2013-07-25, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av upstepper
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Japp, det gör den. De politiska vindarna har också vänt med Alliansen.

Det förändrar inte att Sverige kommer ha ett antal nybyggda miljardbyggen för rättspsykiatrin i bla. Trollhättan, Göteborg, Trelleborg mfl. Dessa kom till efter mordet på Anna Lindh, då man på allvar ifrågasatte att ha labila, trasiga individer på gatan. Men, men, de kommer inte stå tomma, det är jag säker på.

Skulle AJ dömas till rättspsyk. vård, så finns det nya anläggningar där man kan förvara sjuka individer i princip hur länge som helst. Jag ser chansen liten att AJ som i mina ögon är psykopat får den möjligheten.

Fast det skulle roa mig att se honom ihop med serievåldtäktsmän, lika mycket som han hamnade på en invandrartät anstalt.
.

Det som har hänt inom området rättspsykiatri är väl utredningen som tillsattes,http://www.jure.se/ns/default.asp?url=visatitel.asp?tuid=17156,
att nya lokaler byggs och gamla lokaler flyttas ut från säger inte mycket.

Som sagt, de politiska vindarna har vänt så tack för att du belägger mina påståenden.
Runt 2000-05 när planerna lades för byggena såg den politiken ut att var tvärtom.
Nu kan vi lämna denna OT diskussion i vissheten att det finns plats för AJ på andra sidan älven, om behov finnes.
Senast redigerad av mypenisatrap 2013-07-25 kl. 21:38.
Citera
2013-07-25, 21:37
Medlem
Han finns ännu inte med på Interpols lista över efterlysta svenskar.

http://www.interpol.int/Wanted-Persons?lastname=&Forenames=&IPSGT_ICPO_Countries= 290&free=&current_age_mini=0&current_age_maxi=100& IPSGT_Sex=&IPSGT_Eyes_Color=&IPSGT_Hair=&IPSGT_Int erpol_Office=&wanted_search=
Citera
2013-07-25, 21:39
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Jag läste i dagens aftonbladet att grannarna hört skrik och dunsar från I*a´s lägenhet mitt i natten och undrar om någon vet vad det är för wt som bor i hennes trappa?

Om jag hör skrik och dunsar från min grannes lägenhet (och det inte hör till det normala) så ringer jag polisen.

/Z
så om du bor nära en järnväg och har hört tåget i 2 år så ringer du polisen när det kommer efter 2 år och en dag?
Citera
2013-07-25, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
så om du bor nära en järnväg och har hört tåget i 2 år så ringer du polisen när det kommer efter 2 år och en dag?
Det där var väl bara löjligt sagt ändå?

Självklart är det annat att höra ovanligt skrik och dunkande från lägenheten ovan.
Har personligen ringt polis i samma fall som beskrivet, vilket visade sig vara misshandel av sin fru.
Citera
2013-07-25, 21:48
Medlem
tattoo66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Jag läste i dagens aftonbladet att grannarna hört skrik och dunsar från I*a´s lägenhet mitt i natten och undrar om någon vet vad det är för wt som bor i hennes trappa?

Om jag hör skrik och dunsar från min grannes lägenhet (och det inte hör till det normala) så ringer jag polisen.

/Z

Är man stämplad som wt i dina ögon enbart för att man ej har reagerat på skrik en lördagsnatt när det tillhörde vanligheterna hos denna kvinna? Tycker du bör tänka dig för innan du uttrycker sådant.
Citera
2013-07-25, 21:48
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenyngve
Aj är väldigt duktig på matlagning enligt min källa, det händer att han gör mat till sina vänner så som i I*as fall.
Är man duktig på att göra mat om man bjduer vänner?
Citera
2013-07-25, 21:51
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tru5t
Det där var väl bara löjligt sagt ändå?

Självklart är det annat att höra ovanligt skrik och dunkande från lägenheten ovan.
Har personligen ringt polis i samma fall som beskrivet, vilket visade sig vara misshandel av sin fru.

Du utgår från ditt område och ditt scenario.
Det är inte detsamma som BO. Det kan ha varit skrik, dunsar, hög volym på stereon, svordomar, mer skrik osv där. Inte helt otippat med antalet besöksförbud mot ex. De brukar inte utfärdas mot folk som står o viskar under fönstret.
Citera
2013-07-25, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
jag ger dej all cred för det du skriver,,men geografi är tydligen inte din starka sida , min vän
några hundra mil ,,,200-300 ,,260 till Barcelona från Göteborg,, ca dryga 300 till Grekland

men du hamnar i Afrika å Asien,,

grattis gubben

Utanför EU kan han vara, det räcker med att åka till Norge.
Citera
2013-07-25, 21:55
Medlem
tattoo66s avatar
Minns inte om denna adress framkommit tidigare. Någon i Strömstad-området som bor i närheten av detta ställe?

http://kartor.eniro.se/query?what=maps&search_word=&geo_area=furulund&fro m=
Citera
2013-07-25, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tattoo66
Minns inte om denna adress framkommit tidigare. Någon i Strömstad-området som bor i närheten av detta ställe?

Du måste länkat fel plats. Den där platsen ligger nästan vid malmö, typ 40+ mil från strömstad :P
Citera
2013-07-25, 22:05
Medlem
tattoo66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etnisal
Du måste länkat fel plats. Den där platsen ligger nästan vid malmö, typ 40+ mil från strömstad :P

Oj, då.

Nu hoppas jag det blev rätt. Bilden AJ la upp i lördags sägs vara tagen i sommarstugan.
Citera
2013-07-25, 22:07
Medlem
Kan det vara så att han är i Polen och träffar en gammal vän Ander* Högstr*m. Han ska väl nyss ha kommit ut efter ett 2 år och 8 månaders straff. Har ingen aning om de har behållit kontakten men de var väl ganska goa polare under NSF tiden. Någon som känner till var denna Ander* kan finnas idag? Undrar om han möjligtvis skyddar brottslig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in