2013-07-27, 00:54
Medlem
Bus-i-mitt-huss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
DB jobbade mordnatten... Räkna ut resten själv. Han blev häktad för att han inte golar.

Detta var något nytt.

Att bli häktad för man inte golar?
Ge dig, lilltjejen.
AJ:s modighet är lika stor som hans ena pungkula och DB:s IQ är jämförelsebar med AJ:s andra kula.
Citera
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Samma här fick över tio hot förrförra helgen när jag skrev i tråden, detta av vänsterstudenter. Fick även varningar av moderatorer, för att nån eller några påstod att jag hotat dem

Välkommen till Flashback.

Vi som vet vad vi snackar om och har rent mjöl i påsen behöver inte vara rädda. Jag tror inte att det är AJs polare som hotar dig utan det är vänsterstudenter som vill ställa till oreda. Dessa idioter har aldrig jobbat i hela sina liv och deras viktigaste mål i livet är att förstöra för andra.

DB är ingen kvinnomisshandlare. AJ är kvinnomisshandlare. FH är en kille som gör vad man säger att han ska göra. Döm Själva.

En grej till........ Det var FHs sambo som lånade ut parkeringen till DB är hon också inblandad?

Tack för att hälsar mig välkommen till Flashback.. Känns som det borde vara tvärtom.. ?

De som alltså hotade dig presenterade sig som studenter? Jaha.. okey.

Sen klankar du ner på studenter för dom har aldrig jobbat i hela sitt liv.. okey...
Vad fan har inte patrask som AJ kostat samhället undrar jag då. Eller DB för den delen? Han har INTE rent mjöl i påsen. Du hör väl förmodligen till samma bottenskikt själv.

Ingen vänsterstudent har hotat mig lilla vän.

Söndertatuerade pajaser skrämmer inte mig. Inte heller hot via PM. Oavsett var dom kommer ifrån. Farliga hundar skäller inte som du vet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vimperk
Vad får dig att tro det?
DB är ju häktad på starkare grunder än CH, enligt häktningsframställan?

...och hur är det med CH's sambo idag? Tror hon också att CH och DB är oskyldiga små offerlamm?
C.H är F.H får vi hoppas på här.
Citera
Medlem
ab12s avatar
Citat:
DB jobbade mordnatten... Räkna ut resten själv. Han blev häktad för att han inte golar.
Jobbade inte han på Tre Älgar? De brukar väl inte hålla öppet om nätterna?
Citera
2013-07-27, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fliiiickan
C.H är F.H får vi hoppas på här.

Har du alldeles rätt i
Citera
2013-07-27, 00:58
Medlem
Bus-i-mitt-huss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ab12
Jobbade inte han på Tre Älgar? De brukar väl inte hålla öppet om nätterna?

DB kanske var privatchaffis åt andra hönsen. :P
Citera
2013-07-27, 00:59
Medlem
Pastakryddas avatar
Krokodilen Vad är din bild av scenariot?
Citera
2013-07-27, 01:01
Medlem
Citat:
Samma här fick över tio hot förrförra helgen när jag skrev i tråden, detta av vänsterstudenter. Fick även varningar av moderatorer, för att nån eller några påstod att jag hotat dem

Välkommen till Flashback.

Vi som vet vad vi snackar om och har rent mjöl i påsen behöver inte vara rädda. Jag tror inte att det är AJs polare som hotar dig utan det är vänsterstudenter som vill ställa till oreda. Dessa idioter har aldrig jobbat i hela sina liv och deras viktigaste mål i livet är att förstöra för andra.

DB är ingen kvinnomisshandlare. AJ är kvinnomisshandlare. FH är en kille som gör vad man säger att han ska göra. Döm Själva.

En grej till........ Det var FHs sambo som lånade ut parkeringen till DB är hon också inblandad?

Stopp lite nu!
Vilka vänsterstudenter?
Vilka vi som har rent mjöl i påsen?
Vadå låna parkering?
Citera
2013-07-27, 01:03
Medlem
En sak stör mig lite och det är om db och fh kommer till aj som är hos if runt 1 på natten så borde dom varit kraftigt berusade då det är deras sätt att festa på. Kan någon kört dessa 2 herrar till if från db?
Och då pratar jag om en 4de nykter person. Stämmer allt festande på dom 3 herrarna så är mitt tips en nykter chaufför som db fixat fram.
Citera
2013-07-27, 01:08
Medlem
Citat:
En sak stör mig lite och det är om db och fh kommer till aj som är hos if runt 1 på natten så borde dom varit kraftigt berusade då det är deras sätt att festa på. Kan någon kört dessa 2 herrar till if från db?
Och då pratar jag om en 4de nykter person. Stämmer allt festande på dom 3 herrarna så är mitt tips en nykter chaufför som db fixat fram.

Ingen av dessa herrar verkar bekymra om de kör rattfulla, verkar hända oftare än sällan. De har ju båda ett antal rattfylleridomar på sig, så jag tror minst full av dem körde.
Citera
2013-07-27, 01:09
Medlem
DB ingen våldsam typ? Tre misshandelsdomar (varav en grov) säger motsatsen. "Påhoppad och försvarade sig", tja... Står man på gatan och heilar så får man väl räkna med att det kan smälla kanske, tror dock inte att dessa våldsbrott han är dömd för är i direkt anslutning till något sådant. Bara en känsla jag har.

Om han inte är en våldsam typ utan en jättekelig och mjuk nallebjörn: varför lägger han då upp bilder på knogjärn och skjutvapen (softair eller inte, spelar ingen roll, våldsromantiken finns där ändå)? Varför tatuerar man in ett knogjärn i ansiktet om man inte är våldsam? Hans stora idoler Dirlewanger var väl våldsromantiken personifierade... Lägg också till att han i artikeln om NSF-lokalen i Vara-trakten hade på sig en t-shirt med texten "NSF Security". Tjenare, tror någon att en person som ska stå för säkerhet vid arrangemang och fest i NSF's regi ringer polisen om det är någon som ställer till bråk?

DB's hund. Finns det någon källa någonstans på att hunden ska ha attackerat och allvarligt skadat en tjej? Har letat igenom nlt.se och skaraborgslanstidning.se utan att ha sett någon notis om detta. Blir någon så allvarligt skadad i en hundattack så att man blir inlagd på Sahlgrenska i Göteborg, istället för både KSS i Skövde och NÄL i Trollhättan som båda ligger mycket närmare, så känns det väldigt osannolikt att det inte skulle leta sig in i tidningarna. Bör ha snappats upp av både GT/Expressen och Aftonbladet. Min känsla är att Stellan mår lika bra som han någonsin gjort tidigare...

DB's buss. Det har diskuterats bort och fram ett tag där, men nu verkar de flesta av er i alla fall överens om att den inte är intressant längre. Bortsett från den eventuellt svetsade bränsletanken då... Min fråga är bara: om bussen hade flyttats för att den stod i vägen för platsen att gräva ner IF på, varför inte bara ställa tillbaka bussen när man var klar med grävningen efter en timme? Ibland undrar jag på allvar om ni ens reflekterar över era egna teorier innan ni låter er svepas med i adrenalinstinna historier om allt mellan himmel och jord...

Polisens jätteheta tips på onsdagen/torsdagen. Det blev snabbt en sanning här att det tipset rörde Perzerks förmodat påhittade iakttagelse av bilen. Ni är förstås medvetna om att polisen får in många tips även från annat håll än Flashback va? Eller har polisen helt slutat jobba själva och har fem man som på heltid sitter och läser ert eviga käbblande om smådetaljer och totala offtopic-diskussioner om rättspsykiatri och så vidare? Polisen låter Flashback göra utredningsjobbet och åker sedan ut och kollar uppgifterna? Visst, det KAN röra sig om hans förmodat påhittade tips men det finns faktiskt inga som helst belägg för den saken.
Senast redigerad av GJJ 2013-07-27 kl. 01:12.
Citera
2013-07-27, 01:10
Medlem
Beatass avatar
Citat:
Känner de någon som är nykter en lördag tro?

Nu har ju dessa 2 varit vid mordplatsen och ju fler inblandade desto större risk för läckor. Detta vet de inblandade även om de var på fyllan tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in