herr polis.
Så det så.

Vad har du hört för kvitter? Gör källkontroll och ring farbror Blå omgående!
Citera
2013-07-29, 00:41
Medlem
AJ har/hade ett visst fotbollsintresse. Förutom Lazio, vilka andra lag?

Är det så förutsägbart som Millwall/West Ham etc?
Citera
2013-07-29, 00:41
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Nu är jag inte kvittrad, men en tanke jag lekt med är att AJ tar vägen om TB på ett eller annat sätt, för ett sista skju på i värsta fall många år.

Ja det är inte alls omöjligt.
Hon är online här i detta nu dessutom, kanske kan hon tänka sig att delta i diskussionen lite?
Citera
2013-07-29, 00:42
Medlem
Disasterbators avatar
Undrar vad som användes från lägenheten för att paketera kroppen. Vad det än var så läckte det en hel del. Dushdrapperiet användes nog inte. Troligen är det bränt ihop med Volvon. Ompaketering till plast har nog skett på Hunneberg. För vidare transport med fordon nr 2.
Citera
2013-07-29, 00:43
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zootzoot
Att det blir detaljerat är inte så konstigt. Jag har ju läst tråden i 30 dagar, man funderar ju...

Det som inte har nämnts tidigare är plastpåsen. Om skadan är begränsad till huvudet så vore det väl det enklaste, den tillför ju ingen vikt heller.

Styckning tror jag inte på. Alldeles för krångligt. Stressen måste ha varit enorm. GM vill väl inte vara i lgh längre än nödvändigt. Pappa kan ju knacka på dörren när som helst...

Att GM tog hissen ner till källaren. Minimal risk att möta någon. Dörren ut är på gaveln/baksidan på huset. Jag tror den är vid garageportarna på baksidan.
Mindre risk att bli sedd där också, inga grannar mittemot.

OM GM tog kroppen till källaren, varför stannade han då på entreplan, lade kroppen på marken, lyfte upp den och gick några steg bakåt för att sedan trippa på tå bland bloddropparna så att han inte trampade i dem och tog sedan hissen ned ytterligare en våning?
Citera
2013-07-29, 00:45
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
OM GM tog kroppen till källaren, varför stannade han då på entreplan, lade kroppen på marken, lyfte upp den och gick några steg bakåt för att sedan trippa på tå bland bloddropparna så att han inte trampade i dem och tog sedan hissen ned ytterligare en våning?

Det stod i det inlägget att id@ fick första slaget i entrén och därefter togs hon upp till lgh för paketering (fy fan vad det tar emot att skriva), därefter ner i källare för utslussning. Varsågod.
Citera
2013-07-29, 00:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Ja det är inte alls omöjligt.
Hon är online här i detta nu dessutom, kanske kan hon tänka sig att delta i diskussionen lite?

Det lustiga är att det känns helt naturligt att hon skulle fläka upp sig för AJ om han knackade på och sa, du är min äkta vän. TB skulle än en gång styras av sina äggstockar och reptilhjärna.
Senast redigerad av mypenisatrap 2013-07-29 kl. 00:49.
Citera
2013-07-29, 00:47
Medlem
Finns nog mest sågspån där inne i knoppen på TB eftersom hon umgås med en kvinnomisshandlare!!
Har själv sett ett utav hans många offer blåslagen med egna ögon!! Svin!
Citera
2013-07-29, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplegirl78
Jag vill bara poängtera att vi hade en stulen bil som brann och polisens arbete där bestod av att ringa oss och meddela vart bilen var sen lämnade de platsen och vi fick se till att bilen bärgades. Att DB's bil försvann på teknisk analys får i alla fall mig att tro att polisen misstänkte något.

Jag förmodar att du/ni inte har en kriminell belastning som motsvarar DB:s. Till saken hör också att det i området runt brandplatsen tidigare har förekommit åtskilliga bilbränder.
Citera
2013-07-29, 00:48
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre

Tror du verkligen dom lagt henne ner? Kan det inte bara vara så att dem stannat till på platsen där det finns utsmetat blod. Sedan har någon gått i det och försökt dölja skoavtryck.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in