2013-07-28, 04:16
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Jag har skickat anonym anmälan via tipsformuläret på polisen.se Jag använde inte detta först eftersom jag i början tyckte det var viktigt att nå polisen snabbt.

Jag hade hoppats att någon som kände Id@ kunde identifiera om föremålet hörde till henne för i så fall hade jag letat mer i denna skog.

Skogarna vi talar om här i tråden innehåller plastpåsar, hinkar, ryggsäckar, kläder osv och polisen vill ju hitta någon ledtråd som går att knyta till BO. Om det man hittar inte är uppenbart för gammalt så vill säkert polisen veta om det i synnerhet om det rör sig om föremål som normalt inte tas till skogen eller utgör en del av en illegal tipp.

Det vore dock trådförstörande att gå vidare om detta här och nu. Jag måste låta polisen ta tag i det hela och kan därför inte nämna vad det för sig om eller var.

All cred till dig, verkligen! MEN...Det fetade: Du bad tom hjälp i ett forum där prio ett är att se till att alla användare är anonyma. Vi vet således inte vem som ligger bakom nick här. Du förstår nog vad jag menar...
Citera
2013-07-28, 04:47
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindhsky
Låt mig gissa! Fyllet som pratar? Sån där härlig fylletuffhet. Du vägrar se vad som är uppenbart... fint av dig dock. Det enda jag tycker är lite illa är att du vägrar erkänna att du är vän med honom trots det är så uppenbart. Det hade inte jag gillat som vän. Annars är du en fin person.

Äh lägg ner. Alkohol är tyvärr inte min grej. Jag fungerar inte som svennar

Jag ser att det är uppenbart att DB är oskyldig. Han har lånat ut sin bil. Mer finns inte på honom. Punkt!
Senast redigerad av en-krokodil 2013-07-28 kl. 04:53.
Citera
2013-07-28, 05:00
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EtTuJustistia
Trist att Krokodil försvann, kanske blev "scary" när någon vet mer?

Märkligt att man tipsar polisen om var AJ befunnit sig och att de fortfarande letar? Är det inte någon mer som delar den tanken?

Vad menar du? Jag hänger tyvärr inte i tråden 24/7.

AJ befinner sig i Nyköping. Han kommer antagligen till polisen på måndag...
Citera
2013-07-28, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil

Jag ser att det är uppenbart att DB är oskyldig. Han har lånat ut sin bil. Mer finns inte på honom. Punkt!
Fungerar inte som svennar ?
Tror du att polisen kan ha honom häktad denna tiden om han bara lånat ut sin bil ?
Citera
2013-07-28, 06:09
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
Fungerar inte som svennar ?
Tror du att polisen kan ha honom häktad denna tiden om han bara lånat ut sin bil ?

Ja. Håller man tyst i förhör så är allt möjligt i Sverige. Grabben är nazist, det räcker att han kollat snett på en bög för att han ska dömas för hets mot folkgrupp.
Citera
2013-07-28, 07:00
Medlem
Citat:
Vad menar du? Jag hänger tyvärr inte i tråden 24/7.

AJ befinner sig i Nyköping. Han kommer antagligen till polisen på måndag...

Det där med att AJ befinner sig i Nyköping... Är det något du tog ur luften bara eller finns några belägg för det? Varför just Nyköping liksom.

Har du någonting du stödjer denna tanke på bör polisen givetvis tipsas!!!
Citera
2013-07-28, 07:03
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Varför skulle jag? Sanningen kommer garanterat fram. Då är det bäst att ni som baktalar DB gömmer er framför skärmen

Varför då? Vet du hur DB är?
Citera
2013-07-28, 07:49
Bannlyst
Citat:
Ja. Håller man tyst i förhör så är allt möjligt i Sverige. Grabben är nazist, det räcker att han kollat snett på en bög för att han ska dömas för hets mot folkgrupp.

Hur kan man hålla tyst i förhör men ha olika historier jämfört med sin medkumpan ?
Citera
2013-07-28, 08:07
Medlem
Nu undrar jag hur polisen arbetar i väntan på att Mr AJ BEHAGAR KOMMA. Tydligen något han själv bestämmer å det passar ju honom perfekt. AJ har ju trots allt vänner. Han har speciellt en som står honom mycket nära. Kanske dags att ha ett snack med denna killen.Han kan säkert berätta i vilka områden de brukar vara när de är ute och tältar eller fiskar. Han är en person som ser upp mycket till AJ. Han försvarar honom jämt(trots att även han åker på en lavett av AJ då å då). Kanske någon här som känner honom å kan få honom att berätta lite om sina naturupplevelser med AJ. AJ måste sättas dit. LÅT INTE HAN GÅ FRI OCH FRAMFÖR ALLT LÅT OSS HITTA IDA SÅ HON FÅR KOMMA HEM.
Citera
2013-07-28, 08:55
Medlem
Grymt123s avatar
jag har läst i tråden att AJ ska vara på festival svårt att tro att tro att inte polisen finns på den typ av festivaler som är på gång i Nyköping http://www.kuggnasfestivalen.se/start.htm Dessutom borde det finnas någon mer där som inte heller gillar kvinnomisshandlare/mördare.
Citera
2013-07-28, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grymt123
jag har läst i tråden att AJ ska vara på festival svårt att tro att tro att inte polisen finns på den typ av festivaler som är på gång i Nyköping http://www.kuggnasfestivalen.se/start.htm Dessutom borde det finnas någon mer där som inte heller gillar kvinnomisshandlare/mördare.

Jag fattar inte att folk tjatar om Kuggnäs. Det var ett uppenbart trollinlägg i deras gästbok som undertecknats "Andre*s Amo*e johans*on". Självklart Har han inte vari på Kuggnäs, så lägg ner det där spåret!
Citera
2013-07-28, 09:09
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:

Det är redan officiellt bekräftat att han befunnit sig vid brottsplatsen. Punkt!
Du predikar hans oskuld likt en LCHF-talibanernas övertygelse om att fett botar cancer. Vi har förstått din ståndpunkt, det räcker så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in