2013-07-27, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
Jag instämmer med dig. Jag känner inte DB personligen, men enligt vad jag hört från flera så är han en genomsnäll björn

Då har du hört jävligt fel, han är en feg jävla råtta som alltid ser till sitt eget bästa, och ett fegt kräk som inte drar sig från att misshandla sina kvinnor
Citera
2013-07-27, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Problemet med Per Z är att han i kampen mot demonerna kan tycka sig dra till minnes mer...
Vi kan alla tycka oss dra till minnes mer, vare sig vi kämpar mot våra demoner eller inte. Att vara besatt av demoner uttrycks i modernt språkbruk som att ha ont i sinnet. Om AJ kämpade mot sina demoner skulle han varken bli en sämre människa eller ett sämre vittne. Men PZs vittnesmål kommer aldrig upp inför domstolarna - om inte försvaret kallar honom.
Citera
2013-07-27, 15:46
Medlem
Finns en såndär kamera som ser åt alla vinklar utanför ett företag (siemens) som ligger rätt nära *da´s hem.
Vet inte om det kan vara något men har man kört den vägen så borde den sett något?

http://www.anony.ws/i/2013/07/27/KbVH.jpg
http://www.anony.ws/i/2013/07/27/i8j9l.jpg
Citera
2013-07-27, 15:48
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stibkloF
Hejsan alla privatspanare, Baretta, Sherlock, McCloud och Leif GW wannabies!

Jag är helt förundrad hur ni orka koka ihop denna soppa - ni säger AJ är psykopat - har ingen aning - men jag kan se en hel del av dessa i denna tråd. Ni verkar ha nån slags sjuklig perversion vad det gäller hemska brott - gärna dess värre dess mer leker ni privatspanare en grosse.

Skulle de hitta en styckad kropp så gör ni väl high five

Vad driver er? Andras olycka? Vad är allmänintresset?

Det enda som får mig att titta in är att se hur illa det står till med polisen.

Det som driver oss är nog vetskapen om att en ung tvåbarnsmamma blivit brutalt mördad och att hennes anhöriga mår nog jävligt dåligt just nu och vill naturligtvis ha svar. Att som medmänniska engagera sig i andra är väl så långt ifrån perversion som det kan komma.
Citera
2013-07-27, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Tattoo666 beskrev att ett vittne sett AJ utanför porten natten den 29/30 juni, kan man ta FH för AJ om det är lite halvskumt?
Eller så var det AJ, som lämnat lägenhetsdörren olåst satt en dörrmatta för att hindra porten från att låsas och som ringde upp DB för att få "lite hjälp". Det hade inte varit smart att ta i BO mer privata ägodelar som nycklar, men mobilen hade han bevisligen redan hållit i. Och i detta läge fanns förmodligen inget blod vare sig i trappen eller på gm. Han kanske inte hade räknat med att bli igenkänd? Om han nu blev det?
Citera
2013-07-27, 15:50
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noppe45
Då har du hört jävligt fel, han är en feg jävla råtta som alltid ser till sitt eget bästa, och ett fegt kräk som inte drar sig från att misshandla sina kvinnor

AJ eller DB?
Citera
2013-07-27, 15:52
Medlem
Citat:
AJ eller DB?
Db
Citera
2013-07-27, 15:54
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noppe45
Db

Är han dömd för kvinnomisshandel?
Citera
2013-07-27, 15:54
Medlem
Beatass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Nu tror ju 99.99% av alla här att A.J gjort detta dåd. Men häromdagen pratade jag med en kompis, vars bästa kompis är väldigt nära släkt till A.J. H*n berättade "den nära släkten" är oerhört säkra på att A.J gjort detta. Och så fort det hade blivit känt att en person i Trollhättan troligtvis blivit mördad så visste "den nära släkten" DIREKT att A.J skulle vara inblandad. Säger väl en hel del?

Tänker på detta att Id*s pappa ringde på natten. Tänk om han ringde just för att han visste att Id*s skulle vara ensam med AJ och så slutar detta ändå med förskräckelse. Får man någonsin ro i kroppen efter en sån grej.

Detta är så grymt på många nivåer.
Citera
2013-07-27, 15:55
Medlem
Citat:
DBs bror satt häktad i Örebro. Menar du att DB sitter häktad i pennybridge?

Fel. Han satt i Göteborg. Sista gången han var häktad! Vad får du alla konstigheter ifrån krokodilen?
Citera
2013-07-27, 15:56
Medlem
en-krokodils avatar
Har det kommit fram vilka det var som misshandlade SB?
Citera
2013-07-27, 15:56
Medlem
Citat:
Är han dömd för kvinnomisshandel?
Jag har själv sett 2 av hans gamla ex efter dom har fått smaka på dBs knytnävar. Ingen av misshandlarna ledde till nån anmälan,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in