2013-07-25, 23:36
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upstepper
Ett sådant utlåtande innebär troligen en fördjupad undersökning, en s k stor sinnesundersökning..
Då har AJ enligt min åsikt inte "klarat av" P7:an, du sällar dej till p-atrap sidan i denna fråga.
Möjligt att ett sådant utlåtande kommer, det kostar mej en öl isåfall, har råd med det,
utesluter inte att jag har fel ibland, har haft det förut och kommer att ha det ibland framgent.
AJ har nog haft någon P7 förut, och fått fängelse.
Citera
2013-07-25, 23:38
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Jag gav den källan här till dig, det som är ovanför ""
Där har du också förklaringen till att statistiken.

AJ kommer aldrig klara P7an, ölen har jag tjingat till Pastakrydda, men du kan ju kolla med:

Ja det har du! Hahaha jag står fast vid att jag tror att AJ klarar P7:an, så jag tror att du får packa och ta ledigt och komma hit och bjuda mig på en bira. Jag är flygrädd.
Citera
2013-07-25, 23:40
Medlem
Gissar att man hittat delar av kroppen och vill inte gå ut med detta innan man har AJ i förvar. Åkte genom Kabelvägen idag och vad jag förstår har man sökt rejält där då massor av snitslar sitter utmarkerade efter vägen. Man har även öppnat vart inne på småvägar av gräs och sökt av döma från hjulspår. Styckmord mao.
Citera
2013-07-25, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Har du möjlighet att scanna upp det på nåt sätt och länka?

Tyvärr inte. Men någon mer kanske har inhandlat denna. Gbg-editionen finns förmodligen i hela västsverige.
Citera
2013-07-25, 23:42
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MbmA
Gissar att man hittat delar av kroppen och vill inte gå ut med detta innan man har AJ i förvar. Åkte genom Kabelvägen idag och vad jag förstår har man sökt rejält där då massor av snitslar sitter utmarkerade efter vägen. Man har även öppnat vart inne på småvägar av gräs och sökt av döma från hjulspår. Styckmord mao.
Hur kan du ens göra ett sådant konstaterande?
Citera
Medlem
Eiraliciouss avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17193855.ab

Åklagare Eva Johnsson:

"– Att någon ljuger eller att bägge ljuger är ju det mest rimliga. Sen är det förstås inte ett brott att ljuga."

...mened?
Inget brott?
Så varför är de isf ens häktade, om ljuga inte vore ett brott (dvs skyddande av brottsling).
Citera
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:

Om det du säger stämmer, är det rätt lägligt att från att synas på systembolaget i fredags, foto läggs upp på lördag och så nu.....puts väck....
Citera
2013-07-25, 23:43
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Den ägs av 35-åringen och grannen Jessica Jevemo berättar att de häktade männen körde dit den dagen efter småbarnsmammans försvinnande.
– Dagen efter att hon försvann parkerade de en stor buss på tomten. Vi tänkte inte på det då men när vi fick veta att de häktats kändes det ganska obehagligt. Vi funderade på om hon var gömd där. Senare kom polisen med en skåpbil och lyste med ficklampor in i bussen, säger hon.
Jessica Jevemo beskriver de båda männen som tillbakadragna.

Sedärja, detta var ny info för mig iaf. Jag trodde bussen hade stått där ett tag, särskilt med tanke på hur det såg ut där.
Citera
2013-07-25, 23:43
Medlem
upsteppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Jag gav den källan här till dig, det som är ovanför ""
Där har du också förklaringen till att statistiken.

AJ kommer aldrig klara P7an, ölen har jag tjingat till Pastakrydda, men du kan ju kolla med:

Nej, det är ingen källa som du har hänvisat till, (lugnt med ölen), anser att du är fel ute med ditt
påstående om att Sverige "går mot" fler dömda till psykiatrisk vård då statistik visar på
precis motsatsen, samt att psykiatriutredningen föreslår att fler psykiskt sjuka dömda skall
vårdas inom kriminalvården.
Citera
2013-07-25, 23:44
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Fanns det spår av sök utefter hela Kabelvägens sträckning, eller finns det bitar kvar?
Citera
Medlem
Vet inte hur mycket sanning det ligger i detta. Men jag hörde att A.J skulle befinna sig på Kuggnäs festivalen! :P Skall tydligen ha någon polare/bekant som skall lira där. Vet dock inte vem denna bekanta skulle vara. Kanske något att forska lite i.
Citera
Medlem
dodeesoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Inte för att vara sån, men Turkiet hör till Asien
Nja, det är väl snarare så att Turkiet ligger både Asien och Europa. Väl?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in