Citat:
Ursprungligen postat av
panzertax
... Jag tror A*J infinner sig inom 48 timmar. Antagligen efter att ha flyttat liket och grävt ner henne på en ny plats som inte flashback nystat i. Därefter går han kallt in till häktet o hävdar att han utan kända transportmedel befunnit sig på Maldiverna.
Det tror jag tyvärr också. Just därför har jag flera gånger försökt lyfta intresset för hur AJ kan ha rört sig den tid han inte satt häktad, samt vilka fordon han kan ha tillgång till. Fast denna användare är ju registrerad i juli så då räknas väl inte idéerna :-(
Hur åkte AJ till sin mamma, om han var där före IF. Hur tog han sig från mamman till IF. Har någon kunnat BEKRÄFTA att han överhuvudtaget åkt mc?
Jag har kört en likadan mc mycket och det är en ganska trött mc, lite effekt och vrid och låg toppfart. Den bör rimligen inte använts för att frakta bort något annat än en förare.
PS! Har haft bra diskussioner med flera användare via pm men va fan, ska man inte få skriva i tråden för att man reggat kontot för nyss? En del i tråden har mer sjuklig foliehatt än sunt kritiskt tänkande!