Citat:
Ursprungligen postat av
lindhsky
Exakt, bra skrivet! Oavsett hur hon känner så vågar hon ju inte uttala sig här, när hon vet att AJ läser, om vad hon tror om hon nu skulle tro att AJ har något med att göra. Många ser det som att hon skyddar AJ men jag ser det mer som självförsvar. Smartaste hade ju givetvis att vara helt tyst och inte röja sin identitet men när man väl har gjort det så kan man ju inte direkt gå emot AJ. Han vet ju vem hon är.
Sen att hon hade en ton jag till och med irriterade mig över i sina poster är kanske inte så konstigt med tanke på vad hon fick läsa om sig själv. Hon var ju allt från madrass till dålig mor till totalt blind om jag inte missminner mig.
Nä det är så jag ser det också, jag blev som du irriterad över "hur dum man får vara" i hennes inlägg. Nu är jag en helt annan person än hon och hade aldrig ens hamnat i hennes situation när det gäller val av umgänge/killar. Men nu är hon ju där hon är och jag skulle vara livrädd om jag var i hennes situation att något hon sagt, skrivit eller antytt skulle peka på att hon golat med tanke på hur AJ är som person och hur han agerat innan.
Jag tycker nog vi kan lämna henne därhän och hoppas att hon haft mod att dra sig ur det hela och ändå lyckats delge Polisen den info hon hade samt att hon i fortsättningen tänker lite längre än näsan räcker när det gäller val av vänner.
Personligen tror jag hon vet mer än hon ger sken av men har all förståelse för den rädsla hon antagligen känner.
Inlägget innan blev en felpost - snälla mod ta bort.