2013-07-26, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beatas
Börjar det inte bli väl sen fredagkväll utan en syra-attack?

På tal om olika teorier menar jag.
Utveckla gärna denna teori . Jag förstår inte vad du menar . Men om du har något att bita i så lyssnar jag gärna.
Citera
2013-07-26, 20:12
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Du talar alltid sanning. Dvs när du berättar vad din källa har berättat för dig. Därför kallar jag dig sanningsvittne.

Har inte läst tråden på två veckor eftersom jag tröttnade, då det mest sitter nerpundade vänsterstudenter som vill få igenom sina sjuka åsikter om folk, som inte ens är dömda än. Blev lite chockad att ni fortfarande skriver om mig och inte kommit längre i "utredningen".

BTW en fågel viskade att moroten befinner sig på kuggnäsfestivalen............... 100% sanning.
Citera
2013-07-26, 20:13
Medlem
Suck! Och inte verkar det som om Aftonbladet har fått någon exklusiv intervju idag heller!

Hur lång tid efter ett eventuellt gripande tar det innan massmedia får nys om saken? Jag skulle ju tro att det kommer att komma ut väldigt mycket information om hur det hela kan ha gått till så fort dom fått tag på och låst in AJ i säkert förvar!
Citera
2013-07-26, 20:15
Medlem
Analstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatas
Bensin är otänkbart om de svetsar.

Vet inte om de kan få det så tätt att bara den luft som finns när det svetsar blir kvar. De flesta processer i ett lik luktar ju i kontakt med luft så kanske det är teoretiskt möjligt att få det luftätt.

Tror jag att tanken kan vara ett möjligt gömställe?
NEJ.
Men helvete vad min hjärna agerar efterbliven denna afton! Självklart kan man inte svetsa i närheten av bensin!
Citera
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
Har inte läst tråden på två veckor eftersom jag tröttnade, då det mest sitter nerpundade vänsterstudenter som vill få igenom sina sjuka åsikter om folk, som inte ens är dömda än. Blev lite chockad att ni fortfarande skriver om mig och inte kommit längre i "utredningen".

BTW en fågel viskade att moroten befinner sig på kuggnäsfestivalen............... 100% sanning.
Jag tror dig. Det är 100 % sanning att en fågel viskade det. Du ljuger aldrig.
Citera
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:

En del tröttnar, andra är ihärdigare i den här tråden. Inget konstigt i det.
Har du tipsat polisen om festivalen?
Citera
2013-07-26, 20:17
Medlem
silbersky007s avatar
Citat:

slute ljuga din jävla pucko, han är efterlyst internationnelt, på festivaler så finns det vakter poliser m.m

han är efterlyst 100%
Citera
2013-07-26, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silbersky007
slute ljuga din jävla pucko, han är efterlyst internationnelt, på festivaler så finns det vakter poliser m.m

han är efterlyst 100%

Han är efterlyst ja men han går väl fortfarande under namnet "35 åringen i media"? Polisen har väl inte släppt hans bild till expressen, aftonbladet, tv mm så hur ska vakterna på en festival i så fall veta vem han är?

/Z
Citera
2013-07-26, 20:22
Medlem
Citat:

Om nu AJ befinner sig på Kuggnäsfestivalen, så lär han ju gripas vilken sekund som helst.

Om inte polisen tar honom först, så lär ju det vara någon annan tomte som trycker honom hårt.
Kvinnomord är inget man skryter med.
De har haft information om AJ och Kuggnäs hela dagen.

Jag tvivlar dock starkt på att han är där.

"En fågel viskade i mitt öra, att du borde skaffa nya vänner..."
Citera
2013-07-26, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Skriv inte mer i tråden annat än om det finns nåt du vill skriva, så kanske det svettas lite extra där hos herr A *s*

Det var inget illa menat mot dig. Ber om ursäkt. Blir bara så förbannad på dessa personer som tomtar runt och tror att de gör som de vill.

Hade hoppats att stöta på någon rödhårig tomte på min resa. Det blev inte så men en del andra intressanta figurer. Så än en gång gubbe lilla res till Trollhättan fortast möjligt, det är nog best för din hälsa.
Citera
2013-07-26, 20:23
Medlem
Beatass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IainB
Utveckla gärna denna teori . Jag förstår inte vad du menar . Men om du har något att bita i så lyssnar jag gärna.
Kanel-Kalles favoritteori. Inte hört den på en vecka nu
Citera
2013-07-26, 20:24
Medlem
Kuggnäs är ett bostadsområde och motorgård utanför Nyköping.
Då har han inte långt hem för att anmäla sig hos polisen.
Många har här har ju hävdat att han var hundratals mil
bort och att det skulle ta flera dagar hem till Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in