Citat:
Ursprungligen postat av
en-krokodil
Samma här fick över tio hot förrförra helgen när jag skrev i tråden, detta av vänsterstudenter. Fick även varningar av moderatorer, för att nån eller några påstod att jag hotat dem
Välkommen till Flashback.
Vi som vet vad vi snackar om och har rent mjöl i påsen behöver inte vara rädda. Jag tror inte att det är AJs polare som hotar dig utan det är vänsterstudenter som vill ställa till oreda. Dessa idioter har aldrig jobbat i hela sina liv och deras viktigaste mål i livet är att förstöra för andra.
DB är ingen kvinnomisshandlare. AJ är kvinnomisshandlare. FH är en kille som gör vad man säger att han ska göra. Döm Själva.
En grej till........ Det var FHs sambo som lånade ut parkeringen till DB är hon också inblandad?
Tack för att hälsar mig välkommen till Flashback.. Känns som det borde vara tvärtom.. ?
De som alltså hotade dig presenterade sig som studenter? Jaha.. okey.
Sen klankar du ner på studenter för dom har aldrig jobbat i hela sitt liv.. okey...
Vad fan har inte patrask som AJ kostat samhället undrar jag då. Eller DB för den delen? Han har INTE rent mjöl i påsen. Du hör väl förmodligen till samma bottenskikt själv.
Ingen vänsterstudent har hotat mig lilla vän.
Söndertatuerade pajaser skrämmer inte mig. Inte heller hot via PM. Oavsett var dom kommer ifrån. Farliga hundar skäller inte som du vet.