2013-07-25, 17:38
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
En annan som beskrivits i princip som likasinnad som AJ är ju JW som jagats för mordet på flickan i Spanien. Han tog livet av sig. Tror ni som känner AJ att det finns en risk (eller förhoppning för en del kanske, beroende på hur man ser det) att AJ gör detsamma?

Även han beskrivs som en "psykopat" och spöade kvinnor till höger och vänster. Han var på flykt. Och tog som sagt livet av sig.

AJ skulle nog aldrig på bjuda oss på det.
Citera
2013-07-25, 17:39
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Känner inte AJ personligen men är nästan 100 på att han inte skulle ta livet av sig. Han är för självkär för det. Det vore om han i fyllan fick sig en ångestattack, men jag tror inte det.

Det lustiga är att så beskrevs JW med. De är ju trots allt fega män, som ger sig på kvinnor. Det gör inga riktiga män.

Hoppas dom hittar honom innan dagen är slut eller iaf innan han skulle få för sig att ta livet av sig i en fyllepsykos då. Risken finns ju att han super till (bolaget har han ju varit på enligt media) och får en ångestattack (som jag iof inte tror handlar om I*a utan om hur synd det är om honom som jagas och hur samhället vill ha in honom bakom lås och bom).

Skam att polisen inte haft bättre koll!
Citera
2013-07-25, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meegamind
Nej det är nog inget som kommer hända. Men du verkar veta en del, tror du verkligen att AJ är utomlands? Jag har en känsla av att han faktiskt är kvar i Sverige.
Citera
2013-07-25, 17:41
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meegamind

Nej kanske inte. Jag känner honom inte, umgås inte i sådan kretsar. Men man vet ju aldrig. Det vore synd då jag tycker I*as anhöriga har rätt att få ett avslut. Efter det kan han hänga sig vad mig anbelangar.
Citera
2013-07-25, 17:43
Medlem
Citat:
Nej kanske inte. Jag känner honom inte, umgås inte i sådan kretsar. Men man vet ju aldrig. Det vore synd då jag tycker I*as anhöriga har rätt att få ett avslut. Efter det kan han hänga sig vad mig anbelangar.
Han kunde gott skicka ett brev till hennes anhöriga innan i så fall. Han får gärna bo i en stuga i skogen för min del, men dom måste ha en grav att gå till. Kroppen är det viktigaste just nu känns det som.
Citera
2013-07-25, 17:45
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Det lustiga är att så beskrevs JW med. De är ju trots allt fega män, som ger sig på kvinnor. Det gör inga riktiga män.

Hoppas dom hittar honom innan dagen är slut eller iaf innan han skulle få för sig att ta livet av sig i en fyllepsykos då. Risken finns ju att han super till (bolaget har han ju varit på enligt media) och får en ångestattack (som jag iof inte tror handlar om I*a utan om hur synd det är om honom som jagas och hur samhället vill ha in honom bakom lås och bom).

Skam att polisen inte haft bättre koll!

Vi vet faktiskt inte om AJ gjort dådet. Det kan lika gärna vara DB och AJ har varit en bra kompis och försökt hjälpa DB ur knipan.
Citera
2013-07-25, 17:45
Medlem
bokfodrals avatar
Garage verkar lättantändliga nowadays, brinner i ett på Kapvägen i Vänersborg.
Citera
2013-07-25, 17:47
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Han kunde gott skicka ett brev till hennes anhöriga innan i så fall. Han får gärna bo i en stuga i skogen för min del, men dom måste ha en grav att gå till. Kroppen är det viktigaste just nu känns det som.

Nej han har inte gjort sig förtjänt av att bo i en stuga i skogen. Det finns det många som skulle vilja göra, men inte har råd till det. Han har, om han är skyldig nu alltså vilket jag tror, förbrukat rätten att gå och handla mat på affären, hälsa på barn, vakna till fågelkvitter.

Ja, jag håller med om att han borde skriva ett brev till hennes anhöriga innan, om han skulle fega ur och hänga sig/skjuta sig/överdosera sig eller vad som helst.
Citera
2013-07-25, 17:48
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Vi vet faktiskt inte om AJ gjort dådet. Det kan lika gärna vara DB och AJ har varit en bra kompis och försökt hjälpa DB ur knipan.

Du har rätt i det. Men då han var en vän till I*a så borde han tänkt på henne först och främst då. Faktum kvarstår - AJ var den vi sist vet var hos I.
Citera
2013-07-25, 17:51
Medlem
Citat:
Nej han har inte gjort sig förtjänt av att bo i en stuga i skogen. Det finns det många som skulle vilja göra, men inte har råd till det. Han har, om han är skyldig nu alltså vilket jag tror, förbrukat rätten att gå och handla mat på affären, hälsa på barn, vakna till fågelkvitter.

Ja, jag håller med om att han borde skriva ett brev till hennes anhöriga innan, om han skulle fega ur och hänga sig/skjuta sig/överdosera sig eller vad som helst.
Vi får inte glömma att AJ har barn också. Så även om han inte kommer "hem", av någon orsak, så är det nu så att AJ råkar trilla och slå sig och dö, så lämnar han faktiskt barn efter sig. Något att tänka på kanske.
Citera
2013-07-25, 17:51
Bannlyst
Citat:
Vi får inte glömma att AJ har barn också. Så även om han inte kommer "hem", av någon orsak, så är det nu så att AJ råkar trilla och slå sig och dö, så lämnar han faktiskt barn efter sig. Något att tänka på kanske.

Hur är AJs förhållande till barnen ?
Försöker han ens vara pappa ?
Citera
2013-07-25, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Hur är AJs förhållande till barnen ?
Försöker han ens vara pappa ?
Det kan du se på facebook att dom varit utomlands, så ja, jag antar det. Det är nog hans svaga sida OM han nu är utomlands.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in