Citat:
Ursprungligen postat av
Tomato
Det har ju varit mycket prat om hur smart och van krminell människa AJ är. Att de inte skulle använt telefoner; inte lämnat spår och att de skulle planerat dumpningsplatsen noggrant och bränt bilen som villospår.
Nu när det verkar att det som att de är lika korkade som vi föreställt oss, och använt telefoner, lämnat spår, varit flrf än nödvändig samt fulla. Använt en olaglig bil och bränt den och dessutom troligen gått hem.
Ändrar det inte förutsättningarna drastiskt för var ida kan hittas?
3 fulla korkade virrpellar har ju antagligen inte tänkt nu heller, utan bara lagt henne någonstans på vägen bort eller hem. Om man kör frän ida den normala vägen. Var "hamnar" man då om man kör planlöst? Västerut eller österut? Svårare är det nog inte.
Håller med och jag har inte trott något annat hela tiden. Att de bara är korkade nazibondlurkar utan kapacitet till några större tankeinsatser. Det är få av deras "kaliber" som är speciellt smart. Bara för man knarkar och slår kvinnor eller hoppar på någon i grupp är man knappast en "smart brottsling".
Därför jag tidigare reagera stark på alla teorier om deras uttänkta plan, mobiler utan abonnemang, syrabad, styckning(för att DB är "kock" på ett gatukök i buschen) osv
De kommer inte kunna få ihop någon trovärdig historia och snart kommer någon snacka om de inte redan gjort det. DB verkar ju inte vara killen med de stabila generna(se på han far o bror hahaha) så jag gissar på att han bryter ihop snabbast.
Ser fram emot att asen åker in sen. Jag har förstått att kvinnomisshandlande nazzar inte är mest poppis där. Vill se dem leka tuffa om "heila" sig trötta därinne Haha