2013-07-23, 19:31
Medlem
Stilnoctpeniss avatar
Det är mumsigt min brud tar till och med rövsaft i munnen
Citera
2013-07-23, 21:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stilnoctpenis
Det är mumsigt min brud tar till och med rövsaft i munnen
Coolt
Citera
2013-07-25, 21:55
Medlem
lagomsmarts avatar
Fittsaft är gött, särskilt min egna!

Jag älskar när killen stoppar sina fingrar i min mun efter han har pillat i min fitta, samma sak gäller med avsugning efter penetration. Jag suger gärna på mina egna fingrar också.

Jag skulle nog fan slicka mig själv om jag kunde.
Citera
2013-07-25, 22:15
Medlem
urban.os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagomsmart

Jag älskar när killen stoppar sina fingrar i min mun efter han har pillat i min fitta, samma sak gäller med avsugning efter penetration. Jag suger gärna på mina egna fingrar också.

där ser man. Du måste va väldigt god om du gillar att smaska på dej själv så där mycket.
Citera
2013-07-25, 23:56
Medlem
lagomsmarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urban.o
där ser man. Du måste va väldigt god om du gillar att smaska på dej själv så där mycket.

Ja, det är jag...jag tycker det själv i alla fall och har hört det ifrån andra också.

Jag försöker att äta saker som påverkar till det bättre också men vet inte om det har så stor betydelse egentligen.
Citera
2013-07-26, 00:16
Medlem
urban.os avatar
Citat:
Ja, det är jag...jag tycker det själv i alla fall och har hört det ifrån andra också.

Jag försöker att äta saker som påverkar till det bättre också men vet inte om det har så stor betydelse egentligen.

Kan du förklara smaken lite närmare.Doft smak typ
Citera
2013-07-26, 00:48
Medlem
lagomsmarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urban.o
Kan du förklara smaken lite närmare.Doft smak typ

Nej, det kan jag inte.
Det doftar och smakar fitta, söt syrligt, salt, gott. Jag har inget som jag kan jämföra det med.
Citera
2013-07-26, 12:41
Medlem
Maankas avatar
Citat:

Hamnar nog lite off nu men kan du utveckla de ? Vad äter du för att de ska smaka bättre?

OnT; Jag skulle nog gilla om min kille gjorde så. Han brukar annars "tvinga" ner min hand för att jag ska känna hur våt jag är. Men hade nog inte bangat på att smaka.
Citera
2013-07-26, 15:58
Medlem
lyrica32s avatar
Citat:

+1, Håller med
Tänkte inte på det så mycket förut tills jag träffade en kille som tänder på det och då blir jag automatiskt kåt av det. Man blir ju verkligen, som någon skrev, djurisk.
Citera
2013-07-26, 18:38
Medlem
urban.os avatar
Citat:
Nej, det kan jag inte.
Det doftar och smakar fitta, söt syrligt, salt, gott. Jag har inget som jag kan jämföra det med.

okej mums
Citera
2013-07-26, 23:09
Medlem
var med om det igår kväll...träffade en tjej ifrån baddo...fingerknulla henne ordentligt...sen tog hon bara tag i min hand..och sög och slicka på mina fingrar
Citera
2013-07-27, 00:19
Medlem
lagomsmarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maanka
Hamnar nog lite off nu men kan du utveckla de ? Vad äter du för att de ska smaka bättre?

OnT; Jag skulle nog gilla om min kille gjorde så. Han brukar annars "tvinga" ner min hand för att jag ska känna hur våt jag är. Men hade nog inte bangat på att smaka.

Mest mycket frukt och bär, vatten och juice är också bra.
Undvik tex sparris och helst kaffe, alkohol och cigg också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in