2013-07-26, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Rätta mig om jag har fel, men det påstods väl att FH hade haft DBs bil i flera dagar innan den stals.
Hittar inget inlägg ang. detta. Varför skulle FH använt DB:s bil?
Citera
2013-07-26, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wonderworker
Skulle I*a ha kunnat gömmas i bussen några dygn, skadad men vid liv. För att senare dö/dödas och dumpas?

Ja, det är förmodligen möjligt. Med kontinuerlig blodtransfusion.
Citera
2013-07-26, 15:35
Medlem
Citat:
Skulle I*a ha kunnat gömmas i bussen några dygn, skadad men vid liv. För att senare dö/dödas och dumpas?

Nej.
Citera
2013-07-26, 15:39
Medlem
silbersky007s avatar
Citat:

Jag tror snarare så här hon kanske var vid liv så GM och company använde bussen för att köra över henne .
Citera
2013-07-26, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplegirl78
Man måste alltså vara på plats för att skriva i den? Jag trodde att man kunde skriva över nätet.

Jo, men kan skriva över nätet såklart men VARFÖR skulle han skriva det med den texten undertecknat sitt eget namn. Festivalen nämdes ju här och ser har ju någon "skojare" skrivit där. Det förstår väl alla...
Citera
2013-07-26, 16:07
Medlem
Bussen stod ej parkerad på torsdag kväll vid 20-tiden, men på fredag morgon ca 7.15 stod den vid FH:s hus, alltså har den hamnat där under senare kväll/natt torsdag-fredag!
Citera
2013-07-26, 16:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
En vanligtvis välinformerad fågel uppger att AJ avser infinna sig på måndag. Samma fågel tror att DB gömt kroppen och att AJ förmodligen inte vet exakt var den är. Om den inte ligger i en sjö på Hunneberg bör vi hålla öppet för att det ligger planering bakom dumpningen...

Har den däringa fågeln hört någe nytt kvitter ?

Vet fågeln anledningen till det egna uppskovet från idag till måndag kanske ?
Citera
2013-07-26, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Orkar du återge lite snabbt? Det skrivs i en ruggig fart just nu.
Finns inte så mycket att säga. Kolla mina tidigare inlägg i tråden så ser du.
Citat:
Ursprungligen postat av purplegirl78
Kan det vara inlägg 14795? Om AJ som pappa?
Det kan varit så.
Citera
2013-07-26, 16:18
Medlem
Piskrapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Att gräva på annans mark är oerhört riskabelt eftersom grävande ger spår i ett par månader, i barrskog ännu längre. Att gräva på egen mark är riskfritt. Att gräva nära ett hus säger du är jättedumt. Ja, du skulle säkert inte göra det, men om du tänker efter så är det faktiskt ganska vanligt att massmördare gör det. Att massmördare åker fast är väl för att de till sist kan spåras så hur många endagångsmördare gömmer sitt offer på egen tomt lite längre ned än någon någonsin skulle gräva för dränering.

Notera att sällskapet kring DB har allt som behövs.

Att gräva ned en kropp och sedan köra dit en buss och ställa den över och hoppas att det inte syns... Kanske inte rimligt. Men om nu grannarna har rätt i att bussen flyttats i anslutning tull mordet så måste man fundera över vad bussen stod ivägen för. Det kan ha varit S40 som bussen stod ivägen för men den kan även ha stått på granntomt där det renoveras friskt och kanske har grävts...

Om det grävts, borde inte grannarna lagt märke till detta med? Om det grävts för hand isåfall ja. Men då kan det väl inte ha grävts djupt? Eller har jag fel?
Citera
2013-07-26, 16:23
Medlem
Ni tror inte att deras bostäder har varit högt aktuella för en titt hos farbror polis? Tror faktiskt att dem redan har gått igenom bussen och allt därtill?!
Citera
2013-07-26, 16:25
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piskrapp
Om det grävts, borde inte grannarna lagt märke till detta med? Om det grävts för hand isåfall ja. Men då kan det väl inte ha grävts djupt? Eller har jag fel?

Men höll inte grannen på med nån grävning redan som det var, nån renovering, dränering eller vad det nu stod? Då tänker ju ingen på att det grävs på tomten om den redan ser ut som en schweizerost?
Citera
2013-07-26, 16:29
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saxen75
Jo, men kan skriva över nätet såklart men VARFÖR skulle han skriva det med den texten undertecknat sitt eget namn. Festivalen nämdes ju här och ser har ju någon "skojare" skrivit där. Det förstår väl alla...
Eller om de flesta förstod att det var tvärtom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in