2013-05-05, 21:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Till-marschmusik
Det tror jag inte.

Svp är vargen som msm har ropat på alla dessa år. Det har ropat sig hesa på harmlösa sd. Nu står ett välorganiserat nazist parti utanför dörren och vill in. Och msm har ingen röst kvar

Alla tillmälen som msm har använt rinner av svp. De står för en helt annan världsåskådning. Msm kan inte argumentera med svp.

Undrar om media förstår vad de gör när det motverkar sd.

vad står msm för?
Citera
2013-05-05, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikroprocessor
Innan SvP närmar sig 4% så kommer SD ändra sig
och ta dessa 4% och addera dem med sitt nuvarande %-tal
för SD inser att det finns väljarstöd i just SvP:s kärnfråga.

Vad tycker ni om det? Om SD tar era röster?
Vad gör ni om SD försöker ta era röster? Krig?

Ingen skulle väl bli gladare än SvP:are om SD på allvar förespråkade deras politik? Men om man inte är helt tappad så inser man att det aldrig i helvetet skulle hända, att SD skulle börja förespråka att endast svenskar ska få bära svenskt medborgarskap, ha maktpositioner och att en systematisk återvandringspolitik ska införas av alla icke-svenskar. Tror du att detta skulle vara möjligt med dagens SD-ledning får du väl tro det om du vill, kommer dock aldrig att ske. Det skulle väl vara om nationalister skulle lyckas kuppa partiet och kasta ut Åkesson, Söder, Ekeroth etc.
Citera
2013-05-05, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Till-marschmusik
Hur många röster fick golden dawn, innan dom kom in i parlamentet?

Om sd misslyckas/imploderar, samtidigt som vi går mot hårdare tider.

Jag är faktiskt väldigt oroad för framtiden.

Finns det något som i dagsläget tyder på de ska implodera?
Citera
2013-05-05, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apefirmativeaction
Finns det något som i dagsläget tyder på de ska implodera?
Nja, eftersom SD mer och mer har anpassat sig till de övriga partierna, i samband med att de är totalt passiva och tysta, kommer folk börja lessna på partiet. Folk kommer inte ha förtroende för dessa längre, folk vill ha förändringar, särskilt i kristider. Tror folk kommer vända de etablerade partierna ryggen, precis som grekerna gjorde, inklusive det politiskt korrekta SD som faktiskt har blivit ett i mängden. De har till och med börjat förneka att det finns etniska svenskar.
Citera
2013-05-05, 22:56
Medlem
Det är inte helt omöjligt att man från regeringens sida och hos den mediala eliten samt från EU skulle trycka på för ett förbud av partiet, vilket har skett i andra europeiska länder. Något/några EU-bokstavskombinationer vill ju till exempel förbjuda bland annat Gyllene Gryning.
Citera
2013-07-26, 15:54
Medlem
Pope666s avatar
Tror ni att SvP kommer nå riksdagen?

Tror ni att SvP kommer kunna växa så som SD gjorde och nå riksdagen?

Kommer de att utvecklas så som SD gjorde, fast sluta gulla med judarna?

Är det någon ide att rösta på dem i kommande val eller kan man likagärna rösta på kalle anka partiet?

Är korkad men inte så korkad att jag tror SVP når riksdagen 2014 men menar på längre sikt, typ 2022 eller 2026.
Citera
2013-07-26, 15:59
Medlem
Vill du att de ska komma in så röstar du ju på dem så klart. Du ska ju inte kasta iväg rösten bara för att de kanske inte kommer in.

Själv tror jag inte riktigt att de når 4%.
Citera
2013-07-26, 16:03
Medlem
GanjaMoons avatar
tror tidigast 2022,svenska folket har nyss vaknat och insett att sd har rätt och att invandring är dåligt,men efter generationer av en extrem hjärntvätt som den demokrati hatande staten har utfört mot befolkningen kommer de som sagt ta ett tag ,folk behöver vakna till riktigt och inse att dom övriga partierna står för att utrota alla vita svenskar,kommer själv rösta svp men inte 2014 det är för tidigt
Citera
2013-07-26, 16:05
Medlem
Loxuss avatar
Med tanke på att dom ligger på mindre än 1,6% (SIFO juni 2013, alla övriga partier ligger på totalt 1,6%) så tror jag inte risken är så stor.
Citera
2013-07-26, 16:09
Bannlyst
Jag tror inte att SvP kommer nå riksdagen. Tack vare Jimmie Åkesson gjorde han någonting av SD. Jag kanske har fel, vem vet hur Sverige kommer se ut om 20-30 med Fredrik Reinfeldt och CO. Jag tror att det finns ett stop, när innebördeskriget börjar, då får SvP säkert en massa röster.
Citera
2013-07-26, 16:09
Medlem
Loxuss avatar
Lär inte bli nåt inbördeskrig i Sverige dom närmaste 50 åren
Citera
2013-07-26, 16:11
Medlem
Riddarhusets avatar
Nä. De får väl komma in i kommunala sammanhang först. Via SvP:s röstsedel alltså.
Jag tror du gör bäst i att rösta på Kalle Anka trots allt.
Han håller en högre nivå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in