2013-07-25, 17:54
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Vi får inte glömma att AJ har barn också. Så även om han inte kommer "hem", av någon orsak, så är det nu så att AJ råkar trilla och slå sig och dö, så lämnar han faktiskt barn efter sig. Något att tänka på kanske.

Ja barn blir alltid lidande i sådana här fall. Du menar som dom tänkte på I*as barn när de lämnade det ena i sin ensamhet när dom forslade bort henne? Som hade barn?

Hur är hans relation till sina barn? Hur gamla är dom (har missat det)? Och har han varit i kontakt med dom nu tro?
Citera
2013-07-25, 17:54
Bannlyst
Citat:
Det kan du se på facebook att dom varit utomlands, så ja, jag antar det. Det är nog hans svaga sida OM han nu är utomlands.

?
Menar du att han varit med dem nu ?

Jag tänker mer generellt, hur var kontakten innan mordet med barnen ?
Citera
2013-07-25, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Ja barn blir alltid lidande i sådana här fall. Du menar som dom tänkte på I*as barn när de lämnade det ena i sin ensamhet när dom forslade bort henne? Som hade barn?

Hur är hans relation till sina barn? Hur gamla är dom (har missat det)? Och har han varit i kontakt med dom nu tro?
Man behöver inte vara ett lika stort kräk som honom och ta deras far ifrån dom, allt jag säger. Sen förstår jag om folk tycker det. Gör jag också på sätt och vis.
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
?
Menar du att han varit med dem nu ?

Jag tänker mer generellt, hur var kontakten innan mordet med barnen ?
Nej, det gör jag inte. Men om nu polisen verkligen vill ha tag på honom så ska dom nog kolla där först. han kommer höra av sig dit, var så säker.

Kan tillägga att jag kännr inte AJ men har en kompis som är rätt nära.
Citera
2013-07-25, 18:01
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Man behöver inte vara ett lika stort kräk som honom och ta deras far ifrån dom, allt jag säger. Sen förstår jag om folk tycker det. Gör jag också på sätt och vis.

Nej, det gör jag inte. Men om nu polisen verkligen vill ha tag på honom så ska dom nog kolla där först. han kommer höra av sig dit, var så säker.

Kan tillägga att jag kännr inte AJ men har en kompis som är rätt nära.

Jag förstår hur du menar. Men, jag kommer nu låta väldigt kall eftersom du bara ser min text och inte hör tonläget:

1. Vilken förebild är han för sina barn?
2. Är han skyldig får hans barn leva med att deras far mördat en ung tjej som även hon hade barn. Dom kommer få besöka honom i fängelse.... =(
3. Har han misshandlat sina barns mor/mödrar (vet ej om han har barn med en och samma kvinna)
4. Hur gamla är barnen?
Citera
2013-07-25, 18:05
Medlem
Bra pappa ? Nja det verkar som inte det intresset finns, det enda intresset som finns är nog att vaka över sin dotter så hon inte träffar "fel" personer och att pappan blir till åtlöje, det är nog lite känsligt att ha en dotter när hjärnverksamheten inte stämmer överens med normalbefolkningen
Citera
2013-07-25, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Huset pobeda menar är förmodligen det hus där person nummer två på denna länk bor
[url]http://anony.ws/i/2013/07/03/IXl]

Han är skriven i huset intill men bor antagligen inte med sin pappa utan i grannhuset...

Verkar inte vara jätte nära vänner just nu trots de korta avståndet mellan dom. men låter ju troligt att de kan vara de husets som menas. Där kanske aftonbladet kunde fiska lite.
Citera
2013-07-25, 18:08
Medlem
Citat:
Jag förstår hur du menar. Men, jag kommer nu låta väldigt kall eftersom du bara ser min text och inte hör tonläget:

1. Vilken förebild är han för sina barn?
2. Är han skyldig får hans barn leva med att deras far mördat en ung tjej som även hon hade barn. Dom kommer få besöka honom i fängelse.... =(
3. Har han misshandlat sina barns mor/mödrar (vet ej om han har barn med en och samma kvinna)
4. Hur gamla är barnen?
Egentligen är det ovärt att hans ungar blir lidande. AJ är ingen bra fader, men jag önskar ingen faderlös, oavsett vem det är. Ska försöka svara på dina frågor, jag känner han inte som sagt utan en polare gör som berättat lite.

1. Dålig.
2. Kommer tyvärr bli så.
3. Ja
4. Inte en aning, runt 7-10, höftar, är osäker.
Citera
2013-07-25, 18:13
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Nej det är nog inget som kommer hända. Men du verkar veta en del, tror du verkligen att AJ är utomlands? Jag har en känsla av att han faktiskt är kvar i Sverige.

Det är nog första gången AJ talar sanning när han säger sig vara på sem.
Citera
2013-07-25, 18:14
Medlem
lilltoes avatar
Citat:

Han har slagit alla sina ex, en eller fler har ansökt om besöksförbud. Barnen lämnar vi utanför bestämde vi tidigt i tråden.
Citera
2013-07-25, 18:18
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Egentligen är det ovärt att hans ungar blir lidande. AJ är ingen bra fader, men jag önskar ingen faderlös, oavsett vem det är. Ska försöka svara på dina frågor, jag känner han inte som sagt utan en polare gör som berättat lite.

1. Dålig.
2. Kommer tyvärr bli så.
3. Ja
4. Inte en aning, runt 7-10, höftar, är osäker.

Tack.
Jag hoppas att dom inte läst om pappa i tidningarna och har dom det hoppas jag att deras mor/mödrar låter barnen gå i samtal.

Jag önskar inte heller barn moder eller faderlösa.
Citera
2013-07-25, 18:54
Medlem
tattoo66s avatar
Citat:
Tack.
Jag hoppas att dom inte läst om pappa i tidningarna och har dom det hoppas jag att deras mor/mödrar låter barnen gå i samtal.

Jag önskar inte heller barn moder eller faderlösa.

Skall egentligen inte dra in barn i detta, men en sak ska ni veta. AJ dotter är i tonåren och hon har sten koll över vad hennes far är misstänkt för.
Citera
2013-07-25, 18:57
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tattoo66
Skall egentligen inte dra in barn i detta, men en sak ska ni veta. AJ dotter är i tonåren och hon har sten koll över vad hennes far är misstänkt för.

Då lämnar vi barnen HELT utanför diskussionerna nu. Det finns en risk att denne dotter då hittar hit till tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in