2013-07-26, 19:00
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Om det visar sig att Per Z är huvudvittnet som stärkt misstankarna genom "en iakttagelse som nästan är för bra för att vara sann" så kom ihåg att Per Z har läst om bilen, FH och DB här på sidan och även sett bild. Han har med andra ord sett allt som han sedan kan bes beskriva och identifiera. Och här skriver han att han tycker sig dra till minnes en sådan bil den natten först sedan han fått se en bild på sidoljusen...

Per Z arbetar mot diverse demoner här i världen. Alla som inte tror på Gud är demoner.

En mer värdslig demon är lågenergilampan som han tagit som sin avatar här på forumet.

Per Z borde dock fundera över vilka demoner han har i sig själv som får honom att göra sådana här inlägg, för Gud gillar väl inte porr. Drar han sådana bilder i kyrkan också:

Citat:
Ursprungligen postat av PerZerk
Hello Fucklovers !

En läcker tjej som sitter i soffan ;

http://www.madthumbs.com/videos/ebony/busty-ebony-candace-von-fucked-by-a-big-white-dong/731998

Fina kokosnötter har hon också . . .

mvh PerZerk

Eller med andra ord. Med en sådan person som vittne kan många skyldiga gå fria.
Citera
2013-07-26, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
De gamla bussarna har rejäla tankar. Det går nog pressa in 2 flickor om det behövs.
Jag har själv haft en gammal scania -76

Det låter jävligt långsökt men som WT så kanske man förstår sig på sådant.
Citera
2013-07-26, 19:04
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Om det visar sig att Per Z är huvudvittnet som stärkt misstankarna genom "en iakttagelse som nästan är för bra för att vara sann" så kom ihåg att Per Z har läst om bilen, FH och DB här på sidan och även sett bild. Han har med andra ord sett allt som han sedan kan bes beskriva och identifiera. Och här skriver han att han tycker sig dra till minnes en sådan bil den natten först sedan han fått se en bild på sidoljusen...

Per Z arbetar mot diverse demoner här i världen. Alla som inte tror på Gud är demoner.

En mer värdslig demon är lågenergilampan som han tagit som sin avatar här på forumet.

Per Z borde dock fundera över vilka demoner han har i sig själv som får honom att göra sådana här inlägg, för Gud gillar väl inte porr. Drar han sådana bilder i kyrkan också:

Eller med andra ord. Med en sådan person som vittne kan många skyldiga gå fria.

Vad menar du egentligen? Bara för att någon kollar på porr så skall man inte ta dem på allvar?
Citera
2013-07-26, 19:04
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felix52
Hej igen!
Det blev en ofrivillig bortavaro ett tag. Mina inlägg kanske var lite för svårsmälta.

Har varit på en rundresa i Sverige, sk. road tripp och våldgästat några flå-tatuerade gelikar till huvudpersonen.
Det har visserligen kostat några blåtiror i utbyte mot info. men det var det värt.
Vill inte gå närmare in på vad som framkommit men att gossarna eller deras bundförvanter följer tråden är helt klart.

Till er som söker på markplan, kan sägas att ni gör ett fantastiskt jobb.

Tii huvudpersonen kan sägas, ge upp och bege dig till Trollhättan. Du har gjort dig omöjlig i ditt eget läger.

Samtliga är nog mer inblandade än vad som hitils framkommit.

Skicka nu inga konstiga pm eller andra former av hot. Svarar inte på dessa.

Men så intressant!! Och vad gäller ev. hot och sånt, det finns ett forum där man ser de ofrivilliga forumsemestrarna
Citera
2013-07-26, 19:07
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Vad menar du egentligen? Bara för att någon kollar på porr så skall man inte ta dem på allvar?

Porr, demoner, glödlampor - killen har inte alla hästar hemma.

Men läs själv hans inlägg här och kom sedan och säg att du betraktar honom som frisk...
Citera
2013-07-26, 19:08
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:

Men läs själv hans inlägg här och kom sedan och säg att du betraktar honom som frisk...

Självklart litar man inte på en sån gubbe. Men polisen har nog tillgång till FB också.
Citera
2013-07-26, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Vi har ju gamla bussar på depån skall fota en tank när jag kommer till jobbet nästa vecka efter semestern. Jag kör ju själv dom nya man,scania,volvo och våra tankar är inte stora.

Oj, nu blev jag snopen. Transportstyrelsen säger:
Tankvolym, liter: 180
Citera
2013-07-26, 19:11
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Självklart litar man inte på en sån gubbe. Men polisen har nog tillgång till FB också.

Helt okej att gilla porr! Men att lägga ut det på flashback i en tråd som handlar om en försvunnen, troligen mördad kvinna är ju sjukt! Eller har jag missförsått något?
Citera
2013-07-26, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Men så intressant!! Och vad gäller ev. hot och sånt, det finns ett forum där man ser de ofrivilliga forumsemestrarna

Ironisera går alltid. Om du försvarar dessa parasiter, undanbedes ytterligare kommentarer.
Citera
2013-07-26, 19:19
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marrimarrow
Helt okej att gilla porr! Men att lägga ut det på flashback i en tråd som handlar om en försvunnen, troligen mördad kvinna är ju sjukt! Eller har jag missförsått något?

Det är jag som lagt ut det för att påvisa hur totalt förvirrad han är, ena stunden resonerar han varför alla icke kristna är demoner, nästa stund för han krig mot lågenrgilampan i egenskap av elektriker (han är failed elektriker) och sedan lite porr. Porrlänken är alltså från annan tråd och inlagd av mig här för att belysa hans opålitlighet.

Om han kommer till rätten skall jag maila AJ:s försvarsadvokat ett tips om denne Per så är han körd sedan.

Jag skrev tidigare att jag hellre är på en öde ö med AJ än med PerZerk och det menar jag på fullaste allvar.
Citera
2013-07-26, 19:24
Medlem
Åklagaren säger att hon kan bevisa att FH och DB varit på brottsplatsen. Kan hon väcka åtal med dom uppgifterna? Vad blir brottsrubriceringen i såna fall?
Citera
2013-07-26, 19:27
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Vi har ju gamla bussar på depån skall fota en tank när jag kommer till jobbet nästa vecka efter semestern. Jag kör ju själv dom nya man,scania,volvo och våra tankar är inte stora.
Jag tror det är 2 st 200L på den. Jag vill minnas att jag hade 2 360L på min men den var lite större.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in