2013-07-28, 01:18
Medlem
subutex1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Det har inte kommit fram varken i media eller här, utan är endast SB,s egna ord.

Jodå, han är helt rentvådd och har blivit misshandlad enligt media. Se nedan länk.

http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2244209-ex-pojkvan-utpekad-pa-natet?m=print
Citera
2013-07-28, 01:19
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Failet
För er som undrar vad TB anser om händelserna..

http://imageshack.us/f/710/ea0.png/

TB lyfter fram sin vänskap och vänskap är ett grundkitt i det mänskliga samhällsbygget. Den som offrar sin vän vid första anklagelse kasta första stenen, men visar därmed sig vara en dålig vän. I nöden testas vännen!
Citera
2013-07-28, 01:19
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-E-Q
beror på hur man ser det. amazonen har stått där i 1,5-2 år cirka. det kan jag intyga till 200%
Jag har redan konstaterat det, för sådär 10 inlägg sedan. Men tack ändå.

Det var jag som hade sjabblat till det.
Citera
2013-07-28, 01:20
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Failet
För er som undrar vad TB anser om händelserna..

http://imageshack.us/f/710/ea0.png/

Hon är fan i mig inte riktig.. Korkad eller livrädd, vilket som så borde hon vara KNÄPPTYST gällande det här. Eller gömmer hon fanskapet kanske? Polisen borde ta en ordentlig koll hos henne och morsan. Enklast är oftast det rätta.
Citera
2013-07-28, 01:21
Medlem
Greger65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
Varför skulle jag? Sanningen kommer garanterat fram. Då är det bäst att ni som baktalar DB gömmer er framför skärmen

Varför skulle jag? Säger du.....detta är inte ens värt att kommentera..
Citera
2013-07-28, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
TB lyfter fram sin vänskap och vänskap är ett grundkitt i det mänskliga samhällsbygget. Den som offrar sin vän vid första anklagelse kasta första stenen, men visar därmed sig vara en dålig vän. I nöden testas vännen!

Finns gradskillnader för vad som är lämpligt att försvara, även om man anser sig vara bästisar.
Citera
2013-07-28, 01:22
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavetten
Det där med att han självmant ska komma in på måndag, grundar det sig på något annat än vad ReimerDenYngres vingklippta fågel uppger? Har han sagt det till någon personligen eller har det stått i media? Jag måste ha missat det...
Advokaten har ju pratat kryptiskt om att det tar ett tag, några dagar, gissar och vet inte när medierna frågar. Så när han inte "hann" komma i fredags så tycker jag måndag är en deadline, när poliskontoret är öppet igen, och advokaten och AJ nyktrat till
Senast redigerad av Tomato 2013-07-28 kl. 01:32.
Citera
2013-07-28, 01:25
Medlem
Lavettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
Varför skulle jag? Sanningen kommer garanterat fram. Då är det bäst att ni som baktalar DB gömmer er framför skärmen
Om det skulle visa sig att DB är oskyldig är det givetvis olyckligt att bli uthängd som han har blivit här. Då finns all anledning för honom att bli förbannad. Det förstår nog vem som helst.

Med tanke på att han blivit både häktad och omhäktad är det mycket som pekar på att han varit en del av den här soppan. Hur stor del är det ingen av oss här som vet. Det kan hända att han är världens goaste kille i normala fall men i fel sällskap kan dumma saker hända. Inte ovanligt.
Citera
2013-07-28, 01:27
Medlem
T-E-Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavetten
Om det skulle visa sig att DB är oskyldig är det givetvis olyckligt att bli uthängd som han har blivit här. Då finns all anledning för honom att bli förbannad. Det förstår nog vem som helst.

Med tanke på att han blivit både häktad och omhäktad är det mycket som pekar på att han varit en del av den här soppan. Hur stor del är det ingen av oss här som vet. Det kan hända att han är världens goaste kille i normala fall men i fel sällskap kan dumma saker hända. Inte ovanligt.

Jag tycker nog att det är synd ifall nån blir uthängd öht om man inte är skyldig på nåt sätt. men då media faktist häktat nån osv. kan man ju inte annat än tro att den har nåt med det att göra. eller är jag konstig bara?
Citera
2013-07-28, 01:28
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Hon är fan i mig inte riktig.. Korkad eller livrädd, vilket som så borde hon vara KNÄPPTYST gällande det här. Eller gömmer hon fanskapet kanske? Polisen borde ta en ordentlig koll hos henne och morsan. Enklast är oftast det rätta.
Det kanske inte känns så lattjo att hon gjorde bort sig i trådens trettonde inlägg, AJ vet garanterat om att hon klantade sig.
Nu måste hon hålla skenet uppe, oavsett vad hon innerst inne tror/vet. Nu begriper hon vad han är kapabel till, och han lär inte vara instängd för alltid.
Citera
2013-07-28, 01:31
Medlem
T-E-Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra

Instämmer. oftast är det så simpelt och självklart att man inte ens tror det. Detta var ju knappast ett planerat mord så kroppen finns nog på nåt simpelt ställe där man minst anar.
Citera
2013-07-28, 01:32
Medlem
Lavettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EtTuJustistia
Tydligen handlade det om "en ny start i livet"... Men varför campingen?
Alla behöver ett jobb och gissningsvis var det väl det han fick genom att han kände ägaren sedan tidigare. I alla fall om man får tro personer tidigare i tråden.

En nystart är sunt. Jag känner inte AJ på något sätt men jag får intrycket av att han medvetet eller omedvetet alltid letar sig till trubbel. Det spelar nog ingen roll var han bor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in